Bevar akutbilen i Skagen


Gæst

/ #14 akutbil

2014-09-14 18:09

Jeg bor i Skagen og jeg har ikke lyst til at gå og leve i frygt for at der sker mig noget, for hvis der ingen akutbil eller ambulance er, så er der bare synd og så er der ikke noget at gøre hvis der sker mig (og selvfølgelig alle andre) noget. VI KAN IKKE VENTE!! 

Hvis de fjerner akutbilen er det ligesom at sige: "Hvis der sker jer noget, så er det bare synd, for i er nød til at vente, og hvis det ikke kan vente, så må i bare dø." Hvordan kan man overhovedet tænke over at få den fjernet når den kan have den værste konsekvens af alle: menneskeliv! 

Man kan ikke vente hvis der sker en noget alvorligt og det burde dem som vil have den fjernet også kunne forstå, men det skider de åbenbart på. 

Jeg håber virkelig der bliver gjort noget ved det og akutbilen bliver i Skagen, for det kan koste flere menneskeliv hvis den også bliver fjernet. Hvis man skal spare et sted, skal det aldrig være omkring noget som kan koste andre mennesker livet. Jeg håber virkelig de tager det her alvorligt og tænker på os som i værste tilfælde kan dø hvis de tager beslutningen om at få den fjernet. Jeg håber virkelig de tænker sig om og sætter sig i vores sted og ser hvordan det kan påvirke en hvis man ikke kan være tryg og ikke kan føle at der er hjælp til stede hvis der sker en noget. For hvis der ingen akutbil eller ambulance er, er der intet hjælp at hente uden at man er nød til at vente.

Så tænk jer om og tænk på os det kan gå ud over.