NEJ tak til den nye offentlighedslov

Freeman

/ #2458 UPOLITISK MANIFEST!

2014-03-22 18:17

Upolitisk MANIFEST!
Indbakke
x

freeman.newfolksorder@gmail.com freeman.newfolksorder@gmail.com
21. mar. (for 1 dag siden)

til ft, bt, cn, 1212, redaktionen, folketinget, ft, jeppesen, Servicecenteret, p-boern, nyhederne, redakce
Jeg har hørt i gennem min politisk researce her i Danmark en tom fraze:
"nok er nok!"
Jeg derfor tilfører:
_"DEN TID ER HER OG DEN TID ER NU NÅR VI OPGØRE RESULTAT VED SLUT LINIEN FOR DENNE FRASER NÅR NOK ER IKKE NOK!"
Jeg indrømmer at jeg var bange for krig i Danmark, den er nu uundgåelig men kære medborgere vi kan sammen med omstillingsparathed omsætte den til fredelig overgang! Ingen sunde og retfærdig samfund blev skabt med kniv eller Colt i hånden!
MIT APPEL TIL JER DANSKE BORGERE!
TIL ALLE FREMTIDENS VALG SKRIV PÅ VALG SEDDEL "VIVA DANMARKS KONGE, TIL DEM GIVER JEG MIT STEMME!"
Vi på grund af vores utilfristighed, usikkerhed og bekymringer ikke alene for fremtiden for vores børn men også bekymringer for vores forældre livskvalitet, hvor vores LAND DANMARK er bogstaveligt i ruiner hvor vi kan vælger kun i mellem pest eller kolera, har besluttet at vores fremtidens stemme bliver ikke tildelt til kriminelle politiker og deres gennemsyret korrupte embedsaparat men til vores nye konge som ansættes i Danmarks for patronerer og vogter over den danske grundloven og med den kongelig højhed magt håndhæver og forsvare den !
Så ledes hjælp os Gud!


FREEMAN