NEJ tak til den nye offentlighedslov

Freeman

/ #2457 Vareslen om den danske ungdoms gennerale strajk#OCCUPY DANMARK!

2014-03-22 17:37

freeman.newfolksorder@gmail.com freeman.newfolksorder@gmail.com
20. mar. (for 2 dage siden)

til cn, bt, redaktionen, ft, jeppesen, Servicecenteret, p-boern, nyhederne, redakce
Tak for indførtet højt prioriteret tavse EMBARGO!
Med jeres holding har Danmark nærmere og kortere til deres planlagt borgerkrig realisme!
Tag ikke fejl, borgerkrig bliver afløst i takt med Kong Frederik indtagelse in i kongelig embed!
Politiker har svigtet alt og alle !
Når taburetten grove fast i gennem r.....l og lommer til hjernen, er tiden samle den danske folk under EN FREDELIGT FANEN MED FÆLLES STEMME AFGIVELSE TIL VORES KONGE FOR AT PATRONERE OG HÅNDHÆVER DEN DANSK GRUNDLOVEN!

_____________________________________

" Tungen er det vigtigste menneskelig organ som har mange gang afgørende og livsvigtig funktion i vores civiliseret samfund! Ikke fordi den kunne smage vores mad, eller for at den er tæt ved hjernen. Tungen blev oprindelig også skabt for at beherske vores mange gang ustyrlige lyst til magt, ved at klappe vores fornemmelse og følelser sammen med hjernen."

FREEMAN


freeman.newfolksorder@gmail.com freeman.newfolksorder@gmail.com
21. mar. (for 1 dag siden)

til ft, bt, cn, 1212, redaktionen, jeppesen, Servicecenteret, p-boern, nyhederne, redakce
Jeg er positiv for et møde med politiker fra KL topmøde i Ålborg!
Hilsen

FREEMAN
JAN Dzuik Andersen
New Folks Order
"WE ARE ONE 4 ALL 4 ONE"

Nyhederne
Tak for din henvendelse. Det er helt afgørende for TV 2, at vi modtager gode ...
21. mar. (for 1 dag siden)

freeman.newfolksorder@gmail.com freeman.newfolksorder@gmail.com
21. mar. (for 1 dag siden)

til ft, bt, cn, 1212, redaktionen, jeppesen, Servicecenteret, p-boern, nyhederne, redakce
Kære politiker? Har I ikke selv bruge for at rense luften ?
Der er 3 liv på spil og I har ikke brug for at en gang i jeres liv at stille jer til anstændig og uredelig siden?
I mennesker som med tryk på knappen bestemmer om vores skæbner i landet?
Har I tænkt hvis det kunne være mig der bestemmer over deres familier? Og hvad vil i selv gøre i min situation?
Skal alle 10 mio tjekker sulter sig for dem?
Eller ?
?
?