Stop sexuelt misbrug af dyr (Forbyd zoofili i Danmark!)

Martin

/ #794 Re: ok?

2014-02-24 20:46

#6: Boing - ok?

Jeg er i nogen grad enig.
En han hund der hygger med en kvinde - der kan dere ikke være nogen tvivl om at dyret ikke lider overlast. Jeg skrev under, fordi man langt hen ad vejen ikke kan vurdere om dyret lider overlast hvis der er en mand der har omgang med dyret, eller hvis der af en eller anden grund skulle være legetøj involdveret.
I det omfang at et dyr frivilligt deltager i akten, kan jeg ikke se noget problem i det, men man kan ikke skære love så meget ud i pap, og igen, hvordan skulle man bevise at dyret har været modvillig?
Der må simpelthen være for mange sager der falder igennem på den vage formulering, at dyresex er ok, så længe dyret ikke lider overlast. Det er da så tydeligt at det ikke kun er mennesker der har en psykologi, og voldtægt af et dyr, må da klart give staklen problemer af en eller anden slags - særligt hvis det sker ofte.
Altså vil jeg sige at det er alt eller intet, og siden dyrene ikke kan tale deres egen sag, mener jeg at der bør være total forbud - især når noget som dyrebordeller eksisterer.