Nej tak til Gensidig Forsørgelsespligt!

Garfield

/ #819 NEJ TAK TIL DEN FORBANDEDE FORSØRGERPLIGT

2014-02-06 23:10

Hvad fanden er det snart for et samfund vi lever i ??. Det er sku det mest vanvittige de har lavet ( Udover alle de andre latterlige ting ) De flår alle små-familier og samboende par fra hinanden som næsten intet har i forvejen. Et Er at vi ligger ned,,, MEN DET KAN FANDME IKKE VÆRE RIGTIGT AT VI OGSÅ SKAL FINDE OS I AT BLIVE JOKKET GODT OG GRUNDIGT PÅ AF DEN RÅDNE REGERING.
De har jo deres på det tørre og gider da ikke skænke den lille borger på gulvet en tanke. når de ikke er på borgen mere, så har de da stadig deres tilskud til dit og tilskud til dat og fri det ene og det andet og STOR pension når de går helt på ( såkaldt folkepension ) som er en stor pension de har resten af livet hvor de ikke behøver at tænke på noget som helst, jeg ville gerne se deres udbetaling efter skat, det ville højst sandsynligt være beløb vi små danskere aldrig kommer i nærheden af eller turde drømme om. Det er sku noget stort svineri. De skulle prøve at komme herned på jorden til os og prøve at se om de kan leve af det sultebeløb som vi får, så kunne de måske blive klogere. Nææ vi andre kløjes i pastaen til 4 kr i Rema, med ketchup på, Jeg håber kraftedme at de kløjes i deres dyre rødvine og store saftige bøffer en dag, Så skal jeg sku nok klappe i mine hænder.
Jeg var engang rigtig stolt af at være dansker. Det er Jeg sku ikke stolt mere. De pisser os virkelig op og ned af ryggen.. FÅ NU ØJNENE OP INDE PÅ DEN LILLE BORG I TÅGEHOVEDER....