Nej tak til Gensidig Forsørgelsespligt!

Gæst

/ #771

2013-12-25 01:44

I kan takke alle samfundsnassere som fattige carina og dovne robert. Jeg er meget 50/50 med den her nye reform, da den rammer dem som faktisk ikke har mulighed for at arbejde/er syg i en periode. MEN kontanthjælp har og vil aldrig blive en permanent indtægt. Meningen var/er at det skulle være en hjælp til at komme i job. Jeg må ærligt indrømme, at jeg synes det er en kæmpe lussing at folk som mig, som tjener det samme som fattige carina på trods af, at jeg knokler røven ud af bukserne og hører til dem der er lavest betalt i dette samfund, kan sidde og høre om diverse debatter om hvor FATTIG carina/andre kontanthjælps modtagere er, når de egentlig får flere penge om måneden end hvad jeg gør. Jeg vil til enhver tid støtte dem som virkelig har brug for det, for det kan ske for mig selv en dag. Men alle andre samfundsnassere som egentlig bare ikke gider lave noget, i kan rende mig og alle dem der arbejder i røven. I er skyld i at det går udover så mange. Jeg har selv meget dårlig ryg og psykiske problemer, men jeg står alligevel op og går på arbejde, selvom jeg må slappe af resten af dagen pga smerter, men jeg gør det! Prøv at lev i udlandet og se hvor meget bistand i kan få? Syge mennesker derover må passes af familie eller venner, da de næsten ikke får en krone. Så vær dog taknemmelig for, at staten og OS SKATTEYDERE forsørger jer!