Nej tak til Gensidig Forsørgelsespligt!


Gæst

/ #42

2013-12-02 07:42

Jeg har søgt arbejde hver dag siden jeg blev færdiguddannet i 2009. Jeg har søgt på alt hvad der kan nævnes -også udenfor mit felt. Jeg har desuden gennemgået en målrettet akutudannelse uden resultater.
Jeg må nu indse at at retten til arbejde ikke længere tages alvorligt af dig og dine ligesindede. I stedet for truer du min familie, og mange andre på deres livsgrundlag. "For det skal jo kunne betale sig at arbejde". Min familie er ved at gå til grunde. min samlever er så ramt af dette så hun er ved at få et mavesår, (et lægeskøn)og kan derved risikere sit job. Mine 2 piger på 2 og 5 år kan ikke forstå at vi er så kede af det hver eneste dag.
Vi har ikke råd til at flytte fra en lejlighed til 6000 om måneden og den eneste mulighed er måske at jeg må fraflytte alene. - Dette er ikke et valg, men en tvungen situation. Mette F, jeg beder dig... Prøv at forstå at det er levende mennesker, af kød og blod, du kaster ud i en desperat situation. (beskeden er også blevet lagt på Mette F's facebook-side)