Nej tak til Gensidig Forsørgelsespligt!

stankes

/ #40

2013-11-27 23:53

ja de sku selv prøve det ....ikke nok med at man går ned i løn når man ryger på sygepenge og så ryger man længer ned når man stopper der og kommer på kontanthjælp det er hårt nok i forvejen at man så helt skal mest alt så man skal til og gå tikker gang ved den man bor sammen med ,hvornår bliver man så smit ud da de jo blive fratage ders val og bruge de penge de tjener på sig selv ,skal han holde op med og ryge fordi jeg skal have min medicin hved måned skal han holde op med og have sin bil til arbejde når han i forvejen er væk fra 5,30 til 18,- og nogle dage til kl 21,- fordi jeg skal have mad og tøj ,også en ting er i hver fald sikke jeg vil aldrig ku give mine børn og børnebørn en gave .det jeg kan se de får ud af den her at dele danske i to hold man kan nu kun have en sambonde der har arbejde eller skal begge være på kontanthjælp ,og prøv bare og tænk fram i tiden når så mange miste så mange penge bliver der købt minder ind og små butikke må lukke og flere bliver arbejdsløs i dag køre det jo lige som i ring vi får lidt og leve for det bruge vi i butiker de betaler moms og skat og løn som også betaler skat så penge får de jo ind igen .
en tanke slår mig hvorfor sætter de ikke dem selv ned i løn prøv bare og tænk på hvad de bruger til kørsel og fly samt når de holder møder ude på hoteller med mer med store middag ,de ku holde ders møder over en pc så skal de jo ikke rejse og de kan tage ders madpakker med hjemme fra som vi andre har brugt ,
hvor ender jeg på sindsyghuset eller i fængsel ?
lige nu er jeg bare grædefærdig .