NEJ tak til den nye offentlighedslov


Gæst

/ #221

2013-03-24 14:13

Jeg synes efterhånden at de danske politikere er så langt ude i deres stræben efter magt at jeg slet ikke kan fatte det! De lyver og snyder, bryder med alle de princippet de ellers burde stå for, tilsidesætter love og regler og gør i det hele taget stort set som det passer dem. Jeg bliver simpelthen så harm indeni at jeg er tilbøjelig til at give Enhedslisten ret i deres ellers meget debatterede påstand fra i sommers: at det er ved at være på tide med en revolution i Danmark (omend jeg på ingen måde vil have dem til at bestemme det hele), en tanke jeg ellers oprindeligt slet ikke kunne sætte mig ind i. Men med den lange række af skandaler, løftebrud og generel mudderkastning (man skulle jo efterhånden tro at de mennesker, det skal forestille at lede vores land, aldrig er kommet videre end børnehaven) synes jeg virkelig det er på tide at der bliver skiftet ud ikke bare i de nuværende toppolitikere, men også i hele den mentalitet, der tilsyneladende er den gældende på Christiansborg.
Så nej, jeg støtter på ingen måde en lov, der giver politikere mulighed for at lege demokrati i lyset, mens de i mørket bag ved scenen i virkeligheden er små diktatorer, der gør præcis som det passer dem!!