STOP Forskelsbehandlingen af Danske Udlandspensionister udfra geografisk bosted.

STOP Forskelsbehandlingen af Danske Udlandspensionister udfra geografisk bosted. / Beskeder / meddelse / Kommentarer

Gæst

2025-09-03 12:41

Godt arbejde Kurt

Gæst

2025-09-03 12:51

Jeg forstår ikke efter 44 års arbejde og skattebetaling ikke kan få mit velfortjente pensions tillæg ligegyldigt om jeg bor i Asserbo eller Bangkok.

Gæst

2025-09-03 13:19

Godt du arbejder så ihærdigt på sagen , ildsjæl
Vh Peter Dalgaard

Gæst

2025-09-03 15:57

Stærkt arbejde hr.Rasmussen

Gæst

2025-09-03 19:07

Hej Kurt.
Måske vi skulle, hvis vi ikke allerede har gjort det, tage fat i Faglige Seniorer. De har bl.a. idag i et nyhedsbrev idag skrevet om de nye satser fra 2026 for hhv folkepension og tillæg.
Faglige Seniorer gør virkelig meget for os pensionister, men kan ikke huske at have set noget om manglende udbetaling af tillæg for udrejste pensionister.

Men ellers tak for det store arbejde du udfører.

Mvh Allan Torbensen

Gæst

2025-09-04 01:43

Hej Kurt! Tak for din indsats.
orla

2025-09-04 02:39

med rettige omhu, hvornaar bliver det vores ret overhovedet. ja hvorfor ! som det er fastlaast for laenge laenge siden saa skal vi helt tilbage til aar 1954 som viser det er og var et velfaerdsordning for fattige dansker bosat i danmark kun , ikke selve eu som viderer forelsen i den udgave vi kender til idag.
ydermere glemmer man saa dem der er bosat uden for europa i at vaere med delagtige i den ordning som saa skal aendres i ovenensstemmelse med rettigheden.
sammetids henledes opmaerksomheden paa , at familiesamforing er en uundgaaligt for dem der har familie / kone med en uden for europa.
begge veje spaere.

Gæst

2025-09-08 13:03

Kunne man ikke køre det som en sag om forskelsbehandling, det er jo det de gør, når nogen pensionister kan få hele puljen med til udlandet og andre ikke kan.

Gæst

2025-10-03 22:55

Den udgave af plakaten, som jeg har modtaget her i Tyrkiet, er desværre fyldt med slå- og stavefejl. Er der ikke et venligt menneske, der kan læse korrektur på teksten? Min udgave er flot, men de mange fejl i teksten gør helhedsndtrykket sjusket og useriøst. 

Betalt Annoncering

Skrivunder.net vil annoncere denne underskriftindsamling over for 3000 personer.

Lær mere...