bevar-stensnaes

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen bevar-stensnaes.


Gæst

#1

2014-05-09 05:58

Støt op om at bevar Stensnæsskolen i Voerså!!

Gæst

#2

2014-05-09 12:33

skolen skal ikke lukkea

Gæst

#3

2014-05-09 18:45

Jeg synes skolen skal blive i byen for så slipper børnene. For at bruge tid i busser og de kan nemmer mødes med vennerne Pernille

Gæst

#4

2014-05-09 18:54

Jeg synes det er vigtigt for byen at skolen bliver Pernille
Pernille

#5

2014-05-09 18:55

Jeg håber bare det bedste for skolen pernille

Gæst

#6

2014-05-12 19:20

Som gammel sæbynit. - vil jeg ønske at opland som voreså skole skal bestå! Det er et fantastisk sted og lad nu vær med at kvæle børnene!!
Der skal være plads til alle!!!
Og kig nu på statistikker - voreså skole er i toppen!!!

Gæst

#7

2014-05-12 23:43

Er tilflytter til voerså med 2 skolebørn. Ville til enhver tid nægte at lade mine børn komme på en stor skole, hvor de vil blive tabt på gulvet, få ringere uddannelse, mindre sociale relationer, være mere udsatte mobneofre (dette har vi netop erfaring med fra en stor skole, hvor det mødtes med ligegyldighed fra lærere der ikke kunne magte det eller manglende overskud til at håndtere det). Jeg ville øjeblikkelig rykke mine børn over kommunegrænsen til den lille landsby skole der findes der. Aldrig til sæby eller Frederikshavn. At lukke stensnæs skolen som er en af de skoler med bedste resultat fagligt, størst rummelighed og mest mulig samfunds opbakning er jo dybt grotesk.

Gæst

#8

2014-05-12 23:54

Hvorfor ofrer man så mange penge på en skole til solceller på taget, ny SFO, multibane mm. For så at ville lukke den. Det giver jo slet ingen mening. Og er bestemt ikke økonomisk besparelse. De bruger sgu da ikke den hjerne de er udstyret med.

Gæst

#9

2014-05-12 23:59

Har de kloge politikere tænkt over hvor mange børn der vil lide under dette OVERGREB de udsætter dem for, som vil lide så meget overlast at de faktisk i stedet skal ofre endnu flere penge på skolepsykologer, special undervisning, støttetimer mm. Det bliver resultatet ved at flytte et lille godt fast tømret lokal samfund ind på en stor uduelig belastet skole, væg fra vante og trygge omgivelser. Større klassekvotienter, ringere faglighed og ydeevne. Flere ledige uden job. Skær ned i politikernes løn og hold jer fra vores børn og unge

Gæst

#10

2014-05-13 05:26

As a concerned father that unfortunately myself lives in another country far from my kid, to a Child that has to start after summer holiday, i do not want my Child to have to travel so far. My Child is a sensitive Child and it Will break her down. Do not close the School of my kid and other kids. It is their future, there well being.

Gæst

#11

2014-05-13 08:41

med hensyn til lukning af skoler kan det muligvis være en økonomisk besparelse. Jeg synes at vores politikker skal vurdere kørselstid i forhold til børnenes skoledag og fritid. Når der skal lukkes skoler skal jeg ikke vælge, men min sunde fornuft siger, der længere kørselstid fra Vorså og omegn til Sæby, end fra Elling til Strandby - der i forvejen har en veludbygget skole. Det er ikke mig der beslutter så jeg håber den sunde fornuft, får politikkerne til at gøre det korrekte. Der bliver valg igen om 4 år.

Gæst

#12

2014-05-13 11:20

Forfærdeligt, alt hvad der er godt, skal nedlægges, altså med mindre set lå midt i København, jeg græmmes

Gæst

#13

2014-05-13 17:22

Håber Stensnaes skolen. Forbliver åben for Voerså og oplands skyld. Det er jo en velholdt skole med mange glade børn og lærere. Ville da savne den når man nu er tilflytter i nær fremtid.