Lad lille Rasmus hvile i fred i København ved hans far Carsten

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Lad lille Rasmus hvile i fred i København ved hans far Carsten.


Gæst

#26

2013-12-20 20:01

er tom for trøstende ord til familien og som mor fuldstændig uforstående overfor hvordan en mor kan slå sit barn ihjel på en så kold måde... kan ikke lade være med at tænke på hvilken grufuld oplevelse han har forladt denne verden med.. stakkels lille uskyldige dreng og stakkels familie.. selvfølgelig skal han begraves tæt på dem der virkelig elskede ham og ikke hvor hans koldblodige mor(der) vil have det...
Gæst

#27

2013-12-20 20:30

Det er jo helt galt. Tænk, at hun har sådan en fræk, forkælet og afstumpet tankegang. Jeg er rystet.
Hun skulle skamme sig over hendes uacceptable handling. Hun skulle ikke en gang komme på den tanke, at hun skulle have ham begravet hos hende.....Jeg tror på, at hun var hård overfor faderen. Stakkels ham & Rasmus ;(

Gæst

#28

2013-12-20 20:33

Selvfølgelig har jeg skrevet under............jeg støtter faderen 100% :-)

Gæst

#29

2013-12-20 20:37

Lad dog drengen hvile i fred hos sin far hvor han er højt elsket!

Gæst

#30

2013-12-20 20:39

Håber at lille Rasmus kan blive begravet i KBH.
Alle mine tanker går til Carsten, hold modet oppe min ven
Nina

#31 Justice for Rasmus!

2013-12-20 20:47

Rasmus should be with his family and that is in Copenhagen! R.I.P Rasmus<3

Gæst

#32

2013-12-20 21:00

Det er ikke til at forstå hvordan systemet kan blive ved med at tilgodese mødre, der tydeligvis er uegnet til at være forældre. Især når der står en far der kan og vil være der for sit barn - men ikke kan få lov. Det er rystende at det kan foregå i Danmark 2013.
Jeg kondolerer af hele mit hjerte og føler for den stakkels far og hans familie.

Gæst

#33

2013-12-20 21:17

Ja systemet er ik retfærdigt. Har selv en søn der kæmper for at se sin søn men afslag på afslag er hvad han får. Moren har nye kærester hele tiden. Narkomaner... Det er så trist. Vi kan ikke råbe højre end vi gør. Håber ikke at vores lille Alexander ender sådan.

Gæst

#34

2013-12-20 21:34

Lad ikke Rasmus begrave, hos hende der stod for hans bortgang!

Gæst

#35

2013-12-20 21:39

Der burde laves en paragraf i den danske lovgivning der fratager en forældre der har dræbt sit eget barn, enhver rettighed til at træffe beslutning om begravelse ect.
Ufatteligt at en underskrift indsamling overhovedet er nødvendigt!!
R.I.P lille fyr <3

Gæst

#36

2013-12-20 21:55

Ufatteligt hvis en mor som har taget livet af sin egen dreng skal have taletid og indsigelser imod noget som helst. Hun skulle derimod skamme sig over det hun har gjort. Føj hvor skal hun skamme sig.....

Gæst

#37

2013-12-20 21:57

Hjælp Carsten og lad hans elskede lille søn hvile i fred ved hans far i København!! <3

Gæst

#38

2013-12-20 21:58

I må da forstå hvor vigtigt det er at rasmus ligger i sin fars hjemby!
Farmand med F

#39

2013-12-20 22:04

Hvor er det dybt tragisk, og hvor har vi dog bare et system der slet ikke fungere optimalt, og hvor de relevante instanser ikke lytter. Jeg er selv far med forældremyndigheden over det ene af 2 børn jeg har med moderen. Det andet barn kæmper jeg for at få forældremyndigheden over. Der har hos moderen og hendes mand fundet psykisk og fysisk vold sted i utallige omgange, bevist på skrift at moderen lyver, kommer med falske anklager, er psykisk forvirret og tror hun kan helbrede kræft, men alligevel har jeg nu ikke set mit andet barn i 7mdr og det sidste jeg så til mit barn var en storgrædene lille purk der ville være hos sin far. Min historie er en tro kopi af denne tragiske historie, dog og forhåbentligt ikke med samme udgang som denne, og har prøvet ALT, men ingen i systemet, og absolut ingen lytter. Selvfølgelig skal lille Rasmus være hos sin far nu, var det dog bare sket lidt før så alle kunne have nydt julen. Lad ikke dette meningsløse og urimelige skete være helt forgæves og i stedet være et eksempel og en øjenåbner for de instanser der sidder med dårlig smag i munden når de mæsker sig til jul. Jeg spiser den med både lille Rasmus, men også med savnet af min egen lille purk i tankerne. Sov sødt lille Rasmus, og mange tanker til de efterladte.

Gæst

#40

2013-12-20 22:09

Hun skal på Ingen måde ha nogle rettigheder til at skulle til at udtale sig om noget omkring Rasmus.
Hun skal bare ha livstid og på ingen måde beskyttes i fængslet.
Kærlige og medfølende tanker til Carsten og hans familie.

R.I.P lille Rasmus.





Gæst

#41

2013-12-20 22:10

Hun er jo psykisk syg.. Hun burde ikke komme i fængsel den mor. Hun burde blive spæret inde på et lukkede resten af sit liv.. Og staten/kommunen burde være mere ops på sådan noget!

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2013-12-20 22:16


Jannie

#43 Hvad fanden bilder I jer ind?

2013-12-20 22:19

At stemme om hvor lille Rasmus skal hvile fred?
Hvem har givet jer ret til at bedømme det?
I skulle skamme jer! Lad da den stakkels familie (OG MOR) sørge i fred!!!

Gæst

#44 Re:

2013-12-20 22:21

#41: -

På den lukkede vil hun få det for godt lad hende komme i fængsel og få tæv og leve i konstant frygt og lad hende få en lang og pinefuld død


Gæst

#45

2013-12-20 22:25

Lille Rasmus skal begraves i Kbh, alt andet ville være urimeligt.
Han skal da ikke begraves ved hans moder sim har slået ham ihjel, nu må det stoppe!
R.I.P Lillemand ❤️

Gæst

#46 Re:

2013-12-20 22:32

#37: -

det skal han da


Gæst

#47 Re: Hvad fanden bilder I jer ind?

2013-12-20 22:35

#43: Jannie - Hvad fanden bilder I jer ind?

hvad fanden bilder den mor sig ind at tage et lille barns liv gid hun vil rådne op og få tæv


Gæst

#48

2013-12-20 22:43

TRAGISK..!!!!
mona

#49 Re: Hvad fanden bilder I jer ind?

2013-12-20 22:47

#43: Jannie - Hvad fanden bilder I jer ind?

Jannie, vi skammer os bestemt IKKE! Vi støtter op om faderen og Rasmus og den efterladte familie i København! Dette er IKKE en stemmeseddel, men det er en måde at lade RASMUS få sin stemme tilbage og blive hørt når nu den er blevet taget fra ham af hans EGEN MOR!

Ville du selv ligge begravet i samme by hvor din morder boede? Jeg forstår slet ikke din negativitet og at du ikke kan se der er noget galt med loven?
Og hvordan vil vi kunne sørge i fred når vi ikke engang kan sørge med Rasmus ved vores side?


Gæst

#50

2013-12-20 22:48

Synes morderen har vist for alle hvad hun er: koldblodig - eller syg. Hun bør ikke kunne bestemme noget som helst vedr. hendes offer.