Lad lille Rasmus hvile i fred i København ved hans far Carsten
Kontakt forfatteren af dette andragende
Hun skulle skamme sig over hendes uacceptable handling. Hun skulle ikke en gang komme på den tanke, at hun skulle have ham begravet hos hende.....Jeg tror på, at hun var hård overfor faderen. Stakkels ham & Rasmus ;(
Alle mine tanker går til Carsten, hold modet oppe min ven
Justice for Rasmus!
Jeg kondolerer af hele mit hjerte og føler for den stakkels far og hans familie.
Ufatteligt at en underskrift indsamling overhovedet er nødvendigt!!
R.I.P lille fyr <3
Hun skal på Ingen måde ha nogle rettigheder til at skulle til at udtale sig om noget omkring Rasmus.
Hun skal bare ha livstid og på ingen måde beskyttes i fængslet.
Kærlige og medfølende tanker til Carsten og hans familie.
R.I.P lille Rasmus.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Hvad fanden bilder I jer ind?
Hvem har givet jer ret til at bedømme det?
I skulle skamme jer! Lad da den stakkels familie (OG MOR) sørge i fred!!!
Re:
På den lukkede vil hun få det for godt lad hende komme i fængsel og få tæv og leve i konstant frygt og lad hende få en lang og pinefuld død
Han skal da ikke begraves ved hans moder sim har slået ham ihjel, nu må det stoppe!
R.I.P Lillemand ❤️
Re: Hvad fanden bilder I jer ind?
#43: Jannie - Hvad fanden bilder I jer ind?
hvad fanden bilder den mor sig ind at tage et lille barns liv gid hun vil rådne op og få tæv
Re: Hvad fanden bilder I jer ind?
#43: Jannie - Hvad fanden bilder I jer ind?
Jannie, vi skammer os bestemt IKKE! Vi støtter op om faderen og Rasmus og den efterladte familie i København! Dette er IKKE en stemmeseddel, men det er en måde at lade RASMUS få sin stemme tilbage og blive hørt når nu den er blevet taget fra ham af hans EGEN MOR!
Ville du selv ligge begravet i samme by hvor din morder boede? Jeg forstår slet ikke din negativitet og at du ikke kan se der er noget galt med loven?
Og hvordan vil vi kunne sørge i fred når vi ikke engang kan sørge med Rasmus ved vores side?
| This discussion has been closed. |