Underskrifter mod rideforbud mellem Ullerup og St. Magleby


Gæst

#1

2013-12-01 11:04

Jeg håber rigtig mange ryttere i Dragør/St. Magleby vil offentliggøre deres utilfredshed med dette rideforbud.

Gæst

#2

2013-12-01 12:13

Der skal være mulighed for at ride sted for sted!

Gæst

#3

2013-12-02 18:01

Hvad betydning kan det havde...

Gæst

#4

2013-12-03 08:38

Selvfølgelig skal man kunne ride.
Det er jo en kultur på Amager
rytter

#5 problematisk

2013-12-03 21:00

problemet er at de ryttere på hver side af dragør/st. magleby og de fra kongelunden/tømmerup skal ride en utrolig lang omvej eller ride under tunnellen på Englandsvej, hvilket er rigtigt farligt. Der er rideklubber på begge sider af fuglereservatet, derfor benyttes stigerne ofte til stævneryttere. Dog har der været en masse uhensigtsmæssig ridning i fuglereservatet af enkelte ryttere. Men for at øge sikkerheden af vores ryttere på hver side af Tømmerupvej burde stigerne i fuglereservatet blive åbnet igen for gennemridning.

Gæst

#6

2013-12-09 09:57

Jeg er 50 år idag og jeg har hele mit liv redet og cyklet på den vej, med min familie ,når jeg skulle i kongelunds skoven eller til stævne i kongelundens rideklub.
Det kan ikke være rigtigt at en mand skal gøre livet så surt for så mange mennesker og optræde så truende over for små børn når de rider igennem på vejen . hans egen søn har færdes frit i hele området da han var ung og det har altid været den vej man brugte til hest,når man skulle til Ullerup eller kongelunden så man undgik at komme ud på de befærdede veje.Det er ganske urimeligt at der pludselig er sat ridning forbudt skilte op. Mvh Gårdejer i Storemagleby Lærcke SCherff