SIG NEJ TIL HURTIGERE UD-REFORMEN ("Fremdriftsreformen")

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen SIG NEJ TIL HURTIGERE UD-REFORMEN ("Fremdriftsreformen").


Gæst

#51

2013-11-15 11:27

.
Sebastian

#52 Re: DET VEDRØR ALLE UNIVERSITETER!

2013-11-15 11:28

#3: - DET VEDRØR ALLE UNIVERSITETER!

Ikke for at sige du ikke har ret, men vil lige pointere at det er regeringen dette skal rettes mod. KU er blevet pålagt det af regeringen og hvis ikke de gennemfører det ryger 1/4 af deres støtte. hvilket rundt regnet er 60 mio. kr.

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2013-11-15 11:59


Lone

#54

2013-11-15 12:00

Altså... Jeg er selv studerende men bliver helt flov over nogle af kommentarerne herinde! Vi har nok det system i verden med mest "gulerod" som nogen herinde efterspørger, og jeg synes heller ikke det er helt urimeligt at kræve af unge raske mennesker der får betalt deres uddannelse at den gennemføres som et fuldtidsarbejde. Hvis vi arbejdede i stedet for at gå på uni var det jo heller ikke sikkert at vi kunne gå ned i tid eller tage orlov som vi havde lyst. De her krav er altså selvfølgeligheder andre steder i verden!

Gæst

#55

2013-11-15 12:00

Reformen er urimelig.

Gæst

#56

2013-11-15 12:22

Farvel til eliteuniversitet og goddag til masseuniversitet. Det er underligt, at i et samfund hvor vi i så høj grad skal satse på uddannelse kun dyrker kvantitet frem for kvalitet
Alexander Bergeon

#57 Re:

2013-11-15 12:29

#54: Lone -