Stop udvisningen af Im og Suthida Nielsen!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Stop udvisningen af Im og Suthida Nielsen!.


Gæst

#126

2013-11-08 18:51

jeg håber de finder en løsning på noget så uretfærdig

Gæst

#127

2013-11-08 18:51

Vi kan simpelthen ikke være bekendt at smide hende og datteren ud, vi behandler de kriminelle bedre end mor og datter. Det altså så ondt af Danmark, og jeg forstår ikke reglerne er så blødsødne over for, alle de der kommer ilegale herop. Samtidig har vi kun problemer med dem, men de bliver behandlet pænt, Føj hvor jeg skammer mig over at være Dansker. Især over at regeringen ikke snart tager sig sammen og får smidt de ilegale ud, fremfor en mor og datter hvor en Dansk far er død.......Føj hvor skulle dem der har ved taget det, have taget deres beføjelser fra sig. Alice. R. Thulesen......


Gæst

#128

2013-11-08 18:54

Det er jo helt urimeligt. Faren dør og mor og datter bliver udvist. Det mest forfærdelige er at sagen har været så mange steder og så mange har taget en beslutning så hjerteløs og uden medmenneskelighed.
Og så kan politikkerene ikke forstå at vi ikke gider stemme på dem. Jeg er ikke stolt af at være dansker med sådan en beslutning taget på højeste plan. Der er mange der burde skamme sig. Hilsen Tom Stern

Gæst

#129

2013-11-08 18:54

Hej Morten B . Hvorfor????? Indrøm der bliver begået en stor fejl når Im og Suthida skal udvises. Håber I alle sammen som er enige i den beslutnng sover rigtigt dårligt om natten......det har I fortjent!!!! Annelie og Klaus

Gæst

#130

2013-11-08 18:59

Jeg støtter dem 100%

Gæst

#131

2013-11-08 19:02

Dette har jeg skrevet på min faceprofil:

Jeg bliver snart så harm og rasende, når man gentagende gange oplever de største uretfærdigheder fra udlændingestyrelsen, bare fordi regler er regler... Ingen menneskelig skelen til enkelt sager. Alle instanser vasker deres hænder i reglernes regel.... Seneste skal en mor og hendes 7 årige datter smides ud af landet fordi de har været så "uheldige" at mand og far er død af kræft...... Hvad ligner det!!!! Moderen er under uddannelse og kan bidrage til det danske samfund, som det så smukt hedder, datteren går i skole som alle sine venner og vokser op på lige fod som andre i vores land. Der sidder papbedsteforældre, som nu også skal miste deres barnebarn. Hvor er vores regler rådne, jeg skammes.....

Gæst

#132

2013-11-08 19:06

Jeg synes den her sag er så modbydelig, at jeg vil opfordre til civil ulydighed.
Mød op i titusindvis og blokere for denne fuld-
stændig afsindige beslutning, ved at slå ring om denne stakkels familie, koste hvad det vil.
Her det jo magthaverne der opførerer sig som krminelle
Tænk at hvis hendes mand havde været voldelig,.
og de var blevet skilt, kunne de blive i DK.
Endnu værre bliver det når dybt kriminelle muslimer kan få lov at blive i DK

Gæst

#133

2013-11-08 19:07

Skammer mig over at være dansk og dermed repræsentant for det danske samfund! Med Lov Skal Land Bygges .... ja goddav, det er tydeligt at loven er helt galt afmarcheret! Udvisning er uhyrlig og ufattelig, især når man tager i betragtning at udenlandske svindlere, bedragere og tyve forgyldes og ikke ønskes smidt ud? Hvad bidrager de med?

Gæst

#134

2013-11-08 19:27

vores såkaldt socialdemokratiske regering kender ikke til medmenneskelighed
Jesper Birk

#135

2013-11-08 19:30

#2: Birthe - Stop udvisningen af Im og Suthida Nielsen!

hvor er det svært at bevæge sig fra stolthed over at være fra danmark til pinlighed og skam over samme


Gæst

#136

2013-11-08 19:32

Hvor er det svært at bevæge sig fra stolthed over at komme fra Danmark til pinlighed og skam over samme

Gæst

#137

2013-11-08 20:11

Helt ærligt,man kan ikke behandle mennesker på den måde,pigen taler kun dansk.
Havd er det får en sindsyg land vi lever i?

Gæst

#138

2013-11-08 20:44

Når noget er så åbenlyst uretfærdigt må reglerne kunne fraviges - det betyder jo ikke reglerne fjernes!

Gæst

#139

2013-11-08 20:45

Im´s mor har arbejdet i en gruppe i hjemmeplejen og jeg har haft hende som kollega. Hun er både sød og meget dygtig.

Gæst

#140

2013-11-08 20:50

umenneskeligt

Gæst

#141

2013-11-08 20:51

Din hjælp her er vigtigere end vild med dans stemmer!!!

Gæst

#142

2013-11-08 21:14

Det er simpelthen ikke iorden! Den bette pige har levet i Danmark hele sit liv, hun kan kun dansk, og så fordi at moderens mand desværre dør, så skal de udvises! Er dybt skuffet over at danskere opføre sig sådan. Nu når at vi skulle påstå at være et godt, venligt osv. land! At en mor og hendes datter skal udvises, fordi at manden dør, er simpelthen ikke iorden, overhovedet!!

Gæst

#143

2013-11-08 21:20

Jeg vil opfordre til civil ulydighed i befolkningen
ved at titusinder af mennesker møder op og slår ring
om den stakkels famile, koste hvad det vil, og beskytte dem mod de kriminelle magthavere, der kan
finde på sådan noget.
Hvis hendes mand havde været voldelig, og hun var
blevet skilt, kunne familien blive i DK.
Det ligger helt uden for befolkningens fatteevne,
at myndighederne kan være så modbydelige.
Det er virkelig en skamplet på vores sindsyge
system. Hvad med at sætte mennesket i focus frem for
systemet, det har den nuværende regering tordnet
med i valgkampen, men det er bare endnu et løfte-brud.

Gæst

#144

2013-11-08 21:26

Håber at rigtig mange vil tage de 2 min det tager at skrive under!! Hvor er det frygtelig hvis de bliver udvist!
Nicolai Nielsen

#145 Ja det er uretfærdighed i højeste grad!

2013-11-08 21:29

Mor og datter SKAL blive i DK, datteren og moderen er jo integreret i det danske samfund!
HVAD I HELE HULE HELVEDE forgår der i dette land!
FØJ der er nogle der skulle skamme sig!

Gæst

#146

2013-11-08 21:37

To mennesker, som skal straffes så hårdt, er ikke til at bære, der er bestemt andre der burde sendes et vis sted hen. Er ikke stolt over at være dansker, når vores politikker handler med bind for øjnene SKAM JER.

Gæst

#147

2013-11-08 21:38

Vi kan simpelthen ikke være det bekendt, dem der er dumt kriminelle får lov til at
Blive i landet og denne familie mistede mand og far uden skyld
Og nu skal de hjem!!!! Det er en ommer

Gæst

#148

2013-11-08 22:03

Jeg forstår ikke, at kriminelle udlændinge belønnes med et " tålt ophold ", mens udlændinge som gør alt for at blive godt integreret og klare sig selv, bliver straffet med udvisning. Hvad tænker de på på Christiansborg?
Michael Madsen
Aalborg.

Gæst

#149 Re:

2013-11-08 22:32

#72: -

"om nogen" fordi...?


Gæst

#150

2013-11-08 22:36

Det er da bare SLET IKKE i orden at udvise en enlig mor som er igang med en uddannelse her i landet, for derved at bidrage til landet. Og pigen....ja hun er født og opvokset i danmark, og er dermed DANSKER! Så TÆNK JER DOG OM!!!!!!! Mange andre skulle hellere sendes hjem.