Stop udvisningen af Im og Suthida Nielsen!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Stop udvisningen af Im og Suthida Nielsen!.


Gæst

#76

2013-11-08 03:26

Forfærdeligt...datter 100% integreret og moderen er godt på vej og gør sit bedste. Suthida har været her nogle få år og er allerede igang med en SOSU uddannelse. Hun vil være et gode for Danmark og ikke ligge til belastning. Intet med "kan ikke, vil ikke og må ikke".
Hvis det ikke kan være anderledes, så håber jeg at Suthida må finde kærligheden i en dansk mand med tiden, så datterens fremtid bliver i Danmark.

Gæst

#77

2013-11-08 06:13

det kan vi simpelthen ikke være bekendt!

Gæst

#78

2013-11-08 06:22

Det kan ikke være rigtig at et menneske skal straffes så hårdt fordi manden er gået bort, hvad er det for et land vi bor i, syntes regeringen selv skulle prøve at blive tvunget ud fra landet hvor de hører til

Gæst

#79

2013-11-08 06:43

Er flov over at være borger i Danmark, når vi udviser folk på sådan et grundlag.

Gæst

#80

2013-11-08 06:48

Klart de skal blive her, det er mennesker og ikke dyr

Gæst

#81

2013-11-08 07:02

Er det her et forslag som Enhedslisten har lavet? Det er ihvertfald fuldkommen idiotisk. Im og hendes mor skal selvfølgelig blive i Danmark, ligemeget hvad nogle dumme kommunister mener!

Gæst

#82

2013-11-08 07:09

Jeg skammer mig over at være Dansker!

Gæst

#83

2013-11-08 07:13

Helt vanvittigt. Betyder båndene til den Danske familie intet?

Gæst

#84

2013-11-08 08:08

Nu er det på tide at der gøres noget, vi kan ikke blive ved med at udvise personer der kan klare sig selv. Vi må også tænke på barnets tarv. MVH Lilli Olsson

Gæst

#85

2013-11-08 08:12

Skriv under her. Det er jo dybt urimeligt!

Gæst

#86

2013-11-08 08:18

Suthida Jeg føler dybt med dig og din datter. Danmark skulle være så godt siger man, men systemet er ikke retfærdigt. Det er de forkerte det går ud over. Jeg håber rigtig mange mennesker vil stå sammen om at skrive under så dig og din datter får lov at blive, man tør jo slet ikke tænke tanke om at i skal væk. Lad os håbe at systemet vågner op, så det ikke bliver kaldt for kolde Danmark ...... Vi er vel menneskelige or What? Jeg begynder at tro at alt skal i kasser og rammer bare den mindste afvigelse så kan man ikke overskue uden alle vores systemer hvor er vi lige landet henne?? Jeg vil appellere til at danskerne skal vise hvem vi er nemlig danskere med omsorg og empati så vi kan være stolte af vores land. Mvh. Kati

Gæst

#87

2013-11-08 08:19

Hvad er det for et land vi lever i?
Helt uforståeligt.
Torben

#88 Dårlige regler for familiesammenføring

2013-11-08 08:44

Jeg blev for snart 4 år siden gift med min dejlige kone fra Thailand, og for 1 år siden fik vi hendes 7 årige datter til Danmark.
Min kone er færdig med Dansk2 uddannelsen og har mange venner, er godt integreret.
Vores datter har gået i skole 1 år nu.
Vores datter kan nu mere dansk end hun kan huske thai.

Vi bor alle i eget hus, og som følge af vi er gift har jeg forsøgerpligten over den lille familie, jeg har heldigvis et godt arbejde, og mine kone er lige nu på jagt efter arbejde.

Reglerne for familiesammenføring siger at ingen i familien må modtage offentlige ydelser, heller ikke i ganske korte perioder.
Så i givet fald jeg går hen over bliver alvorligt syg, kan det være lig med at min kone og datter ikke kan få fornyet deres opholdstilladelse næste gang, og dermed at vores familie ødelægges.

Et af kravene for at min kone kan få permanent opholdstilladelse er en min 30 timers arbejdsuge i 3 år, så det har lidt lige lange udsigter.

Når jeg tænker på EU borgere fra fattige dele af Europe der frit kan komme til Danmark og nyde godt af vores sociale ydelser, samt diverse mange andre udlændinge der har mere intersse i penge frem for integration, skammer jeg mig over at være dansker der vælger familie udenfor EU, føj, desværre få politiske partier der bakker os op.

Håber at Im og Suthida Nielsen får lov at blive!

Gæst

#89

2013-11-08 09:55

Der er så mange andre der burde sendes ud af landet pga. dårlig opførsel.Dem som integreres i dette samfund er velkomne, de andre må finde andre steder at være.

Gæst

#90

2013-11-08 10:12

"tilknytnings kravet" er i bund og grund en #gummitekst#, der kan bruges uden særlig megen begrundelse. Og mere giver udtryk for den pågældende dommers holdninger end ret meget andet. Her er som i andre lignende sager et barns hele liv ikke tilknytning nok??? Hvor er grænsen???


Gæst

#91

2013-11-08 10:34

Havde hun været fra Syrien havde hun fået alt hvad hun ønskede,men med denne regering må arbejdsvillige folk ikke være her..

Gæst

#92

2013-11-08 10:39

hvordan kan man finde på at udvise disse to mennesker?

Gæst

#93

2013-11-08 12:04

Alt sund fornuft har forladt os danskere. Mennesker, der klarer sig udviser vi, mens tyveknægte er noget vi samler på.
Vågn op hr. justitsminister og fru statsminister.

Gæst

#94

2013-11-08 12:12

For alle børn kan det være traumatisk at blive revet bort fra deres kendte og trygge omgivelser, langt væk fra skolekammeraterne og familien. I et langt perspektiv er dk dårlig tjent med at skille sig af med dygtige, velvillige børn og unge. Sagerne burde vurderes individuelt, ikke udelukkende ud fra kantede regler. Jeg håber for den lille familie, at beslutningen bliver omstødt.

Gæst

#95

2013-11-08 12:21

syntes det er frygteligt at der sidder visse personer på christiansborg med hovedet under armen.. lad dog de 2 blive i danmark, der er bestemt andre der burde smides ud af danmark.
VÅGEN DOG OP

Gæst

#96

2013-11-08 12:30

har skrevet en kommentar inde på facebook.
men det er dejligt at der er nogen som vil forsøge at gøre noget og som stadig er menneskelige, for hvad er der blevet af den politikker som var ude at besøge dem for nogen tid siden, var det endnu bare et politikker stundt i forsøg på at skore flere stemmer, for så er det jo ikke første gang det er sket. ( jeg tænker også på den gamle sag fra Stenhøj, hvor familien var blevet godt integreret i det danske samfund, men de røg også ud, og hvad er der blevet af dem. ) så lad os nu få ændret de love og paragraffer så vi også får det menneskelige syn på de her sager.

Gæst

#97

2013-11-08 13:53

Det er pinligt at være dansker, når vores samfund behandler en stakkels familie ved at udvise dem!!

Gæst

#98

2013-11-08 14:19

Please do not let this family loose everything! They lost already enough. They are a part of the danish society. Please let it be worth being part of it!

Gæst

#99 Re: Stop udvisningen af Im og Suthida Nielsen!

2013-11-08 14:39

#2: Birthe - Stop udvisningen af Im og Suthida Nielsen!

Det må da lige være en sag for de pladder humanistiske partier som SF, De Radikale og Enhedslisten! De vil jo i forvejen frelse hele verden! Så start med at tage hånd om Im der - efter det oplyste - ikke har ligget det offentlige til last, men tværtimod har intigreret sig rigtig fint. - Og skal hun ike have lov til at være her - hvorfor i alverden skal alle de asylansøgere der hærger, plyndrer, stjæler, overfalder og begår røveri så have lov til at være her??? Hvor er sammenhængen?

Svarer lidt til at du får max 18 måneder i tremmely for mord begået med en bil, men mindst 4 år hvis du snyder skattevæsnet for mere end 500,- kr.


Gæst

#100

2013-11-08 14:42

udvis de kriminelle indvandrer i stedet.
Der er flere udlændinger der har midster ægtefælde men er ikke blevet sendt hjem.