Stop udvisningen af Im og Suthida Nielsen!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Stop udvisningen af Im og Suthida Nielsen!.

Webpermand

#1

2012-12-11 13:12

Utroligt at systemet kan være så kold og kynisk. Må de skamme sig dem der udfører den slags udvisninger.
Birthe

#2 Stop udvisningen af Im og Suthida Nielsen!

2012-12-12 00:26

Suthida Nielsen bør fortsat have lov til at opholde sig i Danmark med sin datter Im. Alt andet er urimeligt og umenneskeligt.

Gæst

#3 Re:

2012-12-18 00:25

#1: Webpermand -

Jeg synes at de skal bo i danmark, hvis de kan støtte sig selv og de skal følge regler lige som de alle indvandre til at få permanent.

Vælg et brugernavn123

#4 Emne

2012-12-18 08:11

I DENNE SAG- sevfølgelig skal de blive i dk.MEN husk kære læser hvordan er det kommet så vidt!DET er jo dig, med DIN stemme der bestemmer!!

Gæst

#5 1000 Tak for jer underskrifter

2013-01-02 19:17

1000 Tak for jer underskrifter, jeg og min datter er meget glad for I havde hjælpe os
med underskrifter. Vi håber vi kan blive her i Danmark

Mvh
Im og Suthida
Ulla

#6

2013-01-04 21:02

Hej Im
jeg håber i får lov til at blive her i Danmark, det fortjener i.
jeg er ikke i tvivl om Inger og Roland vil være der for dig og din datter, de er nogle søde og rare mennesker, og de kæmper for det de har kært.
de har også været mine svigerforældre engang, og jeg ved hvor meget Johnny betød for dem, så jeg håber virkelig i får medhold i denne tragiske situation i er havnet i.

al mulig lykke og held fremover.
Ulla

Gæst

#7

2013-02-01 09:11

Jeg tager afstand fra denne udvisningssag. Helt ud over al retfærdighed. Hun og hendes datter har jo viljen til - og er jo klart integreret i det danske samfund. Og det ffremgår også at hun er selvforsørgende.
Denne lov bør også laves om, så man ser på de enkelte sager.
Mange andre burde udvises i stedet for - bare min mening ;-)

Gæst

#8

2013-10-19 12:37

Det er helt sindssygt at udvise dem - er det ikke hårdt nok at miste sin mand. Vi bliver overmættet af indvandre som hverken  kan eller vil yde noget for Danmark - det var bedre at se lidt på dem i stedet for en nu enlig mor og en datter der ikke kan tale Thai - hvordan havde man forestillet sig at hun skulle klare sig i Thailand?? - Men som jeg kender udlændinge styrelsen er de lodret ligeglade og uden nogen form for interesse i det menneskelige. Jeg har kun foragt for sådan en beslutning - skammer mig over at være Dansker!!

Alex

#9 Hjælp

2013-10-22 15:25

Hej, det gør mig ondt når man hører At din mand er gået væk og i nu skal smides ud af DK.
det er virkelig dårligt hvis det sker.
Jeg håber og ber for at i kan blive.
hvis det sker at i bliver smidt ud kan vi måske give jer en hjælpende hånd hvis i har brug for det.
jeg har en fabrik her i Bangkok Thailand og hvis i har problemer med at komme igang og mangler lidt start hjælp mv kan vi nok hjælpe.
kæmp for at blive men hvis det ikke lykkes kan vi evt. hjælpe jer videre og igang i Thailand om i det ønsker.
Good luck
Alex@bmcmold.com
bare skriv om noget i ønsker at vide mv.

Gæst

#10

2013-11-03 19:41

Er det nu Dansk Folkeparti er stolte af sig selv og deres jagt på udlændinge?

Gæst

#11

2013-11-07 06:58

Jeg græmmes over at Danmark er blevet så umenneskeligt og asocialt land, jeg er flov over den måde vi behandler mennesker på. Oveni sorgen over at have mistet sin mand og sin far, skal de nu miste deres hjem og barnet sin trygge base. Den base som er det eneste hun kan huske. Hun er jo dansker når hun har boet i Danmark siden hun var to år gammel. Hvor er det lige at barnets tarv er henne? Moderen er under uddannelse, så om kort tid vil hun være en god og solid skatteborger. Jeg forstår ikke at nogle stive regler skal styre så urimeligt. jeg håber virkeligt at I får lov at blive..
/mie

Gæst

#12

2013-11-07 09:47

Jeg håber hele Danmarks befolkning vil støtte lige så godt her som med penge til indsamlinger . Denne udvisning er helt hen i skoven
gæst

#13

2013-11-07 10:03

Det gør helt ondt langt ind i mit hjerte, da du kom på min arbejdsplads,så vedkommende frem til dit besøg, du skabte glæde og hygge for et medmenneske.kan jo ikke helt forstå det samfund vi lever i.håber der er retfærdighed til endnu........

Gæst

#14

2013-11-07 10:06

Denne sag viser endnu en gang, at lovgiverne glemmer de menneskelige hensyn. Der bør være mulighed for dispensation. Ét er lovens bogstav, men man skal også huske lovens ånd - altså hvad var meningen med denne lov.

Gæst

#15

2013-11-07 10:09

Det er vanvittigt i Danmark.

Gæst

#16 Delt

2013-11-07 10:14

Jeg har delt indsamlingen på facebook.
Håber at ministeren får øjnene op for urimeligheden i denne sag!
Held og lykke Im og Suthida <3
De kærligeste hilsner Christine Rasmussen/Dronninglund

Gæst

#17

2013-11-07 10:18

Dette må være denne besked til Politikerne: Tag jer dog sammen! Vi er mange der skriver under

Gæst

#18

2013-11-07 11:06

Stop den helt urimelige udvisning og tilsidesættelse af barnets tarv!

Gæst

#19

2013-11-07 11:24

Det er så uforståeligt, at vi ikke har plads til mennesker i dette land, der virkelig vil det, og er fuldt integreret. Det er hjerteskærende at se moren og den lille pige der er så velfungerende i samfundet bare blive kastet nådesløs tilbage til en usikker fremtid.

Gæst

#20

2013-11-07 11:32

jeg håber meget,at denne underskrift indsamling hjælper jer

Gæst

#21

2013-11-07 11:39

Har skrev under nu.

Gæst

#22

2013-11-07 11:54

Det er slet ikke rimeligt at voldtægtsforbrydere, bandemedlemmer og narkohandlere får lov at blivei landet, men hårdtarbejdende, velintegrerede mennesker (i sorg!) skal smides ud.
Se at få lavet om på den lovgivning nu!

Gæst

#23

2013-11-07 12:26

Tiden er nu til at gøre oprør mod godheds industriens politikkere der udviser fuldt funktionsdygtige borgere der gerne deltager i samfundet og yder enhver sit- medens man poster millioner i forbryderspirer og andre landsskadelige.

Gæst

#24

2013-11-07 12:49

Det er da ikke rimelig at på grund af kræft og død at barn og moren som ogen i købet skal forholde sig til deres tab ogsa skal udvises. Hvad er dette for et samfund.

Gæst

#25

2013-11-07 12:49

hvad med bedsteforældrene ? deres ret til at have deres barnebarn i nærheden , man kan da ikke bare smide deres familie ud, fordi deres søn er død af kræft :(. og den lille pige mister sine bedsteforældre, det kan man da ikke, de er en del af en familie.