Støtteperson til sagsøgerne i Lissabonsagen

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Støtteperson til sagsøgerne i Lissabonsagen.


Gæst

#26 Psuedo-autoriteter

2013-01-16 17:25

Jeg mener at politikerne ligger under for agendaer der er søgt "oppe fra" i systemet, som har noget med private økonomiske interesser i magtfulde organisationer at gøre. Grundloven er på den måde blevet omgået via pseudo-autoriteter som i virkeligheden ikke har basis i folkets interesse, men egen økonomiske interesser. Deres krigspolitik og handlinger er med andre ord kriminelle..

Gæst

#27 UTOPI

2013-01-17 15:26

Er det ikke en utopisk tanke, at vi med de enorme kulturelle forskelle, skulle kunne blive enige om fælles regler for snart sagt alt om både stort og småt her i livet ? (Måske nogen i det sydlige rent faktisk bedst kan lide når deres agurker krummer lidt) ?
Næh hvorfor mon jeg, hver gang EU nævnes, kommer til at tænke på bibelhistoriens fortællinger om Babelstårnet ? Ligheden er mer3e end slående !
K. Olesen

#28 EU-ansvarsdelegationen er en kriminalitetsrisiko

2013-01-19 09:08

Lissabon-traktaten er yderst farlig - bl. a. fordi den kan inddrage Danmark i støtte til Frankrigs og Englands kolonialisme i Afrika, der i vid udstrækning foregår ved kriminelle metoder.

Medvirken til kriminel virksomhed er strafbart efter dansk lov.

Man risikerer derved at komme i en situation, hvor kongehuset i udlandet kan anklagea for krigsforbrydelser.

Det må være alle danskeres pligt at forhindre dette.

Ansvaret for denne fejlkonstruktion hviler udelukkende på traktatpartierne.

Disse har tilsidesat, at de gennem ansvarsdelegationen indenfor EU har skabt mulighed for meddelagtighed i forbrydelser begået af andre lande eller af EUs organer.

EU-traktaten indeholder ingen sikringer af rettighederne for borgerne i lande, som EU samarbejder med eller invaderer.
Nikolaj Henriksen

#29 pressedækning

2013-01-20 03:21

jeg støtter hellere end gerne op med pressedækning, SOLJAH morelove tv, en del af kaostv