Biogasanlæg i Hornslet. NEJ TAK.

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Biogasanlæg i Hornslet. NEJ TAK..


Gæst

#1

2012-07-18 13:04

Det må være rigeligt at der ligger sådan en stikbombe i nærheden af Spørring. Skal sådan en dejlig by som Hornslet så også forpestes af den frygtelig stank.. Nej det tror jeg ikke !!!!

Gæst

#2

2012-07-23 00:21

Det er fuldstændigt vanvittigt at man tænker på overhovedet at lave et anlæg i Syddjurs Kommune økonomisk, det vil da være betydeligt bedre og billigere at indgå et samarbejde med Norddjurs- eller Århus- Kommune, hvor der samtidig findes væsentligt flere landmænd der kan levere "brændstof" fra deres svin og kvæg. Syddjurs Kommune "skider" igen igen i nælderne, og man føler lidt de prøver såkaldte "hovsa-løsninger" istedet for at undersøge den bedste og billigste løsning :-((, og i samme forbindelse vil jeg håbe Syddjurs Kommune er klar over at med en evt. placering på Hornbjergvej vil Hornslet og nærmeste omegn vil komme til at få en "gylle-lugt" rigtigt mange dage af året (faktisk de fleste iflg. DMI) iogmed vinden oftest kommer fra vest/sydvest dvs. direkte gennem Tendrup og Hornslet midt. pkt. 1 Det bliver ikke sjovt at hænge vasketøj ud, pkt. 2 det bliver ikke sjovt for de erhvervsdrivende der normalt har varer ude i forretningstiden - de vil få et enormt tab på kontoen :-(, og dermed også de byggegrunde Syddjurs kommune har til salg på bla. Løgtenvej - der vil jeg da håbe de lige "husker" at oplyse evt. købere om hvad der måske sker, så de ikke får evt. retssager på halsen senere netop pgr. bla. div. lugtgener, øget "tung" trafik oma., for ikke at tale om fremtidige hushandler - hvem f....... kan få en god pris for et pragtfuldt hus hvis ikke man kan sidde i haven eller have åbne vinduer hvis det "stinker aht." ?, så skal man være en god sælger.

Vi kan risikere Hornslet's nye varetegn/slogan bliver - "KOM TIL HORNSLET - DU KENDER DEN PÅ LUGTEN". det kunne sgu være kønt :-((  Jeg håber SYDDJURS KOMMUNE TÆNKER SIG MEGET OM I DENNE SAG !!!