FINGRENE VÆK FRA LEJERNES PENGE

FINGRENE VÆK FRA LEJERNES PENGE / Beskeder / Afsluttende fase! Del 'fingrene væk!' / Kommentarer


Gæst

#1

2018-04-26 07:10

Ikke alle er på facebook

Gæst

#2

2018-04-26 07:19

Jeg har gjort alt hvad i skriver og har yderligere delt den 5 gange. Det er mig komplet uforståelig, at der ikke er flere der har skrevet under. Jeg mener vi er over 600.000 Almennyttige lejere, så er 17.000 underskrifter ikke særligt mange. Syntes denne underskriftindsamling er et rigtigt god initiativ, så jeg krydser fingre for, at der kommer en hel del flere underskrifter. Med venlig hilsen Benta Gunnlögsson

Gæst

#3

2018-04-26 07:42

Min lejebolig er opført i 1946. Sådan er mange af vores boliger gamle. Mit køkken er fra 1989. Hvis jeg vil have et nyt køkken og bad- skal jeg bruge råderetten. En del lejeboliger er bygget i en tid hvor alle gik på arbejde fra kl. 8 til 17. I vores multi kulturelle tid bøvler mange med støj problemer. jeg har 2 vinduer der er sprungne og ikke til at se ud af! gavle der skal mures om. Hvad tænker de dog på- de kære polikere!

Gæst

#4

2018-04-26 07:58

ER postet på FB :-)


Gæst

#5

2018-04-26 08:39

Hvornår stemmes den igennem?  Kunne dette ikke fortsætte lidt endnu, da vi skal have flere med!  Kunne man ikke orientere/opfordre folk gennem boligselskabernes BEBOERBLADET - det kommer vel ud til alle?   Derudover er der afdelingsmøder i april/maj: her har jeg tænkt mig at orientere min afdeling og opfordre dem til at deltage.

 

 

 

 

 

 


Gæst

#6

2018-04-26 09:16

Selvfølgelig skal vi være solidarisk.men at vi skal betale 20 -25 milarder mere i " skat " på grund af folkevalgte som smølfer og lader stå til. Nej tak hold fingeren fra lejernes penge.penge som er indbetalt til vedligeholdelse af den Gl.boligmasse
Så lad dem låne rente frit til forbedringer af deres eget område.

Gæst

#7

2018-04-26 14:53

Det er tyveri ved højlys dag - Regeringen har på mange områder fået status med sin politik - som de østeuropæiske lande - både mht. miljøet og mht. at stjæle de penge lejerne har sparet op gennem huslejen i Landbyggefonden Det er det groveste udspil
vi har set fra regeringen indtil nu! For det rammer borgerne i almennyttige boliger - i mange år frem. Hvorfor lavede regeringen i sin tid Almennyttige boliger??? Der er stadig brug for almennyttige boliger! - jeg bor selv i hus, men kan levende forstille mig hvordan det vil se ud hvis hvis regeringen får held til at gøre som nedenfor:

Det som regeringen vil er at finansiere sit ghettoudspil ved at tage mange milliarder i Landsbyggefonden, som lejerne betaler over huslejen. Først kom det frem, at de vil tage 12 mia. kroner frem til 2026, siden at de også vil snuppe 13 mia. ved omlægning af den såkaldte ydelsesstøtte. Konsekvensen er, at almindelige almene boligafdelinger ikke har penge til nye tage og vinduer, indsats imod skimmelsvamp m.v. Hvis regeringen kommer igennem med dette, vil det ændre dansk boligpolitik årtier frem. Læg pres på Christiansborg mens der forhandles – skriv under på protesten: !