redbutikkenogtrykkeriet

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen redbutikkenogtrykkeriet.


Gæst

#1

2016-11-02 19:34

Alt andet end at underskrive ville være åndssvagt og dumt!!!! VI SKAL IKKE AF MED BUTIKKEN!!!

Gæst

#2

2016-11-02 19:37

Fordi at det er en super god service vi får i "butikken". Og den kan bare ikke undværes på så stor en skole med så mange elever.

Gæst

#3

2016-11-02 19:47

Den må bare ikke lukke!


Gæst

#4

2016-11-02 21:08

Til glæde for mig og andre i min situation

Gæst

#5 Idioti

2016-11-02 21:29

At lukke butikken vil være idiotisk på et uddannelsessted, med så mange uddannelser og studerende - især hvis ledelsen har planer om at udvide.. Butikken er god service til de studerende, som går på skolen. Og det bliver spredt i byen, at UC Syd er et godt uddannelsessted


Gæst

#6

2016-11-02 21:46

for at bevare bogudsalg på campus Esbjerg. Det er jo en fantastisk service, og så er priserne konkurrerende med netpriser :)

 

KGS

#7 16

2016-11-02 22:11

Det er oplagt med en bog butik, på et så stort campus og vi kan da ikke mangle det hvis vi skal være en studieby

MOJ
Gæst

#8

2016-11-03 04:35

Jeg ved ikke hvilke tanker der ligger bag ledelsens overvejelser, men fra et studerendes synspunkt er det helt klart en serviceforringelse. For mig virker det enormt ulogisk at bygge en fin ny kantine, for derefter at lukke bogbutikken og trykkeriet - det er jo netop den slags ting som i det daglige gør livet lettere for de studerende, og som skiller fårene fra bukkene rent skolemæssigt. Personligt bruger jeg bogbutikken temmeligt jævnligt og det ville være enormt frustrerende ikke at kunne gå derind og få en snak omkring de bøger jeg har behov for at få hjem, for derefter at kunne bestille dem og hente dem i skoletiden.

Vi har mange forskellige uddannelser på skolen, og damerne inde i bogbutikken har styr på præcis de ting vi har behov for - det ville virkeligt være ærgeligt hvis man ikke længere kunne få den personlige kontakt når man skal bestille ting som er så afgørende for vores uddannelser. Bogbutikken er netop én af de ting der gør at jeg helt klart ville anbefale kommende studerende at vælge netop vores skole, for den har alt hvad man har behov for som studerende.

Mvh fra en studerende der har købt alle studiematerialer/bøger i bogbutikken


Gæst

#9

2016-11-03 08:41

Vi kan da ikke undvære vores bog butik. Det er så rart at kunne hente sine bøger der. Det er også billigere og som studerende er der ikke mange penge at rutte med

Gæst

#10

2016-11-03 10:18

Det er en god butik, der giver et overblik over, hvad man kan få af litteratur til mit studie.
God service og flinke medarbejdere.

Gæst

#11 Re:

2016-11-03 10:59

#1: -  

 Sørgeligt hvis den lukker. Jeg går på åben uddannelse og har haft stor gavn af den service butikken yder. Det har gjort det langt lettere for mig at finde de bøger jeg skulle bruge. Fordelen har også været at jeg har kunnet hente bøgerne i butikken når jeg er i Esbjerg. Håber der er mange der skriver under..


Gæst

#12

2016-11-03 11:56

Jeg er imod lukningen af Butikken og trykkeriet på UCSYD Esbjerg.

Gæst

#13 STOP lukningen

2016-11-04 15:13

VI har brug for butikken. For hvis den lukker, kan det være med til, at vi ikke får vores bøger i tide til undervisningen.