Bevar Gelsted Genbrugsplads

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Bevar Gelsted Genbrugsplads.


Gæst

#1

2016-09-08 17:42

Fordi det er vigtigt for lokalsamfundet, og ikke mindst miljøet (tænker på sortering) at vi har en bemandet genbrugsplads.

Gæst

#2 Re:

2016-09-08 18:54

#1: -  

 Og ikke mindst bibeholdelsen af liv i vores by


Gæst

#3

2016-09-08 19:18

Det er godt at komme på genbrugspladsen i Gelsted fordi der er noget meget hjælpsomt personale , de står altid klar med en hjælpende hånd og anviser hvordan affaldet skal sorteres hvis man er i tvivl.
Heidi Nowakowski

#4 Helt uundværligt i Gelsted, altid folk der sniger ud deroppe

2016-09-08 20:36

Ualmindeligt kedeligt, hvis vores meget dygtige og altid venlige pladsfolk ikke er der. Altid tydeligt, og jeg lærer om miljøet hver gang jeg kommer. de mest venlige "lossepladsFolk" i Dk. 

 

Venlig hilsen

Heidi Nowakowski, Gelsted Mose 4


Gæst

#5

2016-09-08 22:28

For genbrugsbutikken ogbemandingen på genbrugspladsens skyld

Gæst

#6

2016-09-09 05:34

Vi har en god ordning,hvorfor ødelægge noget der virker,resultatet bliver mere affald i omliggende skove og grøfter.

Gæst

#7

2016-09-09 08:14

Fordi jeg bruger pladsen en del og det bevare nogle arbejdspladser og det er rart at kunne spørge om det er det rigtige sted vi kommer tingene i

Gæst

#8

2016-09-09 08:27

Selvfølgelig skal den bevares. Vi er mange som benytter den.
Vi må vel bare have lidt her i gelsted.  Det bevarer nogle arbejdspladser, og er godt for miljøet.

 

 


Gæst

#9

2016-09-09 09:41

Fordi jeg det vigtigheden af at det er bemanding på her hvor det altid har været det. Så må Ejby genbrug, være uden mandskab. Hvorfor lave om på noget der fungerer rigtig godt... ???

Gæst

#10

2016-09-09 11:20

Fordi det er vigtig at folk kan komme af med deres affald.Lukker i genbrugspladsen, vil det nok blive mere udkants Danmark end det er i forvejen,flyde med affald alle vegne ,og rotter som i forvejen er en plage vil også formere sig.Og hvorfor skal alt flyttes til Middelfart ,vi betaler også skat i Gelsted. I 26 1/2 år har jeg arbejdet for Middelfart kommune, og kørt de 22,5 km.,skal jeg så til at køre derind som folkepensiornist igen,så er det muligt, jeg ikke vil sortere mit affald så omhyggeligt mere.Der kommer også til at flyde med affald i grøfterne, det vil være til gene for vejmændene, når de skal slå græs.I kunne jo prøve og lade dem fra Middelfart køre her ud med affald, så ville der nok blive ramaskrig.Bevar den gode genbrugsplads, med nogle rigtig flinke mennesker som troligt står der, vær gang vi kommer med vores affald.BEVAR GENBRUGSPLADSEN I GELSTED:

Gæst

#11

2016-09-10 08:10

Det er godt med flere steder man kan aflevere sit "overskud ".. Så ligger det ikke og roder derhjemme eller i naturen.
Gæst

#12

2016-09-13 10:40

Det sjove er ,undomsklubben er også dømt til afvikling i gelsted . Hvor er den underskriftindsamling ? .

men det er da også mere vigtig med en genbrugsplads når folk skal bosætte sig her i byen . 

 


Gæst

#13 Re:

2016-09-13 10:42

#6: -  

 Vil du smide dit affald i skoven /grøften hvis de lukker for bemandet genbrugsplade ?


Gæst

#14

2016-09-14 12:10

fordi vi ikke kan undvære genbrugspladsen

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2016-09-21 17:40


Heidi

#16 Re: gør noget aktivt selv måske!

2016-09-28 14:42

#12: Gæst -  

 kære dig.

Nu drejer dette dog om genbrugsplads.

Men var det ikke en ide, at du aktivt gjorde noget for bevarelse af ungdomsklubben? 

Jeg var i øvrigt ikke klar over, at den ønskes nedlægges.

Self skal den ikke det

 

Hilsen Heidi

 


Gæst

#17 Re: gæst

2020-04-13 08:44

#10: -  Middelfart/Strib.  Er det eneste der findes. Vi andre må betale. Det halter på så mange måder. Har vi noget der er godt skal det ødelægges. Genbrugspladser. Borgerservice. Det var noget som var godt for os det hele inden for rimelig afstand. Det hele lukkes og sendes til Middelfart. Ind til et kommune kontor. Hvor Skrankepaver. Lever i bedste velgående. Inden retlænge lukker vel de sidste ting. Lad os kæmpe for genbrugspladserne. Og vise at vi også er her....