Begræns Bestrålingen af Befolkningen

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Begræns Bestrålingen af Befolkningen.


Gæst

#76

2016-08-31 14:20

Synes det er bekymrende at det først er i forbindelse med denne underskriftindsamling at man bliver opmærksom på problemet - og at det ellers ikke er noget man læse om andre steder.
Lisbeth

#77 Sundhedsstyrelsen er IKKE inkompetent - tværtimod!

2016-09-08 10:22

Medarbejderne i Sundhedsstyrelsen udfører deres arbejde perfekt. De gør det, de får besked på. Sundhedsstyrelsen er kompetent. Den udfører de opgaver, den bliver pålagt af sundhedsministeren. Som følge deraf er sundhedsministeren også kompetent, fordi han/hun gør det, han/hun bliver pålagt oppefra. 
Faldt over interview med en dansk forsker, som beskriver ovenstående ganske godt. http://www.mitfrederiksberg.dk 

Lisbeth

#78 Re:

2016-09-08 10:25

#54: -  

 Du beskriver det, den tyske doktor Döpp om, som hedder "Switching". Det er skræmmende, fordi folk virker som livløse hylstre på en underlig måde. Jeg har haft stor gavn af at lave de øvelser, der også er på linket her:  http://www.deswitch.com 

Lisbeth

#79 Re:

2016-09-08 10:33

#53: -  

Det virker som om, at det handler om mere end penge. Det virker destruktivt og ondskabsfuldt, fordi ingen ansvarlige politikere eller myndigheder reagerer på noget. Alle nikker og tier. Folk TØR IKKE, fordi de er paralyseret af frygt allerede. Folk VIL IKKE, fordi de er viljeløse allerede. Folk KAN IKKE, fordi frygt har lammet deres vilje. Når folk ikke har vilje, har de heller ikke vilje til at forstå, eller de kan måske slet ikke forstå de mest simple ting, fordi de ser alt gennem et frygt filter. Jeg var selv fanget i frygt for alverdens ting, men jeg har lært meget ved at lytte til den danske forsker Sjanette Kwee her http://www.mitfrederiksberg.dk  Hun taler meget frimodigt og med en god humor og sarkasme. 


Gæst

#80

2016-09-27 11:32

Jeg skriver under fordi jeg mener at stråling fra telemaster og fjernaflæste målere skader vores sundhed og fordi vi skal have lovgivet på området.

Gæst

#81

2016-09-27 17:34

Det var fordi det var en vigtig sag og jeg lider selv under flere år med udsættelse for stråling.

Gæst

#82

2016-09-27 20:43

Det er videnskabeligt bevist at EMF er skadeligt - se f.eks. bioinitiative.org eller søg på professor Olle Johansson, Karolinska, stockholm. Desuden har jeg flere venner og familie som er ret plaget af overfølsomhed overfor EMF!

Gæst

#83

2016-09-28 20:45

Det er jo vanvid. Vi regner os selv for et foregangsland.

Gæst

#84

2016-09-29 09:39

Fordi det er uhyre vigtigt at få sat helsefokus på dette område som reelt udgør en trussel mod vores helbred og generelle trivsel.

Gæst

#85

2016-09-30 06:40

Jeg skrev under på denne underskriftsindsamling, fordi både jeg og min datter og jeg er EHS-ramte. Og jeg er skrækslagen over, hvor udsatte hele den danske befolkning er - uden at vide det. Vi nærmer os en sundhedskatastrofe. Danmark er også i denne henseende et U-land.

Gæst

#86

2016-10-01 11:15

fordi min kone er ramt af EHS og jeg kan se hvor nedbrydende og diskriminerende det er

Gæst

#87

2016-10-01 14:36

Fordi jeg er sikker på at alle er uheldigt ramt af eget brug eller passiv brug af det trådløse. Og at nogle måske ikke mærker det, eller tror problemer med stress, søvnløshed,tinnitus skyldes noget andet.
Afviger

#88 Er Facebook "død"?

2016-10-01 21:15

Har fået en mail videresendt fra EHS-foreningen til denne underskriftsindsamling.

Det undrer stærkt, at der d.d. kun er godt 1.700 underskrifter på cirka 4 måneder. Derfor spørgsmålet, om Facebook er "død",
siden der ikke er +100.000 underskrifter?  

Måske skal vi spørge os selv, om det at underskrive svarer til at "dele" et indlæg på Facebook eller anden vis - de færreste mennesker engagerer sig helhjertet i dag, da de dybest set er fragmenteret på nærmest alle områder i deres liv. Alt er totalt transparent i samfundet i dag, og hvad vi har advaret imod siden 2003 er nu en realitet.

Måske skal vi hver især hellere taget et dedikeret og personligt ansvar og handle individuelt, fordi ellers vil der ikke ske noget. Om vi ikke hver især taler med vore naboer på alle sider og helhjertet formidle alvoren, da vil det fortsætte i rekordfart ned af - det har vi kunnet observere siden 2003. Selvom mennesker har fået meget serveret på et sølvfad, er de færreste endnu kommet til forståelse og dermed handling.

Den 4. oktober 2005 - altså for 11 år siden modtog samtlige 179 Folketingsmedlemmer i personlig konvolut afleveret i Folketingets postafdeling BOGEN "Formodet mistanke om Sandheden", hvor kapitel 10 hedder "Det trådløse helvede", hvilket i dag er en realitet. De færreste har turdet læse denne bog, da de fleste har berøringsangst med Sandheden i Danmark.

Kapitel 6 og 9 i ovenstående bog er forfattet af Mads Wedel-Ibsen og anonymt for at beskytte hans peron og familie.

I 2004 modtog de 11 mest ansvarlige i regeringen, m.fl. bogen "The Invisinle Disease" - i 2006 modtog samtlige Folketingsmedlemmer bogen "Hvorfor stress og udbrændthed stiger - fra viden til visdom", hvor kapitlet "De nye stress typer" handler om det trådløse samfund.

Der har været en direkte ondskab aktiveret for at lukke munden på undertegnede - selv i de inderste kredse af strålings- og oplysningsmiljøet i Danmark, fordi Sandheden er ilde hørt. Alt for mange agerer efter  politisk korrekthed og konsensus - der er megen lidt individuel og sammenhængende tænkning.

En dansker har skrevet en fantastisk bog om den danske mentalitet - den findes via http://www.manipulism.com 

Held og lykke med at vække politikere og andre på din vej - tag personligt og individuelt ansvar - omsæt ord til handling!


Gæst

#89

2016-10-02 08:46

Lider selv af MCS-EHS.
SÅ, NU VIL VI BLIVE HØRT:
AF POLITIKERNE !!!!!

Gæst

#90

2016-10-02 13:13

Mobilstrålingen og trådløsenetværk påvirker os alle og måske også ozonlaget højt oppe i atmosfæren, da det er over hele kloden. Det kunne også være en af årsagerne til den globale opvarmning.

Gæst

#91

2016-10-02 15:34

Mange tak fordi I har taget initiativ til denne underskrift indsamling - det er jo frygteligt, at industrier kan have en sådan magt, så ingenting undersøges, men bare fejes af bordet. Personligt tror jeg, at den store udvikling af demente borgere, i udbredte grad kan skyldes stråling.

Gæst

#92

2016-10-06 22:33

Jeg har underskrevet, fordi mikrobølgebestrålingen er uhyre skadeligt for helbredet og hvad deraf følger af negative konsekvenser for samfundet som helhed.
Mvh. Chusri Larsen

Gæst

#93

2016-10-11 10:31

Fordi Jeg er plaget af det

Gæst

#94

2016-10-21 18:52

fordi jeg er voldsomt el-overfølsom.

Gæst

#95

2016-10-23 18:45

Det er vigtigt for vores sundhed.
Mr. Ray

#96 Læs på lektien

2020-03-30 14:13

Wi-Fi er ikke farligt og 5G er vejen frem.

Hvis i dør, er det af angst for alting.

Ha´ en strålende dag 

Din læge

#97 Re:

2020-03-30 14:16

#82: -  

Nej, det passer jo ikke.
Men du tror du er plaget. Så du har nok en eller anden anden diagnose?

Din psykolog

#98 Re:

2020-03-30 14:20

#35: -  

Nej, du er bare syg. Det er ikke pga stråler.