Stop skattely - Giv os pengene tilbage!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Stop skattely - Giv os pengene tilbage!.


Gæst

#1

2016-05-09 09:25

Det velfærdssamfund det har taget 50 år at opbygge, må som minimum kunne hvile på en solidarisk skatteindbetaling, som jo er med til at finansiere fællesudgifterne til hospitaler, skoler og veje/transport. Alt andet umoralsk nasseri på fællesslabet.

Gæst

#2

2016-05-09 17:15

Retfærdighed skal der til. Det er altid de store snydere, der går fri.

Gæst

#3

2016-05-10 11:36

Danmark er et land, hvor indbyggerne står sammen om at finansiere et højt velfærdsniveau, styret af demokratiet. Det skal være bedst muligt for flest mulige, er indstilningen. Derfor skal alle betale skat efter evne. Danskere skal kende deres pligt for at kunne kræve deres ret, bl.a. retten til at være dansker. Hvis de velhavende putter penge i skattely, kan de ikke kræve deres ret. Men det vil jeg tro, de gør i vid udstrækning. Derfor er jeg imod skattely og skattesnyd. Det sidste er der desværre også en del af, og det er både rig og fattig samt dem midt imellem, vil jeg mene.


Gæst

#4

2016-05-11 18:16

Fordi det skal stoppes!

Gæst

#5

2016-05-12 07:43

I er da bare misundelige over at i ikke selv er rige nok til at smide skidtet i skattely.