Bevar Middelfart Sygehus

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Bevar Middelfart Sygehus.


Gæst

#351

2016-01-19 17:14

Fordi det er et godt sygehus det fungerer og der er ikke lang ventetid. Desuden er det heller ikke så stort, det er nyrenoveret, spild af penge at lukke noget der fungerer godt.

Gæst

#352

2016-01-19 20:35

Jeg syntes der bliver meget langt til hjælp for ryg patienter.. Når man har den type af smerter kan køre tiden være uoverskuelig ..
Det er eksperter på ryg området hvor man har mulighed for at lære træning for at ungå operation.
Vi har også brugt skadestuen da der ikke var så lang kø som på OUH .. At sidde i mange timer og vente med små børn der er kommet til skade er svært.

Gæst

#353

2016-01-19 20:54

det er et godt sygehus, og skal bevares

Gæst

#354

2016-01-19 21:36

Jeg har mange ældre klienter, som er glade for at komme ud til jer. Der er nærvær og gode forklaringer siger de. En er dog lige blevet sendt til Vejle, til undersøgelse. Fandt så ud af at teletaxi kun må køre på fyn? Hvis det er rigtigt, så vil mange ikke have råd og mulighed for at tage derover?? Men det er jo stadig region syd, så forstår det ikke helt? mvh. Lisbeth Mørkenborg

Gæst

#355

2016-01-19 23:17

Jag er to gange blevet opereret på Rygcenter Middelfart. Den seneste for præcis fjorten dage siden.
Magen til positiv oplevelse i sådan en sammenhæng kan næppe beskrives.

Fra man træder ind ad døren bliver man taget hånd om, og føler en enorm omsorg og empati fra dedikerede medarbejdere på ALLE niveauer - dette kombineret med en enorm professionalisme.

Danmarks bedste rygkirurger er samlet her. Det er en skændsel at ødelægge så fantastisk en arbejdsplads med så godt et arbejdsklima, der i enormt stor grad smitter af på patienterne, og sikkert sparer penge, som bare ikke er så nemme at dokumentere.

Jeg har tidligere været indlagt på Vejle Sygehus og andre store sygehuse. Jeg har ikke haft noget at udsætte på professionalismen der, men har følt mig mere anonym og som et "nummer".
De udmærkede parkeringsforhold betyder også meget.

Gæst

#356

2016-01-20 04:17

Fordi jeg kender en der har fået en god behandling på rygcentret. Og jeg kan kun se fordelen i der er flere sygehuse og en tæt på.

Gæst

#357

2016-01-20 07:55

Fordi der politisk kun tænkes i at spare penge på kort sigt og fordi beslutningen kommer til at berøre så mange mennesker, der står magtesløse, når der spares de forkerte steder.

Gæst

#358

2016-01-20 09:17

de store "super"sygehuse kan jo ikke bare klare flere patienter. OUH er jo allerede beskåret med mange sengepladser, så hvor skal vi så få hjælp. Det fungere jo heller ikke med bios så der bliver nogen som må lade livet hvis de små sygehuse lukker

Gæst

#359

2016-01-20 09:27

Fordi det er vigtigt at bevare de små sygehuse. Servicen bliver ikke bedre af en sammenlægning. Tværtimod.

Gæst

#360

2016-01-20 12:58

vanvid at lukke Fynske sygehuse

Gæst

#361

2016-01-20 13:09

Besparelserne viser sig altid at være mindre end udgifterne...da der formentlig skal etableres nye afdelinger

Gæst

#362

2016-01-20 13:23

Jeg tror på,at de små sygehuse har en meget stor berettigelse. Det skal ikke bare være nogle kæmpe upersonlige, mega sygehuse, hvor der ikke er tid til den enkelte.

Gæst

#363

2016-01-20 17:45

Fordi det ikke er gennemtænkt. Vejle har slet ikke plads til flere patienter og personalet. Hvor skal de parkerer, når der i forvejen mangler P-pladser?

Gæst

#364

2016-01-20 19:03

Jeg nærer dyb beundre.ing for personalets professionalisme og korpsånd. Deres venlighed og fantastiske resultater.(min kone er opereret en gang i lænden og en gang i nakken) Og fantastiske hurtige hjemsendelse. Pragtfuldt velfungerende sygehus med alt ok. Tak.

Gæst

#365

2016-01-20 19:36

Vi har brug for det sygehus det er et godt og vellidt sygehus. Har fået god og helbredende behandling der så det skal da blive ved at kan hjælpe folk i Middelfart og omegn

Gæst

#366

2016-01-20 19:47

Min mand har været så glad, for den professionelle hjælp han har modtaget, det ville være vanvittigt, hvis det skal lukke. Personalet tager flot i mod ham, samt ved hvad de taler om. Har indimellem været med ham for at støtte ham. Alle de grupper af personale som er på stedet inkl. sekretær ved skranken, er omhyggelige og meddelsomme i deres udtalelse til min mand, ang. smerter, billeder, kursus i smerter, hvad kan " Vi gøre for at hjælpe dig" og operation. Tragisk hvis det lukker.

Gæst

#367

2016-01-20 20:05

Meget mere ro på sygehuset og ikke lang ventetid. Super vigtigt for os som har et arbejde at passe

Gæst

#368

2016-01-20 21:06

Et godt beliggende sted ( Middelfart ), f.eks fra Sjælland og Ålborg. Altså hovedsagen er transport.

Gæst

#369

2016-01-20 21:45

Jeg fik god kvalificeret hjælp på Rygcenteret, da jeg gik i stykker med to diskusprolapser. Hjælp til smertedækning og starten på livslang rygtræning.
Tak!

Gæst

#370

2016-01-21 01:21

Fantastisk arbejdsplads med plads til akutte patienter uden de skal ligge på gangene.

Gæst

#371

2016-01-21 09:06

Menneskeliv er i fare når der nedlægges sygehuse , tids fakta til beh. Skal være så kort som muligt.

Gæst

#372

2016-01-21 11:57

Sygehusets placering i Middelfart, er ca. midt i regionen.
Bygningerne er blevet renoveret for millioner til formålet. Hvis Sygehuset bliver flyttet kan det ikke være af økonomiske årsager, da flytningen skaber så mange negative ringe i vandet, at en "måske besparelse" ikke kan komme på tale.
bla. transport : Jeg transportede mig selv dertil med en diskusprolabs sidste år. Jeg var også i Vejle, men måtte have sygetransport, 1/2 time mere i bil var uoverkommeligt.


Gæst

#373

2016-01-21 12:38

Hold nu op..... alle disse skøre spørgsmål...... kan I ikke bruge tiden på noget mere konstruktivt, end få folk til at spilde tid på det...... tror I man skriver under, fordi man tror at det er en konkurrence, hvor man kan vinde retten til at deltage i en ny konkurrence...... TIDSSPULDE......

Gæst

#374

2016-01-21 13:13

Hellere små nærtliggende sygehuse med hurtig hjælp end supersygehuse med eksperter der efter 1 1/2 times transporttid kan konstatere at det er for sent at gøre mere

Gæst

#375

2016-01-21 20:02

Det nytter ikke at vi skal kører i timevis, hvis vi har brug for lægehjælp. Ventetiderne bliver ikke kortere af, at der bliver færre sygehuse til at pleje de syge. Bevar Middelfart sygehus.