Bevar Middelfart Sygehus

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Bevar Middelfart Sygehus.


Gæst

#176

2016-01-10 00:22

Jeg har selv boet i Middelfart kommune.... og Sygehuset der kan bare ikke undværes

Gæst

#177

2016-01-10 07:49

Det er en god tryghed at have en lokal skadeklinik.

Gæst

#178

2016-01-10 07:59

Det er så effektivt og godt rygcentret ,har haft et rigtig godt forløb .den fjerde operation blev godt ,har fået et helt nyt liv ,de kunne hvad OUH ikke kunne med tre operationer .

Gæst

#179

2016-01-10 08:49

Hvorfor skulle der ofres mange millioner på renovering, hvis det bare skal lukkes og så ofres mange millioner igen for det samme på et nyt sted? Vi ligger centralt og der er gode muligheder for til kørsel fra motorvejen, der er plads til at parkere. Dygtigt personale som enten vil blive fyret eller får lang vej til arbejde. Det giver ingen menig at skatteborgernes penge skal ødes væk fordi regionen tror de sparer nogle få penge. Der går en hel del år inden de penge er indhentet i besparelser og så har de vel fundet på noget nyt. Så nej til lukning af vores sygehus.

Gæst

#180

2016-01-10 08:53

Fordi det virker som en kortsigtet og ikke særlig velgennemtænkt handling at lukke Middelfart Sygehus. Regionspolitikere, I må tænke om igen! At sige "besparelser" som grund for lukning er et svagt argument imod de mange gode grunde, der er til at bevare sygehuset.


Gæst

#181

2016-01-10 08:55

Fordi vi har brug for sygehuset i denne del af Regionen!

Gæst

#182

2016-01-10 08:59

Jeg blev i 2014 opereret på Middelfart Sygehus, det er den bedste oplevelse jeg har haft i det danske sygehus væsen, kompetent og meget venligt personale, vil være synd at splitte et sådan team ad..

Gæst

#183

2016-01-10 09:04

I det lange løb sparer man intet ved at flytte noget, der er velfungerende. Hvad vil en flytning ikke kræve af renovering!

Gæst

#184

2016-01-10 09:12

Middelfart ligger centralt for alle der for er det vigtigt vi bevarer sygehuset i Middelfart.

Gæst

#185

2016-01-10 10:19

Jeg har underskrevet, fordi jeg selv er blevet opereret 3 gange på sygehuset. Og jeg har aldrig før oplevet et så behageligt sted at være indlagt. Håber at i får lov til at bestå.

Gæst

#186

2016-01-10 10:27

Rygcenter Middelfart: Som patient og pårørende oplever man på det faglige et top professionelt team med et højt og forståeligt informationsniveau . Grundig information før, under og efter behandling.
Generelt et ualmindeligt rart, venligt og imødekommende personale på alle niveauer. Som udefrakommende opleves et personale der udstråler trivsel og arbejdsglæde - hvor der er overskud til at rumme hinanden og ikke mindst patienterne - i stor kontrast fra oplevelser på større sygehuse. Håber for personalet og fremtidige patienter at dette fantastiske tilbud består efter sparerunde. Hvorfor altid vælge at spare det væk der fungerer i stedet for at bruge ressourcerne på at løse problemerne ,hvor det ikke fungerer . Jeg undres endnu engang over denne tankegang/handlemåde. Længe leve de små og velfungerende sygehuse!!!!

Gæst

#187

2016-01-10 12:02

Jeg mener at det er væsentligt for området at Middelfart sygehus bevares. Det give tryghed for borgerne i området.
Derudover er Middelfart sygehus rygcenter for hele region Syddanmark, og der er i 2009 brugt 44 mio. kr. på indretningen/opbygningen af rygcentret.
Det er et meget velfungerende center, hvor patienterne udtrykker stor tilfredshed med den gode oplevelse de har haft i forbindelse med deres behandling.
Skal dette center flyttes vil det koste nye investeringer, og skal rygcentret flyttes til 2 andre sygehuse spreder man den viden som nu findes samlet på Middelfart rygcenter.
Ydermere ligger Middelfart midt i region syds område, er let tilgængeligt og har fine p-forhold til glæde for både patienter og pårørende.
Regionens politikkere skal derfor nøje overveje de fordele der vil være ved at lukke Middelfart Sygehus, sat op imod de eventuelle besparelser der kan opnås ved at følge direktionens oplæg til besparelser.
Der må være andre veje til at finde de nødvendige besparelser.
Med sygehusene som et væsentligt ansvarsområde for regionerne, kan man godt spekulere over om regeringens hensigt er, at formindske antallet af sygehuse for at samle resten i supersygehuse, som vil være enklere at administrere fra centralt hold.

Gæst

#188

2016-01-10 12:19

Vi skal beholde sygehuset. Skadestuen ligeledes. Det kan ikke være rigtigt at alt ligger i " hovedstæderne "

Gæst

#189

2016-01-10 14:22

Forstår ikke man skal nedlægge alle de små sygehuse. som man senere vil komme til at mangle. jeg forstod heller aldrig hvorfor Bogense sygehus skule nedlægges, og Fåborg og så skal der stå sådan bygninger ledige i mange år og forfalde Odense kan jo ikke klare det store pres udefra.

Gæst

#190

2016-01-10 14:24

Jeg har skrevet under fordi jeg 3 mdr. siden er opereret på Middelfart sygehus. Alle forundersøgelser + selve indlæggelsen var en super god oplevelse. Læger, sygeplejersker, rengøringspersonale, maden alt var meget fantastisk.Det er en meget forkert beslutning at lukke dette velfungerende sted. I.B.

Gæst

#191

2016-01-10 14:25

vi har et velfungerende sygehus i Middelfart , hvorfor skal det gøres ringer ved at flytte det og det er jo ikke så længe siden at der blev brugt mange penge på det ,så lad os bevare noget godt her på Fyn

Gæst

#192

2016-01-10 15:05

Nu må det stoppe, ellers er det kun storbyer derhjemme sygehuse

Gæst

#193

2016-01-10 15:20

Vi har ellers langt til næste sygehus og er ikke glad når man har børn og hvis de kommer til skade

Gæst

#194

2016-01-10 16:11

Som pensionist er jeg meget utryg med evt. nedlæggelse af Middelfart Sygehus. De ventetider, og kørsel, til nærmeste sygehus, kan koste liv, eller helbred.

Gæst

#195

2016-01-10 17:16

Da jeg blev påkørt og fik 2 smæld i ryggen og var til behandling på Middelfart sygehus i et halv år .. rigtig rar sted at kommer og meget dygtig personale. .

Gæst

#196

2016-01-10 18:00

Det er godt med skadesklinik i byen der er jo et stort opland der hører under byen, rgt. Afd. Fungere godt og rygcenteret er der jo lige indvisteret i .

Gæst

#197

2016-01-10 18:45

Synes det er vigtigt, at bevare Middelfart Sygehus, da det er betryggende ved tilskadekomst, også vigtigt at bevare arbejdspladser på Fyn, som I forvejen er småt med jobs.

Gæst

#198

2016-01-10 18:55

Fordi det er arbejdspladser i kommunen og fordi det giver tryghed for byen og omegn !

Gæst

#199

2016-01-10 19:41

Hejsa
Jeg er barnefødt i Middeltfart

Gæst

#200

2016-01-10 19:46

Fordi min datter, svigersøn og lillebarnebarn bor i Middelfart. Og fordi jeg absolut ikke bryder mig om, at man lukke alle de små sygehuse. De kan aflaste de store rigtig godt og de er ikke godt folk får længere og længere til et sygehus/skadestue. Og faktisk får man en mindst lige så god, hvis ikke bedre behandling end på de helt store sygehuse.