KimG

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen KimG.


Gæst

#1

2015-12-03 20:47

Fordi Kim G. Svendsen er en af de mest værdifulde lærere på TEC Hvidovre, og ledelsen vil aldrig finde en anden der kan være på lige fod med Kim. Hans engagement, ærlighed, måde at lære fra sig, hans klogskab og hans venlighed er noget ingen kan erstatte.

Gæst

#2

2015-12-03 20:53

Fordi man ikke skal undervurdere tilliden mellem unge og voksne. Han har tilsyneladende gjort et indtryk på mange og har ubevidst været med til at skabe, de unges fremtidige "jeg ".
Aslak

#3

2015-12-03 21:04

Fordi han er grunden til jeg stadig er mekaniker


Gæst

#4

2015-12-03 21:07

Kim G. Svendsen er en uvurderlig vellidt force, I særdeleshed med sine årtiers faglige erfaring og et tab for TEC hvis han ikke genansættes.

Gæst

#5

2015-12-03 22:15

Kim er fantastisk!
martin melia

#6 kim er den bedste lære

2015-12-03 23:23

Mit navn er Martín og jeg har indlæringsvanskeligheder

Kim g har givet mig lysten til at blive færdig med min uddannelse og kæmpe de kampe der kommer fremover 

Bare se 1 år efter jeg fik svendebrev står jeg nu med egen cykelværksted og har haft 1 lærling der har fået svendebrev i min butik 

Alle kan blive til noget det kræver gode lære fra dag 1

Kære Tec ansæt venligst Kim igen 


Gæst

#7 støt landet sparpeste cykel-mekaniker

2015-12-04 06:32

tec blir aldrig det samme, uden kim G


Gæst

#8

2015-12-04 08:05

Kim er garant for at vi her i DK,er i stand til at uddanne cykelmekanikere i verdensklasse. Der er kvantespring til de næstbedste undervisere

Gæst

#9

2015-12-04 08:31

KimG er DKs bedste hjulsmed!

Gæst

#10

2015-12-04 09:31

Fordi Kim er nok noget nær det mest dedikerede menneske inden for branchen. Hans store vid og kendskab til bl.a. stelbygning og hjulbygning er uundværligt for de næste generationer af cykelmekanikere.
Hans glæde og stolthed på elevernes vegne når han ser at de blomstrer og lykkes er ikke til at tage fejl af.
Hvor ofte ses Kim holde pause eller holde frokost på lærerværelset ? Næsten aldrig - han spiser ofte blandt eleverne - så han kan være tilgængelig når der opstår et problem og eleverne har brug for hjælp.

Han favner alle og har en stor tålmodighedstærskel - han forklarer gerne igen og igen og hvis ikke eleven forstår det, så finder han en anden måde at forklare på - eller viser det.

Kim er en lærer der tænker "ud af boksen" - der er ikke noget der ikke kan lade sig gøre - kreativiteten og fantasien til at løse forskellige problemer/opgaver gør, at det bliver super spændende at være elev hos Kim.

Det kan godt være at Kim ikke er lærer på papiret - men han er det i hjertet - og samtidig den største kompetence TEC overhovedet har.


Gæst

#11

2015-12-04 09:53

Trist at høre at Kim har blevet fyret. Det har vært en fornøjelse at lære fra en av Danmarks bedste mekanikere. Har aldrig mødt nogen der brenner for faget som ham. Tag jer sammen TEC!

tine fournaise
Gæst

#12

2015-12-04 10:13

Kim G. Er de nye cykelmekanikers håb for en værdig uddannelse. Uden ham kan skolen se frem til inkompetente mekanikere der kun vil ødelægge det for dem der er ude og hjælpe dk med deres transport og som er rigtig dygtige FORDI de er blevet oplært af Kim eller brugt timevis i fritiden på at dele eller skabe interessen, sammen med KimG.
Jeg kondolerer til alle fremtidige mekanikere og til TEC som sørgeligt forsøger at leve op til et konkurrence samfund hvor alt det der betyder noget bliver tabt til fordel for effektivitet. Dvs. Dårlig kvalitet, inkompetence og ligegyldighed.


Gæst

#13

2015-12-04 10:38

Jeg har kun hørt godt om KimG. Og jeg ved at han er utrolig dygtig til sit arbejde, så derfor skal Kim ansættes igen.

Gæst

#14

2015-12-04 12:02

Fordi Kim G fortjener ikke at blive afskediget + han er fanme noget af det sejeste, hvis ikke DET sejeste på TEC - Hvidovre.

Gæst

#15

2015-12-04 13:27

Jeg arbejder selv på en folkeskole.
Jeg kender Kim G fra Hvidovre, hvor vi begge bor.
Sjældent har jeg hørt nogle omtale deres job med stærre begejstring end ham

Gæst

#16

2015-12-04 15:38

Man smider ikke guld på gaden

Gæst

#17

2015-12-04 15:53

Vanvittig ledelsesbeslutning.

Slug stoltheden, og genansæt Kim.

Hilsner

Torsten Stjernholm

Alder 50 år.


Gæst

#18

2015-12-04 17:29

Det var min nevøs ønlings lære.

Gæst

#19

2015-12-04 17:30

Har været mit barnebarns lære/guro.
habano

#20

2015-12-04 18:26

Kim G er i cykelsporten et IKON , han gør sig som mekanikker er som ingen andre og hjælper til alle steder. banen som landevejen , min søn startede på TEC fordi KIM G var underviser . Det ville være en skam at opsige sådan en berigelse for de unge. Kom ind i kanmpen og Kim tilbage som underviser..

mvh Kim Gude

 

Jesper Henriksen

#21

2015-12-05 05:09

Kim G er simpelthen en fantastisk lærer. 
Et kæmpe forbillede for mange elever! 

Christian

#22

2015-12-06 19:08

Hej ledelse på TEC

i skyder jer selv i storetåen og kan forvente færre deltagere-tilmelding ved at genemfører denne fyring .

cykel branchen og sporten er et forholdsvis lille fællesskab , og nyheder spredes hurtigt .

især når det handler om vores helte.

For Kim Gs vedkomne et omvandrende leksikon i viden og fejl man bør tildele opmærksomhed,

hans undervisning bærer over i andre faggruppers arbejde  og giver lyst til at deltage i TEC  andre skoleforløb

hvis vi ikke kan se os selv som cykelmekanikere,

for os der godt  kan , er det for vildt at hører hans historier om han og hans samtids cykelryttere og løb ( eksempelvis vinterbanen i forum hvor at jeg kom som barn og kiggede på heltene på hjul ,

han er den eneste lærer på hans linje der kan udover at forklare hvad gearets funktion betyder.

giver de tændte elever en så udførlig beskrivelse at matematik bliver brugbart , og for os der ikke er skarpe del det en 

grund til at bruge temmelig meget fritid på at få det lært .

kim G er også den eneste af lærende på TEC som indviterer os med hjem på hans værksted og introducerer os til mestre vi kan søge lærepladser hos .

jeg har sågar hørt fra andre lærlinge at han havde fået en verdensberømt stelbygger ud på TEC som hjælpe lærer

han er selv helt vildt dygtig til det . Stelbygning er jeres trækplaster, uden dette er kantinen alt for dyr.

Kim G er lidt spøjs ,han kan klare alle typer af elever på holdet både de hurtige der kan en mase i forvejen, og andre

som oftest ikke forstår det hele første gang . 

Der er han ikke den eneste som kan dette men der er alt for få der kan dette.

Hvis at i fyrer ham er det synd for ham han elsker det,

men det er meget mere synd for de næste elever på TEC ikke at kunne blive ligeså godt forberedt for den branche

de er på vej ud i . 

Uden Kim G er jeres hjulbygning en joke en hån mod indsigt og god forstand.

Så med mindre han brændmærker de mest flabede og frække elever er han en ( behold ham for vores skyld )