Lukning af SFO 2 i Sorø, NEJ TAK

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Lukning af SFO 2 i Sorø, NEJ TAK.


Gæst

#1

2015-11-27 13:19

Fordi jeg ikke mener det er ansvarligt at børn i den alder skal være alene hjemme i mange timer mens forældrene er på arbejde, hvis der andre alternativer som SFO2 hvor de også kan være sociale med sjævnaldrene.

Gæst

#2

2015-11-27 15:21

Jeg har ingen pasningsmuligheder udover SFO 2 , så bliver det en realitet så må borgmesteren og byrådet til at passe mine børn!!

Gæst

#3

2015-11-27 23:48

Jeg vil nødigt have mit barn helt ned fra 9 års alderen ikke havde mulighed for et trygt og beskyttet miljø om eftermiddagen.
Overordnet mener jeg også det er et frygteligt dilemma man sættes i som forældre. På den ene side skal der tjenes penge både til sin private velværd. Men da i høj grad også til kommune kassen via skatten.
Ingen løn ingen skat...
Måske det også frister de familier som rammes til at fraflytte kommunen.
Og i værste tilfælde " skræmme" nytilkomne skatteborgere.
Børn, s ve og vel har guskelov en stor plads i de valg vi træffer som forældre.
Så det der spares på " karrusellerne" skal muligvis gives til Gyngerne" i den sidste ende.

Gæst

#4

2015-12-02 07:29

Fordi jeg er direkte berørt.. da jeg har en søn med autisme som er afhængig af sin klub pga. angst for at være alene hjemme.

Gæst

#5

2015-12-02 14:27

Jeg synes det er under al kritik, at børn under 9 år kan være alene hjemme, men der opfordres til at de voksne børster deres tænder til de er 10 år!! Det er åbentbart farligere at få huller i tænderne end tage vare på sig selv i flere timer alene.?!!?!