Eva Kjer Hansen. " Hold nallerne væk fra vore små vandløb. "


Gæst

#101

2015-12-16 10:46

En miljøminister som ikke forstå vigtigheden af de små vandløb og ødelægger naturen, er fejl på plads.

Så en person er absolut uacceptabel. Fy for EKH. Håber på næste valg ruller Eva Kjer Hansen´s hoved.

Vi sportsfiskere og naturelskere glemmer det aldrig EKH !!!!!!

 

Uwe Heyk


Gæst

#102

2015-12-16 13:54

Das Verhalten dieser Ministerin ist nicht akzeptabel und hat mit verantwortungsbewustem Handeln gegenüber der Umwelt nichts zu tun.
Wer den Wert der Gewässer in der heutigen Zeit nicht begreift, hat in der Politik nichts verloren.

Gæst

#103

2015-12-18 16:51

Fordi det er vigtigt at vi beskytter vores natur, som er vores alle sammens eje, og skal kunne nydes af alle uden det skal blive ødelagt.
Og så har de svin bare at holde nallerne fra vores natur!
#handsoffournature

Gæst

#104

2015-12-18 19:20

Det er vigtigt at bevarer naturen og der er i forvejen alt for meget der er gået tabt!

Gæst

#105

2015-12-19 18:32

Danmark er et af de lande i Verden, der har mindst vild natur tilbage. Landbruget har bredt sig og drænet mere og mere og de 10.000 tilbageværende bønder producerer med underskud svimlende 33 millioner svin pr. år - en produktion der belaster naturen og stinker og skaber iltsvind i vandene. Nu vil regeringen så fjerne det sidste figenblad og ødelægge vandløbene og fjerne de sidste insekter, fugle og dyr. Minister Eva Kjer fortæller, at hun forsigtigt vil vurdere hvert eneste vandløb og kun tillade, hvor det ikke skader naturen. Jeg tror hende ikke over en dørtærskel. Kun et folkeligt pres kan stoppe bondepartiet Venstres fremfærd.

Gæst

#106

2015-12-19 18:58

Hvorfor skal landmænene ødelægge vort miljø?
Nu må det være nok

Gæst

#107

2015-12-20 04:58

For at beskytte vort miljø danskerne vil have ren natur. Venstre skal ikke have lov at ødelægge det vi har brugt 30 år på at gøre unikt. Rene vandløb

Gæst

#108

2015-12-20 13:55

Fordi naturen er ikke noget vi skal pille ved

Gæst

#109

2015-12-20 15:07

Hun og traktor-Troels skal også holde snitterne fra kysterne, engene, gift- og gødningssprøjten og begynde at tænke på vores børn, børnebørn og fremtidige generationer i det hele tage..!

Gæst

#110

2015-12-20 15:56

Jeg går ind for bevarelse af små vandløb jeg mene Eva Kjer Hansen skal tage hjem til sin mand og passe deres svinefarm de har i Jylland og Polen

Gæst

#111

2015-12-20 16:05

Måske skulle vi samle midler ind til en Skamstøtte over Eva Kjer Hansen, det er sjældent at een minister prøver at ødelægge så meget. Alle, ja alle vandløb vil bliver berøt.Det var bedre at vi gav 1 kr. mere per liter mælk, det ville hjælpe landbruget/mælkebønderne, men det kan det danske lanbrug ikke finde ud af at administrere.


Gæst

#112

2015-12-20 17:18

I et forsøg på at åbne hele Danmarks øjne for, at der er en natur herude, der betragtes som et industrielt produktionsredskab. Ministeren her HELT enøjede briller på - og den kurs, der er slået ind på, er ødelæggende - anti-bæredygtig.

Gæst

#113

2015-12-20 17:26

Fordi det er en vigtig sag

Gæst

#114

2015-12-20 18:30

Fordi Eva Kjær Hansen er helt ude på bundløs grund. Hun glemmer totalt alt om naturen, det er en skandale !!

Gæst

#115

2015-12-20 20:54

Jeg skrev under, fordi jeg mener det må være slut med ødelæggelse af det sidste af vores natur.

Desuden mener jeg, at de fleste vandlød, kom lang tid før bønderne.

Gæst

#116

2015-12-20 21:01

Fordi naturen er truet og præcis dét er det farligste mennesket nogensinde har foretaget sig.. Uden naturen er vi ej heller velkommen på denne jord!

Gæst

#117

2015-12-20 21:48

Venstre er ved at bombe miljøet tilbage til noget, der ligner en uoprettelig naturkatastrofe i gyllebaronernes og produktionens hellige navn.

Gæst

#118

2015-12-20 22:11

Bondepartiet venstre mm sætter igen vores alle sammens Danske naturbevarelse år tilbage. Blå blok vinder valget og straks skal der øges med flere sprøjtegifte, mere penicillin i staldene, mindre økologi o.s.v., føj. Jeg hader efterhånden de skide landmænd og al det lort de ødelægger vores natur med.

Gæst

#119

2015-12-20 23:13

Fordi jeg elsker Danmark

Gæst

#120

2015-12-21 09:05

Det virker en noget ensidig betragtning, nu har frivillig arbejdskraft og økonomiske midler (dog støttet af nogle velvillige kommuner) brugt år tier på at skabe passage op til de små bække, så vi igen kan have en naturlig favna, hvor dyreliv kan udbrede sig naturlig. Ved at give det frit løbes der en ikke væsentlig risiko for at den danske natur opretning må starte forfra, og dette blot for at holde liv i et landbrug der ikke kan konkurrere på normale afsætnings vilkår, hvor produktionen reguleres af efterspørgselen, men hvor landmænd altid kan afsætte sine produkter, dog til nedsat pris , så der skal produkternes endnu mere for at forvente en Berlingske forretning. Stop det og lad naturen overleve til vore efterkommere.

Gæst

#121

2015-12-21 11:02

Fordi det er helt, helt galmatias at ødelægger hvad der over mange, mange år er bygget op i forhold til reetablering af åer, deres naturlige løb (som der er helt klare årsager til), ørred- og anden naturpleje, og fordi vi skylder os selv og vore efterkommere at passe på den fantastiske natur vi er beriget og begunstiget med.

Gæst

#122

2015-12-21 13:06

Dette er et så vigtigt emne at dette skal stoppes omgående.!! Mon danskerne er klar over hvor meget Regeringen vil -og har laver om på - i vores lille land ? F.eks. at skulle kunne bygge tæt på kysterne, at give tilladelse til skifergas-boringer som er så forurenede for vores grundvand + giftigt affald, og nu må vi heller ikke have små naturlige vandløb ..... jeg forstår det altså ikke - .....

Gæst

#123

2015-12-21 13:16

Som ivrig lystfisker og uddannet fiskeribiolog, har jeg en klar holdning til, at selv de mindste vandløb har stor betydning for de meget værdifulde bestande af laks og ørred. Disse er nogle af naturens små perler, som ikke skal ødelægges i produktivitetens hellige navn. Landbrug og fiskeri er erhvevr, som skal foregå på naturens præmisser og ikke omvendt.
Der har gennem de sidste 4-5 årtier foregået et stort arbejde for, dels at opnå de forhold vi har nu dels at forhindre en ødelæggelse af de vigtige småvandløb i fremtiden. Det vil jo være grotesk om en regering i populismens skygge kan ødelægge dette kæmpe arbejde med et pennestrøg!

Gæst

#124

2015-12-21 19:12

Fordi begyndelsen til et godt vandløbssystem starter her i de små vandløb for fisk og fauna sammen med tusindvis af oplevelser, også ved det rekreative fiskere.
Det arbejde med fisk og vandløb jeg har deltaget i aktivt gennem 35 år vil være spildt hvis Eva får sit "paradis"

Jeg vil gerne kunne se mine børn og børnebørn i øjnene.


Gæst

#125

2015-12-21 20:06

Jeg er simpelthen flov over en miljoe minister kan side og syntes om et saadan forslag... hun burde skamme sig!