Tilskud til pasning af eget barn i Vordingborg kommune

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Tilskud til pasning af eget barn i Vordingborg kommune.


Gæst

#1

2015-09-28 04:44

Håber Vordingborg kommune vil få øjnene op for at forældre også kan og bør passe deres eget barn hjemme når de ønsker det, og ikke kun at man kan ansætte andre til at gøre det.

Gæst

#2

2015-09-28 08:14

Jeg synes ALLE skal ha' muligheden for, at vælge, at være sammen med deres børn gennem barndommen, dette umuliggøres i de fleste familier af pengemangel. Og så mener jeg iøvrigt, at forældre kan gi' deres børn så meget mere, end en pædagog kan,

Gæst

#3

2015-09-28 12:39

Fordi jeg går hjemme - uden tilskud, og det er så hårdt økonomisk- og passer mit barn. Fordi jeg mener det er det bedste for et lille barn, at være sammen med sine primær personer, sin mor og far. Og fordi jeg håber , at vi igen i Kbh's kommune , kan få tilskud til pasning af eget barn.

Gæst

#4

2015-09-28 13:41

For mine børnebørns skyld..

Gæst

#5

2015-09-29 06:57

Ingen af mine 6 nu voksne børn og deres familier liggeg samfundet til last. Men det var økonomisk vanskeligt at klare alt til 8 personer med kun en indtægt.Jeg tror at det er generelt godt for børn at være sammen med deres forældre, især når de har tid til at lære hinanden at kende.

Gæst

#6

2015-09-29 08:02

Så ville jeg ikke være arbejdsløs mere og min private dagpleje som jeg kæmper med at starte ville få lidt hjælp med på vejen

Gæst

#7

2015-09-29 11:38

stop med at betale eftervederlag og kæmpepensioner til fratrådte politikere. Pensionens grundbeløb er ca. 6.000, det bør også gælde politikere