Forbyd Moskeer i Danmark

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Forbyd Moskeer i Danmark.

jeg elskede vores land engang, nu er jeg utryg

#1

2015-11-01 17:20

Jeg tror ligesom du, at moskeer , hvor syge imamer , hvoraf mange er importeret direkte fra islamiske lande, prædiker had mod alt vestligt, og opfordrer unge til at udøve terror. Hvordan kan div. regeringer tillade at sådanne steder bliver bygget.

Bort

#2

2015-11-03 14:42

Det er en arkitektturmæssigt afvigende bygning og vi skal ikke have plasteret vores skønne natur til, med disse bygninger, de høre ikke hjemme her! Vi er et kristent land, som er bygget påGrundloven og vores kristendom .


Gæst

#3

2015-11-04 12:23

Moskeer høre ikke hjemme i Danmark !

Gæst

#4

2015-11-04 12:56

jeg underskrev fordi danmark skal ikke have muslimer og moskeer i dette land
Mona Søgaard Christoffersen

#5 Re:

2015-11-05 02:08

#1: jeg elskede vores land engang, nu er jeg utryg -  

 Vi er alle ved at blive utrygge er fulstændig enig med dig. vi må rede Danmark fra at blive et islamistisk land.

Vores grænser skal lukkes NU.


Gæst

#6

2015-11-05 11:35

fordi det er ikke iorden at borgerne ikke skal stemme om vi vil have moskeer i Danmark

Gæst

#7

2015-11-06 07:42

Fordi det er noget svineri at de bare bliver bygget uden at vi i det mindste fik lov til at stemme om vi syntes danmark skal plasters til med Moskeer. Er det et demokratisk land eller hvad nej det er det ikke og jeg er bare træt af muslimer men er desvære født i et land hvor jeg bliver tvunget til at leve sammen med nogle mennesker der hader mig og mit land og min tro det kan jeg takke en masse humanistiske tosser der tror de skal redde hele verden fint de kan bare flytte til mellemøsten og redde dem alle sammen. Bare lad os andre være i fred tak.

Gæst

#8

2016-03-08 20:29

Fordi de ikke overholder den danske lovgivning & at man ikke bliver spurgt til råds i den danske befolkning de

Bli er bare bygget.


Gæst

#9

2016-03-24 13:16

Fordi muslimer vil skide Danmark et stykke, og den velfærd vores forældre har slidt for, Danmark er for det danske sind og ikke for en middelalderlig tankegang. Væk med ghettoerne og moskeer, de kommer aldrig til at påvirke Danmark, vi er alt for kloge og stærke.