STOP BESPARELSER PÅ BØRNEOMRÅDET !!!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen STOP BESPARELSER PÅ BØRNEOMRÅDET !!!.


Gæst

#1

2015-09-23 05:37

Det er skrækkeligt at vi ikke vælger at prioritere vores børneområdet højst! Det er vores fremtid og alle studier viser at en tryg, meningsfuld, stabil barndom skaber børn med succes og lige netop derfor skal der investeres i denne gruppe, så vi på sigt spare penge på specialområdet. Yderligere byrde Helsingør kommune stå i front til at de ressource stærke familier lige netop vælger at flytte til kommunen og ikke fra, hvilke vi risikerer ved at spare på børneområdet. Kom nu Helsingør!!!

Gæst

#2

2015-09-23 09:20

Jeg skrev under fordi jeg synes at det går for vidt nu. Børnene er vores RÅSTOF og fremtid. Jeg håber, at der er mange der vil bakke op om denne underskriftsindsamling, det er jo ikke kun Børnehuset Nørremarken det handler om. Det kan være dit barns institution der rammes næste gang. Og tingene er åbenbart vedtaget inden høringsfristen. Det må være det derkaldes skin-demokrati. SÅ BAK OP OG DEL.

Gæst

#3

2015-09-23 11:07

Da jeg selv er Pædagog. Og oplever besparelserne på egen krop og ser hvordan det rammer de skønne unger. At nu er det både der hjemme og i børnehave der ikke er nærværende voksne.

Gæst

#4

2015-09-23 11:28

Fordi det ikke kan være rigtigt den måde vores kære pædagoger bliver behandlet på!!
Jeg er selv mor til 3 børn og det betyder meget for mig at mine børn er trykke i deres vuggestue, dagpleje, børnehave, SFO !! Og at der er overskud/midler til at der kan laves noget for og med børnene!!

Gæst

#5

2015-09-23 19:50

Planlagt lukning af Nørremarken er endnu et tiltag til afvikling af børnefamilier i Espergærde. Jeg ville ønske, at politikerne kunne tænke lidt større end udelukkende beskæringer - her tænker jeg satsning og udvikling for at tiltrække flere børnefamilier (og skatteydere) i stedet for afvikling.

Gæst

#6

2015-09-23 20:37

Et lands sundhed og fremtid starter hos sunde raske børn.
Vi må stoppe med at se på udgifter til børneområdet som udgifter men snarere som investeringer i fremtiden!

Gæst

#7

2015-09-24 11:26

Da jeg har børnebørn i daginstitution her i Espergærde, synes jeg det også vedkommer mig, hvordan situationen er på dette område .