Stop Letbanen i Aalborg

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Stop Letbanen i Aalborg.


Gæst

#1

2015-09-22 21:34

spild af penge,

Gæst

#2

2015-09-23 05:14

Fordi jeg synes letbanen er overflødig og at pengene burde bruges på en 3. Limfjordsforbindelse

Gæst

#3

2015-09-23 06:01

Så længe der til stadighed bliver skåret i udviklingen af blandt andet Gammel Hals Kommune skal prestigeprojekter i Aalborg der både tager penge fra yderområderne samt gør det endnu sværere at være pendler stoppes. Når der derudover ikke er styr på økonomien og kun kan berettiges af alt for mange hvis/måske burde projektet som minimum sættes i bero

Gæst

#4

2015-09-23 12:48

fordi jeg synes den skal stoppes!

Gæst

#5

2015-09-23 13:33

Fordi jeg ikke mener Aalborgs borgere overhovedet har brug for Letbanen ( i min barndom kaldte man dem Sporvogne ) Det er penge ud af lommen til noget som er overflødigt. Den vil også skabe mere luftforurening da trafikken bliver meget langsommere. Blot et par grunde nævnt.

Gæst

#6

2015-09-23 15:14

Fordi jeg synes den ødelægger alt alt for meget i Aalbor by, tænk på vilke omkostninger det vil få, for alle de forretningsdrivende i det område der skal graves op, og alle er i forvejen hårdt ramt.

Gæst

#7

2015-09-23 18:37

Fordi dette prestigeprojekt er aldeles overflødigt og kun vil resultere i, a t skatteborgernes kommer til at betale underskuddet.
SBJ

#8 Transport

2015-09-23 20:52

Så skal der da sættes flere busser ind om morgenen. Noget skal der gøres for at forbedre morgentrafikken. Den offentlige altså. Er studerende ude på campus der bor i midtbyen, og jar flere morgener stået og ventet og venter på bussen (2'eren) ud til uni. Det er sket mange gange at helt op til 3 busser er kørt uden jeg kan komme med, fordi der ikke er mere plads. Så kan man tage afsted hjemmefra en halv time før man behøver, og alligevel komme ind i undervisningslokalet i sidste øjeblik. Forstår simpelthen ikke at det kan være så svært, slet ikke med de priser, så burde der da være penge nok til at få det til at fungere. Så ingen underskrift herfra før der er en anden plan, for som det er nu, virker det ikke. 


Gæst

#9

2015-09-24 11:40

Det vil i den grad ødelægge Aalborgs image og hygge samt være et rent helvede for mange - både økonomisk, til dels støj og mange gamle og handicappedes brækkede arme og ben.  -   De stakkels studerende kunne jo fx købe sig en billig cykel på loppemarked og spare transportudgiften på længere sigt.

Michael Madsen

#10

2015-09-26 17:36

Jeg er ikke medlem af Libaral Alliance, og stemmer ej heller på dem.

Men dette er et rigtig godt initiativ, for at få fremlagt støtten til alle som er imod det kæmpe milliardprojekt Letbanen, som politikerne i byrådet trækker ned over hovedet på os. Letbanen har ikke været en del af en valgkamp, eller noget folkeligt krav. Så lad os venligst blive fri for den, og lad os bruge pengene på noget langt mere fornuftigt. Der er steder nok der mangler!

Venlig hilsen

Michael Madsen

Marianne

#11 Ikke flere prestige projekter til Aalborg

2015-09-28 11:16

Det er som om vores byrådspolitikere (eller nogen af dem) så gerne vil frem i medierne med diverse prestige projekter - senest musikkens hus. Stop nu den letbane, busserne udfylder den opgave til UG, og vil man have flere afgange, så sæt ekstra busser ind, men jeg ser ingen grund til at vi skal bruge penge på at etablere en letbane fra vestbyen til universitetet i øst, når bus nr 2 kører strækningen i forvejen


Gæst

#12

2015-09-28 15:59

Spild af penge på et projekt der bliver til større gene end gavn i midtbyen...

Gæst

#13

2015-09-28 16:53

For at undgå at kommunen sviner med et mia.beløb, som man ikke har