Bevar Mallinggaard SFO

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Bevar Mallinggaard SFO.


Gæst

#1

2015-09-15 12:53

Mit barnebarn går der og er et fantastisk sted. Arbejder selv i sfo på en skole og kan w hvad det går ved børnene når der er egne sfo lokaler. Det er der ikke på min sfo

Gæst

#2

2015-09-15 17:48

Jeg har selv gået på Mallinggaard og var utrolig glad for det.

Gæst

#3

2015-09-15 19:22

Mallinggaard SFOer alt for unik til at blive lukket! Hvor kan man ellers finde en SFO med skov som legeplads? Ungerne fortjener og har brug for et fristed væk fra skolen og alt dens betonvælde!

Kristina

#4 bevar Mallingaard

2015-09-15 21:24

Historien gentager sig igen. Vi stod overfor dette problem for et par år siden. Man kigger kun på udgifter i forbindelse med drift af SFO'en. Men hvad så med det kvalitetstid børnene får, når de har fri fra skolen? De rammer, som kun få SFO'er har. Ikke at nævne, at Mallingaard SFO blev kaldt den bedste i HELE Danmark kun for et par år siden? NES har ikke rammer til at tilbyde den samme kvalitet af pasning. Mine børn har gået/ går stadig på Mallingaard SFO, og vi kunne ikke ønske os bedre sted.

"Kiwi" Kim

#5

2015-09-16 14:58

Sidste år havde jeg 40årsjubilæum som pædagog, og har arbejdet mange forskellige steder - siden 2002 på Mallinggaard sfo. Og jeg har ALDRIG arbejdet bedre steder med bedre, og helt unike, pædagogiske muligheder - som børnene og personalet udnytter til sidste blad i skoven.

Det vil være en katastrofe for Skanderborgs børn - og dermed Skanderborgs fremtid -, hvis dette blad bliver det sidste, som vendes på Mallinggaard.

Kim Hermansen


Gæst

#6

2015-09-16 19:36

Jeg skrev under fordi, vi har et barnebarn, der går i SFO´en.
Vi har besøgt den flere gange, og det vil være synd at lukke et så velfungerende sted.

Gæst

#7

2015-09-16 20:00

Det ville være et kæmpe tab for nuværende og fremtidige børn på SFO'en, hvis mallinggaard lukkede

Gæst

#8

2015-09-17 07:31

Jeg skriver under:

Fordi det er et utroligt godt sted. Jeg tror ikke der er mange steder i Danmark hvor børnene har så mange muligheder for at udfolde sig både inde og især ude, det er ikke noget man bare kan skabe andre steder.


Gæst

#9

2015-09-17 11:56

Jeg gik der selv for 20 år siden, og det er et super sted, kun gode minder.


Gæst

#10

2015-09-18 03:45

Mallinggård er helt klart den bedste sfo med fantastisk personale og rammer der inspirerer børnene hele året til indendør og allermest kreativ udendørsleg.
Den har også været brugt og bruges stadig som supplement til manglende undervisningslokaler på Niels Ebbesensskolen.
Må ikke lukkes men skal inddrages mere i skolens aktiviteter.

Gæst

#11

2015-09-19 08:15

Jeg mener jo vi har den bedste Sfo med masser af muligheder til motorik og lege, skov natur og jeg kunne blive ved...