Lars Løkke Rasmussen bør gå af som STATSMINISTER Folket har talt


Gæst

#51

2015-09-04 13:54

Herren er ikke værdig til sådan en post når man ser på hvad han igennem tiden burde været straffet for.

Gæst

#52

2015-09-04 17:13

Han er lige så utroværdig som han altid har været.

Gæst

#53

2015-09-06 14:33

Jeg synes at han mangler stil og at jeg har set hans rævesmil for mange gange. Desuden synes jeg han er utroværdig og grådig.
F.eks. hans tøjkøb og den private rygesalon. Hans gratis rejser til sig selv og sin datter. Det virker somom han er helt ligeglad med hvad folk mener om ham. Var det nok?
Ruru najjar

#54 Rayan

2015-09-09 08:46

#1: -  

 Vi kan ikk leve med Lars Løkke! 

Vi vil ha gamle Danmark tilbage! 


Gæst

#55

2015-09-09 10:46

Lars Løkke samler ikke folket og tænker ikke alle med.
Han siger at Venstre repræsenterer 1/3 af vælgerne, hvilket så ikke er helt rigtigt, men hvis det var, så skal han stadig huske, at han jo også er statsminister for de resterende 2/3 - altså et flertal.
En ansvarlig statsleder skal tænke befolkningen som en helhed og adressere rigtige problemer og ikke pseudoproblemer mens miljøudfordringerne fortrænges, hjemløsheden stiger, pengene fosser ud i Skattely etcetera...
Vi mangler handleplaner/løsninger for befolkningen som helhed, som bygger på autentiske problemstillinger og ikke alt muligt "homemade Spin" såsom at ledige er dovne og at lavere ydelser er guds gave til arbejdsmarkedet.
Vi skal også have adresseret bankernes rolle for fremtidens potentielle finanskriser og hele gælds-og-pengeskabelses-spørgsmålet.
Derudover mangler vi fuld åbenhed om Eu og retsforbeholdet og naturligvis TTIP som fyldte i omegnen af ingenting under valget... Her tror jeg ikke at Mette Frederiksen er en bedre statsleder, men alt er pt bedre end Løkke.

Gæst

#56

2015-09-09 11:44

Lars Løkke er slet ikke at stole på, siden første gang og han siger så meget at det blev ikke noget som han lovede det ..... Ud med ham lige nu .. Tak
Susanne

#57 Re:

2015-09-09 13:14

#1: -  

 Han er valgt ved en demokratisk stemmeafgivning. Kald ham idiot, hvis du vil, men respekter folkets valg af ham.


Gæst

#58

2015-09-10 01:53

ud med lars lykke rasmussen ,ham kan vi ikke bruge som statsminister  


Gæst

#59

2015-09-10 05:28

Fordi jeg synes den nuværende regering direkte går imod mine egne politiske synspunkter

Gæst

#60

2015-09-10 07:11

fordi at lars lykke rasmussen ikke lever op til at håndterer de problemer som opstår korrekt ,han mangler indsigt i hvad menigmand tænker.

Gæst

#61

2015-09-10 16:47

Venstre har ikke fået min stemme og partiet er ikke borger-venligt eller et arbejderparti men et arbejdsgiverparti. Der er i den grad svigtet overfor fleksjobbere fordi reglerne herfor konstant ændres med forringelser og ligeså må de svageste altid betale af dere s ringe indtægt og borgere skal ikke betale pensionsordnnger til politikere der ikke er til for folket. Det skal afskaffes og ikke troværdige politikere der mørklægger de beslutninger der tages overfor borgere skal ikke have en misnisterpost. eller være statsminiter.

Gæst

#62

2015-10-03 13:01

Fordi jeg synes, det er vigtigt, at vise folk, hvem det er de har stemt på. Så de IKKE gør det igen

Gæst

#63

2015-10-03 13:16

Da jeg er i systemet og han har kun skabt store problemer for mig. Han skal væk

Gæst

#64

2015-10-28 14:28

Fordi jeg som de ja måske alle dem der ikke har valgt den fejlslået regering har skrevet under for UD UD MED LARS ULYKKE OG HANS SLÆNG:

Gæst

#65 Re:

2015-12-26 21:32

#63: -  

 Er det forsørgelses systemet, hvor man bare modtager uden at yde?


Gæst

#66 Re:

2015-12-26 21:40

#62: -  

 De, som har stemt på ham, vidste hvad de stemte for, et Danmark for danskere.


Gæst

#67 Ikke kun LLR men hele Venstre toppen uanset hvor de er

2016-01-31 12:31

Den tidligere regionskonge i Sønderjylland, Carl Holst, fik gennem otte et halvt år betalt en privatalarm i sit hjem i Rødding af regionen.

Det afslører en aktindsigt, som BT har fået i Region Syddanmarks udgifter til Carl Holst, der trådte tilbage som forsvarsminister i september sidste år og siden har taget orlov fra Folketinget.

Således har Carl Holst i sin tid som regionsrådsformand i perioden fra 2007 og frem til juni 2015 fået betalt sit alarm-abonnement for samlet 32.716 kroner eller i gennemsnit 3849 kroner om året.

 

Overborgmester i Københavns Kommune Frank Jensen tordner imod regeringen for at stjæle kommunernes penge og tvinge kommunen til at spare 247 mio. kr. på kernevelfærden ved at pålægge dem det såkaldte omprioriteringsbidrag. Men samtidig kan BT i dag fortælle, at samme Frank Jensen har rigeligt med penge, når kommunens politikere og topembedsmænd har brug for at få inspiration ude i den store verden.

Samlet har borgmesteren og hans forvaltninger brændt mere end 3,3 millioner kroner af på 12 ture i 2014 og 2015. Det viser en opgørelse BT har foretaget.

Blandt andet var Københavns Kommunes økonomiudvalg med overborgmester Frank Jensen i spidsen samt resten af borgmester-korpset fra kommunens forvaltninger i maj 2015 på en ti-dages studietur i New York og San Francisco. Den kostede skatteyderne 666.171 kroner, viser bilagene for turen.

Her fik politikerne blandt andet lejlighed til at se balletten ‘Sylfiden’ på New York City Ballet efterfulgt af en tre-retters menu og med fest og dans bagefter. I programmet blev der også plads til en sejltur på Hudson-floden samtidig med et foredrag om arkitektur.

»Selvom man ikke kan spare 247 millioner kroner ved at lade være med at tage på studieture, fortæller det lidt om kommunens prioriteringer. Når nu Frank Jensen siger, at det her går ud over ældreplejen og børnene, skal han jo lige vide, at for sådan en tur får man altså to fuldtidsansatte i hjemmeplejen i et år,« siger Dansk Folkepartis finansordfører René Christensen til BT.

»Så reelt svarer det til at fyre to sundhedshjælpere i hjemmeplejen. Det skal man huske, når Frank Jensen siger, at pengene kun kan findes ved at spare på kernevelfærden, fordi kommunen er så presset,« siger han.

Og studieturen til New York og San Francisco står ikke alene.

Således har politikerne i Københavns Kommune og deres embedsmænd – som det fremgår af grafikken ved siden af – været på 12 ture til destinationer som Sydafrika, Singapore og Sydkorea i løbet af 2014 og 2015. Og det er vel at mærke kun studieturene. Derudover har borgmestrene egne rejser i embeds medfør.

Frank Jensen varsler nedskæringer i velfærden på grund af regeringens omprioriteringsbidrag samtidig med, at politikere og topembedsmænd fyrer 3,3 millioner kroner af på studieture.

Du har senest været i New York og San Francisco i USA for 666.171 kroner. Kunne du ikke begynde med at skære i nogle af de mange studieture, I er på?

»I kommunerne er vi styret af driftsrammer, så vi må ikke bruge flere penge på driften end året før. Så jeg kan ikke bare bruge pengene på noget andet. Og jeg kan godt forsvare turen til USA. Vi er meget tætte samarbejdspartnere med New York, og vi mødtes jo blandt andet også med borgmesteren i New York i et tætpakket program. Det var ikke en fornøjelsestur. Det var en arbejdstur. Vi boede på turisthoteller og rejste på økonomiklasse. Der er ikke noget i den tur, der på nogen måde var ekstravagant.«

Beløbet svarer til to sosu-assistenter. Ville det ikke være mere oplagt at bruge pengene på det end en studietur?

»Vi har en driftsramme, som vi ikke må overskride, og derfor mener jeg ikke, at der er en sammenhæng mellem de to ting. Og en studietur for politikerne kan ikke løse udfordringen med de 247 millioner kroner, som finansministeren vil tage fra os.«

Det er tre millioner kroner, hvis resten af studieturene tælles med. Det er trods alt en pose penge…

»Ja, det er en pose penge, og vi passer også på skatteborgernes penge, men vi skal jo også være med til at skabe og vedligeholde relationer til byer ude i verden.«

I så blandt andet ballet på New York City Ballet. Er studieturene ikke reelt et frynsegode?

»Overhovedet ikke. Balletten var en tjeneste, vi gjorde generalkonsulen, hvor vi var Danmarks æresgæster. Jeg tror, at der var flere, der kunne finde på mere spændende ting at tage sig til i New York sådan en aften end at tage til ballet.«

Men det må da trods alt være hyggeligt at kunne rejse og arbejde samtidig...

»Det er hårdt arbejde. Jeg klynker ikke, men de, der tror, det er en ferietur, skulle prøve det selv,« siger Frank Jensen.

Det er nok det parit med den sygeste kultur hvad angår andre folks penge. Vi har jo også set LL Rasmussen som ikke engang kunne købe sit eget undertøj.

Og førstomtalte Carl Holst blev erstattet af en af LLR's rygklappere som slet ikke er valgt til folketinget. Det parti har helt forladt de demokratiske spilleregler/Og tenderer nærmest som et diktatur regime

Vi har jo også set en fornærmer Uffe Ellermand der nok viste sig fra sin værste side efter sidste EU afstemning folket viste jo ikke hvad der var deres bedste.

Nej lad os ikke kun få en anden statsminister men få hele bundtet skiftet ud


Gæst

#68

2016-02-11 11:07

Fordi det er en katastrofe med Venstre og især Lars Løkke som regering

Gæst

#69

2016-02-11 11:09

Lars Løkke Rasmussen ødelægger den Danske velfærdsstat. Han bringer landet i fare, og burde komme i retten for landsforræderi. Han nyeste tiltag for at give kommuner 25k for at få en "flygtning" i arbejde er åbenlys racisme mod etniske danskere på arbejdsmarkedet. Hvem vil sende Hr. Madsen i arbejde når Hussein kan give kommunen 25k i kassen??

Gæst

#70

2016-02-11 11:12

fordi vi skal af med den lille landsforrædder så hurtigt som muligt

Gæst

#71 Re: I er da utrolige at høre på.

2016-03-18 15:26


Gæst

#72 Re:

2016-03-18 15:30

#39: -  

 Jo han gør. Manden har bare ikke pengene, Frau Merkel har jo lagt beslag på andre landes statskasse, til alle de horder af fremmede, hun har inviteret ind i EU. Hun spurgte ikke os, om vi var enige.


Gæst

#73 Fanden hytter sine

2016-03-18 20:33

Tidligere forsvarsminister Carl Holst har stadig en politianmeldelse fra et stort set enigt regionsråd - inklusive sit eget parti - hængende over hovedet for misbrug af offentlige midler. Men Venstre-profilen, som har været helt væk fra al politisk indflydelse siden opsigelsen sidste efterår, er nu atter på vej frem.


Gæst

#74

2016-04-10 19:22

Jeg syntes Lars Løkke er utroværdig som statsminister & gør flere mennesker fattige tager & gør de rige som er rige i forvejen endnu rigere end de er i forvejen i kløften bliver bredere & bredere.

Gæst

#75 Lars Løkkes største bedrag mod Danskerne

2016-04-10 21:43

Partiet SIAD er stærkt utilfreds med, at regeringen giver 40.000 kr. i tilskud til hver flygtning man ansætter, og dermed holder en dansker ude af arbejde i 2 år, når man tænker på at samme partier forringede dagpengeydelsen, så over 40.000 måtte gå på kontanthjælp, men først efter at have solgt alt hvad de ejede.

Partiet SIAD opfatter dette som et angreb på danskerne og på danskernes ret til at have fortrinsret til dette land.

Dyne-Larsen er ikke den eneste der fyrer og fravælger danske medarbejdere og ansætter flygtninge med løntilskud, det er der mange andre arbejdsgivere der gør, men vi har valgt dyne-Larsen til at være et eksempel til skræk og advarsel for de andre arbejdsgivere om, hvad der kan ske, hvis man boykotter danskerne.

Måden vi vil gribe det an på er indenfor lovens rammer men helt ud til kanten af rammen, for det skal kunne mærkes.
AKTION mod Jysk kommer til at bestå af mange ting, faktisk alt hvad der kan genere dem. Vi får trykt klistermærker og plakater der kan sættes op, og vi får produceret bannere, så vi kan lave blokader, demonstrationer og events udenfor Jysk. Der bliver oprettet telefonkæder, så vi kan ringe til Jysk og spørge dem om de er enige med deres ejer om at fyre danskere og antage flygtninge med guld i røven.

SIAD overtager nu faktisk fagforeningernes rolle i den sag. De har spillet totalt fallit, når de tillader såkaldte flygtninge uden tilhørsforhold til Danmark at få fortrinsret i forhold til danskere, der troligt har betalt deres fagforeningskontingent og troede de havde en hel fagforening i ryggen.

DONER til bannere, plakater og klistermærker i “Boykot Jysk” kampagnen på dette kontonummer, mærket “Jysk”:
Reg nr: 9346 Kontonr: 4580116774