Lars Løkke Rasmussen bør gå af som STATSMINISTER Folket har talt

Mener du at Lars Løkke Rasmussen vil være en ''VÆRDIG & TROVÆRDIG STATSMINISTER'' ??
Giv venligst din mening til kende og skriv under  tak

Lars Løkke / venstre tager fra de  fattige og giver til de RIGE, så folk kan gå på gaden, Fattigdommen spreder sig

Så det må og skal kunne lade sig gøre at afsætte Lars Løkke Rasmussen som *STATSMINISTER*  da det er os som er hans *ARBEJDSGIVER*

Det velfærdssamfund  som  vores forældre og mange af os har bygget op, er det meningen at det skal smulre væk imællem fingerne  Det velfærd som vi har og stadigvæk Knogler for - det er det Lars Løkke er ihærdig ifær med

Er det mom det Danmark vi ønsker??
På forhånd tak.... Mvh Bette Sonja - Stifter.

Siden sit famøse pressemøde tidligere  har det stået klart, at Løkke ikke alene har brugt hundredetusinder af bistandskroner til egne rejser på første klasse. På pressemødet måtte han også erkende, at GGGI i sommeren 2012 har betalt 27.000 kr. for at befordre hans datter fra Chicago til Rio
Når Lars Løkke nægter at besvare spørgsmål, så er dét i sig selv et svar: Enten føler han sig højt hævet over den kritik og de spørgsmål, han selv på Facebook kalder ’naturlige’. Eller også har han ganske enkelt ingen fornuftige forklaring på det.
Oppositionsleder / Statsminister Lars Løkke Rasmussen er fanget i et spindelvæv af hykleri og pamperi, der sætter spørgsmålstegn ved indholdet i flere af Venstres planer
Og om Lars Løkke er egnet og troværdigt nok  til at besidde posten som *STATSMINISTER* Derfor er denne Underskrift indsamling også sat igang Man skulle vel mene at folk som ikke har orden i sine egne sager , såsom i sin *ØKONOMI* Og som sidder i kæmpe gæld .
Kan absolut ikke være egnet  til at styre et lands Økonomi  Allerede som 17 årig  rendte han fra en regning på 30,000 Kr. og det er ikke blevet meget bedre siden

Statsminister Lars Løkke Rasmussen (V) skal nu forklare, om ministre må bruge skattepenge på personlig medietræning.

Lars Løkkes Rasmussens evner som politiker er af talrige iagttagere blevet rost, hvorimod hans personlige dispositioner har fået knap så mange fine anmærkninger efter flere sager om rod med bilag, cigaretter, flyveture, hotelophold og underbukser mm  for andre folks penge.

»Kunsten at styre og regere andre forudsætter, at du mestrer kunsten at styre og regere dig selv. Man er ikke i stand til at være regent, hvis man er slave af sit eget begær og ikke kan udvise selvbeherskelse, og det er her Lars Løkke står nu.

Lige siden den første bilagssag i 2008 har Venstres formand Lars Løkke Rasmussen trukket veksler på sit partis tålmodighed. I oktober sidste år gik det galt igen, da det kom frem at Løkke Rasmussen havde rejst på førsteklasse som formand for klimaorganisationen Global Green Growth Institute (GGGI), delvist finansieret af danske udviklingsmidler.

Og så igen – denne gang kort før Europaparlamentsvalget – kom det frem at Venstre har indkøbt tøj til formanden og betalt for flybilletter til formandens familieferie. Sager, som har kostet på troværdigheden og, efter Lars Løkkes egen vurdering, kostede Venstre dyrt ved EP-valget. »Det er mit ansvar,« sagde han på valgnatten.

I et hektisk døgn endte partiet på deres hovedbestyrelsesmøde tirsdag den 3. juni at bakke op deres formand. Formandsopgøret fra Kristian Jensen er midlertidigt lagt i graven og Løkke har lovet, at der ikke vil komme flere sager.

Mvh  Bette Sonja Poulsen

DEL venligst  Skriv under    samt DEBATER: