Lars Løkke Rasmussen bør gå af som STATSMINISTER Folket har talt


Gæst

#1

2015-08-07 12:58

Idioten er en svindler <3

Gæst

#2

2015-08-07 13:26

Fordi jeg er modstander af Lars løkke og venstre i det hele taget.

Gæst

#3

2015-08-07 13:31

Manden gør Danmark til grin i udlandet

Gæst

#4

2015-08-07 14:08


Vi kan ikke leve med Lars Løkke som statsminister, nu 2. Gang uden reelt at være valgt af vælgerne.

Gæst

#5

2015-08-07 14:23

Fordi manden er utroværdig,med de ting han har foretaget sig er han ikke værdig som statsminister, og bør gå af, han har jo ikke engang opbakning i sit eget parti.

Gæst

#6

2015-08-07 14:33

Det kan kun gå forlangsomt........

Gæst

#7

2015-08-07 14:58

Den mand er farlig for Danmark

Gæst

#8

2015-08-07 15:03

Lars Løkke Rasmussen er ikke en værdig Statsminister

Gæst

#9

2015-08-07 15:16

fordi lars er den omvendte robinhood

Gæst

#10

2015-08-07 16:10

Har virkelig givet udtryk for dette, fra dag 1 af. efter valget i Maj 2015....... Og nu kan det vel, kun gå for langsomt !! ;-)
Nalle Poulsen

#11

2015-08-07 17:47

Det er sørgeligt at vi har en Statsmister som kun handler  for egen vindings skyld

Han skaber yderlige Fattigdom , træder på de svage her i samfundet  det er simpelthen under al kretik   Manden har jo været insolvendt  hvordan kan man betro en sådan menneske en sådan betroet post som at forvalte Borgernes  penge , når han ingen angang  betale for sit eget tøj  men får sit parti til at sponsorere  det , har huse som er gået på tvang  Ja jeg spør bare hvordan kan han være  Ingen af os andre borgere  vil kunne gøre nogen af de ting som han har præsteret  uden der ville ha kommet en anmeldelse på os og vi var blevet fyret på gråt papir  vi ville ikke engang kunne stille op til et kommunal valg   så vaar vi ikke blevet optaget  Så vi må håbe at hantrækker sig selv ,  men den tror jeg nu heller ikke på  For Lars Løkke tror at han er herre over alle Men så lad os da fyre ham, det  er da os som er hans arbejdsgiver

Og er ens arbejdsgiver utrilfreds med en  kan man blive fyret  uden Pension  , så det er vel det som vi gør  venner.   

Så nu har jeg underskrevet...

Den Vejlensiske Enmands Anti-Løkke Forening

#12 Fiasko, fejler, fejltagelser.

2015-08-07 17:56

Det kan siges med fem ord:

Gå af nu! Mange tak.


Gæst

#13 Re:

2015-08-07 18:00

#1: -  

 Han er vel ikke være en Helle Thorning smidt hun lovede guld og grønne skove men hvad blev det til not

så hvis han er det der skal til med Thule skal det nok gå

fra helvede til forhåbning godt 

venlst per

Bette Sonja

#14

2015-08-07 18:21

Helle havde afsat en miliard til ældreplejen  men Lars Løkke  gav Kommunerne lov til at bruge til huller i kassen

Så det blev til the og kiks og nul og niks   hantager fra de FATTIGE og giver til de RIGE

Så lad os nu få det ny valg  tak...

 

 


Gæst

#15

2015-08-07 19:42

Den mand med sit slæb er farlig for Danmark. Ikke nok med det, de fik en røvfuld ved valget, hvor vælgerne har valgt venstre fra.

Gæst

#16

2015-08-07 21:26

Fordi både miljø og mennesker bliver ødelagte af den politik han og hans udvalgte ministre er i gang med at realisere.
Ved hvad jeg stemmer

#17 I er da utrolige at høre på.

2015-08-08 01:30

 I lyder som en flok høns der pikker efter det samme stykke korn.
I vil af med Lars Lykke Rasmussen - Fint det er helt op til jer, det er jeres ret, og hvem ved - Måske er det ikke så ringe endda.
Men men men.
Der er ikke en eneste af jer som velbegrunder det. Der er ikke en eneste af jer som kommer med et fornuftigt bud på en kvalificeret afløser. 

Det var i bund og grund ikke en fløjtende skid bedre under Helle Thorning Schmidt. Hun lovede alverdens goder men endte ud med ikke at gøre en skid. Hvilket jo heller ikke er rigtigt, for hun formåede jo sammen med sin mand, at snøre skat og de danske skatteydere godt og grundigt.

Hvad enten det er rød eller blå legestue er det fuldstændig lige skidt, dog har vi historisk set altid under socialdemokratisk ledede regeringer, altid formået at få landet kørt enten ud over den økonomiske afgrund, eller meget tæt på, og hver gang er oprydningen altid blevet en borgerlig opgave, og hver gang er det lykkedes med et rigtig godt resultat, som en rød regering efterfølgende har ødslet væk.

Tænk før i brokker jer. Sæt jer for fanden da ind i hvad de forskellige politikere og partier siger, mener og står for. Og før i farer i blækhuset, er det måske værd at undersøge påstanden om, at LA faktisk er det mest seriøse parti i DK.
Alt hvad de har fremlagt ved de seneste 2 valg er gennemgået og gennemregnet af økonomiske eksperter, økonomi og finans ministerierne, som har givet dem ret i deres påstande, men er der et eneste af jer pap og brokhoveder der har gidet at sætte jer ind i hvad partierne går til valg på ?
Nej - Ikke en eneste. I går sgu hen og sætter jeres kryds hvor i traditionelt gør det - Uden at vide hvad ind i helvede i stemmer på.

Så i har lige nøjagtigt jer selv at takke for situationen som den er. Så  kan i råbe og skrige om underskrifts indsamlinger fra nu af og til næste jul. Jeg har ikke en skid respekt for jeres ideologi, så længe i ikke ved hvad i stemmer på og hvorfor.


Gæst

#18

2015-08-08 06:30

Nej tak til GENBRUG som landets STATSMINISTER
Han tabte valget, og hvorfor skal/kan han blive Danmarks leder?http://www.benny-g.dk/
Benny Gerhard

Gæst

#19

2015-08-08 06:59

Han er en skandale og forringer Danmarks anseelse

Gæst

#20

2015-08-08 07:48

De er alt for dem selv. Men Intet for os de er. Ansat af. De får for stor en løn.

LLR > HTS

#21

2015-08-08 08:58

Ack, har vi nu samlet 223 underskrifter fra folk på overførelsesindkomst, godt for jer i har jo tid til det i skal jo ikke på arbejde.


Gæst

#22

2015-08-08 09:49

Fordi han aldrig burde kunne komme til at besidde sådan en stilling med hans fortid med at bruge andre folks penge
HeilDK

#23 Re:

2015-08-08 09:56

#21: LLR > HTS -  

 DU MÅSKE EN AF DEM SELV SIDEN DU HAR SÅ ONDT I RØVEN ?? 

Eller er du en af de få rå der har rejst sig og fået et arbejde 

vi er så nogle der ikke er så heldige med at finde jobs eller måske ikke har muligheden for  at passe et job pga af mange ting 


Gæst

#24

2015-08-08 13:30

Jeg underskrev denne indsamling, fordi jeg er skuffet over at vi i Danmark, ikke kan finde folk der er reelle og samvittighedsfulde nok, til at bestride et så vigtigt hverv, som minister for folket.

Med den sidste udvikling hvor vi har set den rigtig grimme politiker, rage til sig uden hensyn til logik, eller rimelighed. Må jeg tilkendegive min foragt og mistro til, at de, der sidder i tinget, er de rigtige for at skabe en udvikling og en velfærd, der er rimelig for folket - som det er nu ser det grimt ud for den murerarbejdsmand, jord og betonarbejder, sosu eller andre fysisk belastende stillinger - grænserne for revalidering og førtidspension er helt ude af proportioner med virkeligheden.

Må jeg også tilføje, at jeg selv har været svoren venstrevælger i rigtig mange år, så fik vi 10 år med venstre ved roret og det gik først ad h..... til, Klaus Hjort og Løkke forringede stort set alt, der med rimelighed kunne kaldes for velfærd - undtagen - for de, der havde nok i forvejen....!

Så fik en periode med de røde pampere ved roret, hvilket gav yderligere forringelser på alle fattiges levegrundlag - som om det ikke var ringe i forvejen, men de formåede virkelig at forringe vilkårene yderligere. Nu er vi så tilbage ved venstre igen - og lur mig, hvis ikke de gennemfører yderligere forringelser for de fattige og arbejdsløse, for de "er jo nogle dovne hunde" og vil ikke arbejde under urimelige vilkår. Når de så endelig finder et job - for de job der er, er ikke beregnet for at vi skal have dem, næ.... Hvis de kan få en indvandrer eller en på begrænset tid - løntilskud, eller praktik - og så kan de komme af med en igen uden de skal vente på at opsigelsesvarslet løber ud.

Hvor er den verden vi havde engang, hvor alle satte en ære i at være der for hinanden og det var en del af velfærden at man havde det godt og sikkerhedsnettet virkede, hvis man skulle være uheldig ikke at have noget job.

Gæst

#25

2015-08-08 15:05

Elsker Danmark af hele mit hjerte. Men har set alt for meget fattigdom og ulighed de sidste mange år og ønsker ikke vi fortsætter i den retning. Har helt ondt af Danmark, at den mand skal ha lov og ødelægge vores ellers så kendte velfærd, lighed og lykke.