Vi støtter Djurs Sommerland som det er

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Vi støtter Djurs Sommerland som det er.

cc

#651 Re:

2015-06-25 14:36

#14: -  

 Husk lige det er etniske danskere der startede dette, ikke udlændinge , som flere fejlagtigt tror 


Gæst

#652

2015-06-25 14:40

Det er helt urimeligt at folk skal pådænge deres egne personlige problemer på andre. Derfor synes jeg på ingen måde at Djurs Sommerland bør fjerne noget for at lefle for et par hystader.

Gæst

#653

2015-06-25 14:40

Det er tåbeligt og nu skal vi i Danmark ikke blive så politiske rigtige som USA

Gæst

#654

2015-06-25 14:43

Fordi vi lever i et demokratisk samfund, og har gjort det i lige så lang tid jeg har levet, hvor jeg kun vidste at det hedder neger og de er sorte.
Det er utrolig hvad vi danskere efterhånden skal lave om på ift hvad man må og ikke må efter alle de år hvor der ikke har været noget galt i at kalde tingene det det er.

Gæst

#655

2015-06-25 14:45

Der er intet racisistiske ved Afrika land i Djurs sommerland

Gæst

#656

2015-06-25 14:45

Djurs sommerland er for alle - voksen midt i mellem eller lille. Jeg har været i Djurs sommerland siden jeg kan huske og jeg ELSKER Afrikaland ligesom alle de andre tema lande. Jeg ville blive ked af at se det forsvind. Jeg synes hottentotkarrusellen er sjov - banan bådene er hyggelige. Forstår ikke hvad der er at blive støt over. Peace - Love & Happiness.
Jonas

#657 racisme

2015-06-25 14:46

racisme er i mine øjne når man ik acceptere en andens hudfarve, religion, seksualitet osv.

 

men det her er sgu ik racisme, børn synes jo det er sjovt at komme der, de tænker jo ikke over det, medmindre de spørger hvorfor den person er sort, gul hvid osv. Og så er det sgu en forældres pligt at fortælle hvorfor mht hud pigmentering.

 

jeg kunne forstå det hvis det var, at det hed Afrika land og afrikanerne var i lænker, fik pisk eller lignende. Men det her er jo helt ude i hampen at det er nødvendigt at forsvare

en sjov og hyggelig forlystelses park.

 

jeg vil stadigvæk komme der, for børnene har jo en oplevelse derude!!


Gæst

#658

2015-06-25 14:49

Fordi det e rkørt helt af sporet med racisme og fremmedehad.
Dette her med Djurs sommerland, det e rflugeknepperi af værste skuffe. Brug heller energien på DK's ældre og svage!!

Gæst

#659

2015-06-25 14:49

Jeg synes det er latterligt og folk går i for små sko. Som om børn tænker sådan når de kommer for at have det sjovt og opleve noget som ikke sker hver dag.

Gæst

#660

2015-06-25 14:50

Ellers skal LegoLand f.eks også pakke deres indianertelte sammen. Eskimo-is skal afskaffes, flødeboller forbydes, Stenalderbopladsen på Hjerl Hede skal ryddes, og faktisk kan langt de fleste turistattraktioner godt pakke sammen. Det er vel også en hån mod fiskene, at man kan prøve "klaptorsken" i BonBon-Land??!! Jøsses for et fejlfindersamfund vi er ved at udvikle!

Gæst

#661

2015-06-25 14:50

Ha vi har sæsonkort for anden gang og har aldrig lagt mærke til on tingene hedder boget racistisk! Vores unger elsker det hele ubetinget!

Gæst

#662

2015-06-25 14:51

Fordi det er latterligt
Anders Poulsen

#663 Hold nu k...

2015-06-25 14:54

Hold nu kæft og flyt til Sverige Jer der er så politisk korrekte og ser racisme allevegne.

I Sverige kan i nyde Jeres multikultur med bombesprængninger af biler og skyderier på åben gade og anden multikulturel berigende kriminalitet. God tur derover.

 

Eller hvorfor flytter alle i røde ikke til Rusland eller Nordkorea. I vil elske det. Griner


Gæst

#664

2015-06-25 14:54

Forde dem der ville nedlægge forlystelserne er jo dumme ig høre på har de ikke andet og tage sig til ind at genere Djurs sommerland

Gæst

#665

2015-06-25 14:55

Nok er nok!!!

Gæst

#666

2015-06-25 14:56

Dette har intet med racisme at gøre og omend jeg ikke er mørk og ikke ved hvordan det er at blive udsat for racisme, så er jeg opvokset i en verden hvor flødeboller blev kaldt negerboller, lakridser kunne være formet som afrikanske stammehoveder, og meget mere - dette gør ikke folk racister. Racister har en brist i hjernen og den fjerner man ikke ved at fjerne en forlystelse i Djurs sommerland.
Tvært imod mener jeg at det fremmer børns forståelse for forskelligheder blandt udseende mm, og gør at man kan være mere afslappet omkring det, frem for at se faresignaler hver gang der er noget der har med folk af anden etnisk baggrund at gøre.
Ro på! Det har gået fint i 20 år, så hvorfor ikke 20 mere. :)

Gæst

#667

2015-06-25 14:58

man må snart ikke sige noget det næste bliver vel ordet slave eller bomuldsplukker eller mørkt rugbrød sort nat osv.

Gæst

#668

2015-06-25 14:58

Fordi jeg elsker Djurs sommerland det bedste i Europa
Anders Poulsen

#669 En sort lille nigger (ja det synger de) fra Afrika..

2015-06-25 14:59

http://m.youtube.com/watch?v=Uk__h4oMmB4

 

God fornøjelse! Se den med dine børn allerede i aften. Far til fire. :)


Gæst

#670

2015-06-25 14:59

Vi er efterhånden blevet totalt vanvittige i dette land. Bare man kigger på en med anden hudfarve....så er man straks racist.
CHristoffer Ritzau

#671 Utroligt! , latterligt! Børnehave!. hvor sarte kan man være?.

2015-06-25 15:00

utroligt at der skal komme sådan nogle og se det som racisme . det her er 2015. det som i har gang i , får kun flere folk til og skifte mening om sådan nogle som jer. det en forlystelse man.. hvad med den hvide mand,! se det kan man kalde racisme!, alt det had som der er til os hvide, men nej nej, vi holder os tilbage og opføre os pænt, ved og være træt af alt det pis!, i har ivært fald min underskrift,

 

 


Gæst

#672

2015-06-25 15:00

Fordi Djurs sommerland i mange år har begejstret rigtig mange børn og det skal ikke laves om fordi der er folk som skriger racist hver gang de ser en kanibal.

Gæst

#673

2015-06-25 15:02

Fordi forlystelserne jo ikke er mere end hvad man lægger i det, men der er jo altid nogle, som ikke har andet at lave end at gå i for små sko og ud over det, så er vi i danmark og dem der vil være her må jo tage os som vi er.

Gæst

#674

2015-06-25 15:06

Verden er nu en gang et produkt af vores fortid, derfor er det vigtig ikke at manipulerer med verden. Jeg læste lille sorte sambo som barn og læser den også for mine børnebørn og får der ud af en god snak med dem om at vi er forskellige og at det er godt.

Gæst

#675

2015-06-25 15:06

Nu må det altså stoppe, hvem pokker er det der overhovedet kan komme i tanke om at det skal laves om.
Er selv født og opvokset med det, og det har ikke gjort mig til racist eller noget andet negativt.