Bevar Blære Skole

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Bevar Blære Skole.


Gæst

#1

2015-06-25 05:03

Jeg vil gerne se min børnebørn skoles i tryk omgivelser og hvor der ikke er uro af 30 andre børn. Et sted der giver landsby samfundet et samlings punkt. Jeg formener at lukning af skoler er bare en måde hvor på regeringen vil spar penge uden at skal investere i centralisering for de flest små skole åbner igen som fri skoler og holder på de flest af deres elever........?

Gæst

#2

2015-06-25 12:13

Vi valgte at flytte til Skivum/ Vesthimmerlands kommune fordi der var 2 atraktive skoler i området. Skørbæk Ejdrup Friskole samt Blære folkeskole. Vi valgt Blære skole til vores 2 børn. Vi ville ikke være flyttet hertil kommunen, hvis ikke der havde været en mindre og attraktiv skole her. Ærgeligt at kommunen selv er med til at frastøde ressource stærke tilflyttere, der værdsætter mindre levemiljøer, natur, skov, strand mv.

Gæst

#3

2015-06-25 15:19

Jeg skriver under fordi Blære Skolen har alt det som giver vores børn en god start på deres uddannelsesforløb. Der er en flot og velholdt skole, god legeplads, skov. sportsplads, naturlegeplads og en ny hal Dygtige lærere og pædagoger som står klar til at give vores børn en ekstra hånd og oplevelse. De dyrker lyset i øjnene ved børnene. Alt det gør for mig at det er direkte dumt at lukke en skole som Blære.

Gæst

#4

2015-06-25 15:54

Jeg har haft tre børn til at gå på Blære Skole og jeg synes det vil være synd og skam, at denne lille dejlige skole skal lukkes.

Gæst

#5

2015-06-26 02:20

For at bevare vores skole

Gæst

#6

2015-07-09 14:10

Blære skole er en rigtig god skole
Et landområde kan ikke undvære en skole
Folkeskolebørn har brug for mindre enheder og at der kan tages hånd om den enkelte
Kun trygge og glade børn er klar til at modtage undervisning