Dyrepoliti I Danmark - Ja TAK

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Dyrepoliti I Danmark - Ja TAK.


Gæst

#26

2015-11-21 17:47

Dyrepoliti kan være med til at lukke hvalpe fabrikker

Gæst

#27

2015-11-22 08:53

Fordi dyrene er tavse og retsløse - det haster med et dyrepoliti.

Gæst

#28

2015-12-28 10:08

fordi alle dyr skal have det godt,vi skal undgå dyremishandling

Gæst

#29

2015-12-28 10:24

Fordi vi mangler en organisation der målrettet tager sig af mishandlet og svigtet dyr.

Gæst

#30

2015-12-30 23:34

Jeg underskrev denne her,underskriftsamling,da det går ud over så mange dyr,fatter ikke folk tager ,dem til sig,når de bliver trætte af dem,så sørg dog for de kommer ,et godt sted hen,folk som behandler dyr på den ,værste tænkelige måde,sku ha en behandling som var 100 gange være bøder ,fængsel straf ,uden mad og drikke i flere dage .Møjsvin.

Gæst

#31

2016-02-22 01:42

forde nogen af os må være de voksne og ansvarlige ,når der findes mennesker ,som behandler dyrene ,på en grufuld måde,tænk hvis deres børn bliver behandlet på samme måde,jeg gruer for det,men vi må og skal snøge og snage for dyrenes skyld ,jo hurtigre ,bliver de frelst.LAD OS ALDRIG ;GLEMME DYRENE.
Kt

#32 Ja tak til dyrepoliti

2020-04-21 06:57

Jeg forstår ikke hvorfor vi mener vi kan behandle andre levende væsener så grusomt som nogen mennesker gør. Vi tror vi ejer det hele, naturen, dyr, vand, jord, man kan ikke engang fiske uden at ha tilladdelse, vand koster og jorden er ejet af mennesker som giver os ret til at bestemme over det sted. , vi glemmer at vi ergæster her på jorden i naturen. Jeg skammer mog over mennesker vi er selv dyr der tror vi er mere end vi er, bare fordi der er så mange af os... Så trist at se vi ødelægger både jorden og det der lever på den...