RED Leslie og Chantell

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen RED Leslie og Chantell.


Gæst

#51

2015-04-18 20:28

Fordi det som foregår i Danmark mht tvangsanbringelser, børn dom stjæles fra forældre ulovligt er det største brud på menneskerettighederne og det grimmeste overgreb mod børn. Det sker i stigende grad med kommunernes kriminelle sagsbehandling. Det skal stoppes NU !

Gæst

#52

2015-04-18 20:29

Endnu engang inkompetente sagsbehandlere og pædagoger!

Gæst

#53

2015-04-18 21:09

Jeg har underskrevet fordi børn i Danmark der bliver fjernet fra hjemmet ikke er sikret et ordenligt sted at være med kompetente mennesker på diverse opholdssteder

Gæst

#54

2015-04-18 21:21

De børn skal tilbage hvor de høre hjemme. Hvor de får den kærlighed tryghed og omsorg de behøver. Hvad er det for en stat vi lever i!!! Det er børn mishandling det der staten gør mod de stakkels børn. De børn lider psykisk og fysisk i leger med deres følelser og deres liv. I ødelægger børn på den måde. Føj skam jer. Og få så de børn hjem der hvor de længe efter.

Gæst

#55

2015-04-18 21:40

Fordi de stakkels børn skal bare hjem til deres mor!!!!!!!! Et hvert barn har det altid bedst hos sin mor!

Gæst

#56

2015-04-18 21:42

Få så de stakkels børn hjem til deres mor

Gæst

#57

2015-04-18 21:56

Jeg er så rystet, de stakkels børn. Kan der dog ikke være nogle der kan hjælpe dem hjem til deres mor.

Gæst

#58

2015-04-18 22:02

Er fuldstændig i chock. Hvad fanden sker der! Hjælp de børn og det kan ikke gå hutig nok. Få dem hjem til deres mor nu.

Gæst

#59

2015-04-18 23:40

Jeg mener ikke at magt skal misbruges! Det danske system har i den grad gået over stregen og trådt på nogen som i forvejen lægger ned. Børnene har ikke et behov for at leve i misrøgt/ angst og en følelse af at det er deres skyld- de har behov for faste og trygge rammer. De har ikke behov for at være kastebold i systemet og lægge som endnu er stykke papir i bunken. Vi har alle ret til et trygt- godt og retfærdigt liv - vi har alle ret til at blive behandlet med respekt og værdighed- og til at blive hørt og set- hvilket ikke ser ud til at være tilfældet i denne sag. Hvor længe skal de leve i denne uvished og hvor meget mere smerte skal de igennem før de tages alvorligt! Jeg er så dybt rystet og flov over det danske system at det gør helt ondt inden i. Jeg har en eneste bøn - hjælp de her børn, inden det blir for sent. Når det først er for sent, tabes de på gulvet! Er det det som er meningen? Eller skal vi løfte os i flok og alle være del til at de kan få muligheden for det gode liv- og påvirkes i en positiv og sund retning. Sabrina

Gæst

#60

2015-04-19 02:48

Fordi det er på ingen måde okay at børnene skal behandles på den måde. Jeg har selv boet i plejefamilie og bor nu på børnehjem! Jeg har så været heldig med Københavns kommune.. Det skal stoppes! Og de skal hjem, eller hjem til deres faster! ☺️

Gæst

#61

2015-04-19 05:59

Er målløs og chokeret over hvor meget magt kommunerne har for at fjerne børn på den måde jeg skammer mig og samtid skræmmer det mig !! Jeg forstår ik hvorfor man ik kan hjælpe da der er muligheder end at fjerne børn fra ders trygge omgivelser og ders hverdag så giv noget hjem støtte osv der er muligheder det bare at komme i sving!! Og ik sige det der ik råd til, for det er der!! Men i denne sag er jeg dybt rystet over man deler to børn som er skabt lige fra to små prikker samt de vil hjem så jeg ønsker og håber at de to børn kommer hjem til ders mor hvor de høre til alle skal ha en chance live er hårdt og det går op og ned og det skal ik betyde at børn skal fjernes !!

Gæst

#62

2015-04-19 06:34

Det er jo forfærdeligt at der er nogle steder der behandler børn sådan.

Gæst

#63

2015-04-19 07:37

Det er så grotesk, at man ikke lytter til børnene. Om mor er perfekt eller ej, så lyder det til, at hun som minimum er langt bedre til dem end plejefamilier og bo- og opholdssteder. Og ingen kan være i tvivl om, at forskellen på familie og betalt samvær er kærlighed. Og ingen, der har læst om sagen, kan være i tvivl om, at de børn skal reddes med kærlighed, ikke paragraffer.

Gæst

#64

2015-04-19 07:57

I am absolutely shocked over the treatment of this mother & her twins. It's obvious that they're not safe where they are now & actually having read the whole situation explained by the mother Sandie, Roskilde have no reason whatsoever to keep them away from the safe surroundings that are their home. Get these twins home, sooner rather than later. lots of love & thoughts to the family. ♡♡♡

Gæst

#65

2015-04-19 08:23

Fordi børnene ikke skal ødelægges mere af systemet.. De skal hjem til deres mor. Det er tydeligvis der de føler sig trykkest.

Gæst

#66

2015-04-19 09:10

Jeg syntes børnene skal hjem, vi alle skal have en chance for at vise vi kan, og syntes der blir brugt for meget magt anvendelse fra kommunernes side af.

Gæst

#67

2015-04-19 09:18

De børn skal være hos deres mor. Lyt nu for helvede til børnene! Skid hul i "uddannede" fagpersoner og kommunalt ansatte. Børnenes tarv kommer først.

Gæst

#68

2015-04-19 10:37

Krummer tær over vores samfund et så modbydelige ved de to børn. Ingen har fortjent den overlast de udsættes for. Så lad dem komme hjem det deres ønske

Gæst

#69

2015-04-19 10:44

Lad os få de her børn hjem til deres mor!

Gæst

#70

2015-04-19 11:27

Jeg håber virkelig, at denne underskriftindsamling hjælper. Det er så modbydeligt, hvad de stakkels børn bliver udsat for, og både skræmmende og frykteligt, at man i DK tillader den slags behandling af børn, fordi de er anbragt. Havde dette foregået hos forældrene, havde kommunen ikke tøvet med at gøre noget, men det er åbenbart helt i orden, når det foregår et sted, som kommunen betaler til.


Gæst

#71

2015-04-19 11:50

Fordi de stakkels børn bare skal hjem til deres mor NU, inden de helt nedbrydes af de forskellige institutioner og Sandie har ALTID været en god mor, så kan slet ikke forstå tvangsfjernelse,der er dybt uretfærdig og i strid mod alle love om børns tarv og vikår

Gæst

#72

2015-04-19 12:13

Fordi jeg har en søster som kæmper med at få sit barn hjem men bliver helt tide mødt med nye problem og nu kan de ikke finde ham lig pludselig så han er blevet eftersylt hos politi nu hvor vi venter tiden går bare og vi savner den dreng bare vi kunne få ham hjem til sin mor

Gæst

#73

2015-04-19 12:52

Dét danske system er usselt vi må gøre noget, for dem som bliver fanget i dét og redde de mange børn som lider overlast

Gæst

#74

2015-04-19 15:00

Fordi det gøre et stort indtryk på mig st børn ikke bliver hørt. Vi snakker herom barns tarv og her er der tale om en kommune der slet ikke lytter hverken til børnene eller moderen. Det er så vanvittigt og så skræmmende at det gøre helt ondt i mit modere hjerte

Gæst

#75

2015-04-19 15:25

Fordi mennesket er det eneste dyr, der kan udvise empati.