Minimumsnormeringer NU!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Minimumsnormeringer NU!.


Gæst

#526

2016-02-24 08:10

Fordi jeg sidder som formand for forældrerådet i en daginstitution, hvor vi som forældre kan se hvordan normeringen slider på vores dygtige personale og dermed har stor betydning for hverdagen for vores børn.

Gæst

#527

2016-02-25 20:16

Der er for få voksne til alle de mange børn i børnehaverne. Det har vi selv erfaret, da vores datter på 5 år sammen med en veninde, lykkedes for dem at stikke af fra børnehaven uden nogen af de voksne opdagede det. De fandt selv vej hjem til os og min mand var heldigvis hjemme. Han kørte børnene tilbage og de voksne blev meget overraskede. De havde slet ikke opdaget, at der manglede 2 børn. Skræmmende!!!

Gæst

#528

2016-03-01 20:36

Det er i alderen 0-4 år grundstenene til et menneskeliv fæstner sig, det er derfor det vigtigste af alt ,at der er hænder nok i institutionerne til vores små diamanter, når nu vi mødre er tvunget ud på arbejdsmarkedet og ikke kan slibe dem alene, og gør dem parate til at glimte i samfundet

Gæst

#529

2016-03-31 15:16

Fordi jeg qua min jobfunktion oplever medarbejdere i børnehaver arbejder alene med en børne gruppe på 21 i alderen 3-4 fra kl 12 og det er ganske normal normering i daglig praksis!

Gæst

#530

2016-04-05 09:39

Jeg er en bekymret bedstemor til børn i vuggestuer og børnehaver i Danmark.

Gæst

#531

2016-11-14 14:14

Det er frustrerende ikke at kunne udføre pædagogisk arbejde, da 1 voksen skal tilse alt for mange børn.
jesper

#532 Modstander af minimumsnormeringer!

2019-04-09 14:00

Jeg kan IKKE støtte foreslaget. Normeringerne skal op. Det er der ingen tvivl om. Men når noget bliver minimumskrav, har jeg oplevet alt for ofte, at det så bliver normen. Derfor er jeg tilhænger af, at få tilført mere personale efter behov og ikke efter et minimumskrav.