Minimumsnormeringer NU!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Minimumsnormeringer NU!.


Gæst

#26

2015-03-26 21:28

Er rigtig fedt med denne underskrift indsamling men synes den er lidt mangelfuldt da der også burde være et minimum af faglært personale

Gæst

#27

2015-03-26 21:33

Håber at det på sigt kan hjælpe børnene i institutionerne.

Gæst

#28

2015-03-26 21:46

Jeg skrev under fordi, børnene er vores fremtid! De skal sikres bedst mulige opvækstforhold, og som det er nu, er det alt for tilfældigt om der er voksne nok til børnene i institutionerne. Og en voksen i ydertimerne, er slet ikke godt nok!

Gæst

#29

2015-03-26 21:49

Jeg er uddannet pædagog og har været daginstitutionsleder i 10 år på Færøerne. Jeg bryder mig ikke om den politiske nedprioritering af de menneskelige ressourcer i vores daginstitutioner. Jeg vil gerne gøre en forskel for at bæredygtige pædagogiske relationer igen kan blive virkelighed for samfundets dyrebareste ressource - børnene!i!

Gæst

#30

2015-03-26 22:17

Jeg er selv uddannet pædagog . Elskede mit arbejde , men gik desværre ned med arbejdsrelateret alvorlig stress i 09' .
Jeg ser pædagoger og børn, som lider under disse normeringer . Børn skal ha en tryg hverdag med voksne der er nærværende og støtter deres udvikling.......bedre normering er kravet.......børnene er vores fremtid og skal ha den bedste start på livet . ...Så jeg støtter og mener at der skal fokus på på dette område nu . 


Gæst

#31

2015-03-26 22:28

Børn har brug for nærhed, tætte relationer og tryghed. De har brug for omsorg og at blive "set" og anerkendt, som de personligheder de er. Det viser al forskning også. Det må politikerne gerne få øjnene op for snart, så vi kan hjælpe vores børn godt i gang med livet.

Gæst

#32

2015-03-26 22:55