Hesteskoen

Hesteskoen / Beskeder / Uddybende forklaring / Kommentarer

Gæst

2015-01-04 21:26

HEJ LARS
Ja vi er nød til at råbe rigtig højt op.
Jeg tror at Aalborg Kommune skal til at se mere medmenneskeligt ud på dette område da det er et område som giver mange personer en god oplevelse og er med til at skabe en dagligdag på rigtige mange gode måder især det sociale område
Aalborg kommune skal tage og skelne til andre måske de kunne lærer noget denne vej istedet for at lukke dette gode værestedet
Det er helt med vemod at læse dette da jeg er har kommet derude i området lige siden 1960
og besøgt dem meget derude på værkstedet og deres sommerhus ej at glemme de dejlige fisketurer som jeg har været med på
mvh
Aase Johansen

Gæst

2015-01-05 09:35

hesteskoen har eksisteret så langt tilbage jeg ka huske.
et skønt fristed,hvor vi børn og forældre tog ud og hyggede og fangede krabber osv.
skoler og institioner benytter også i meget bred grad at tage derud med børnene, som elsker og komme der.
forstår ikke at den lille hyggelige plet kan være så stort et problem,med tanke på hvor meget jord der er der omkring.
det samme mener jeg om hennedal som også har været der den tid jeg husker,det er nogle dejlige hyggelige steder hvor familier og andre ka ud og hygge og slappe af.
lad gog dem som har huse derude beholde det som det er, og så alle vi andre og så kan blive ved med og komme der ud og hygge og slappe af.
hvis det bliver lavet om til små skuer vil alt hyggen , nostalgien og alle minderne forsvinde.
ved at alle de børn der gennem årene er kommet derude og fiske og lege har elsket det...
bevar hesteskoen og hennedal som det er.
VH Pia Bang

Gæst

2015-01-05 19:30

bevar hesteskoen