Flere Hænder (NU) Bedre pleje og omsorg til de *ÆLDRE*

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Flere Hænder (NU) Bedre pleje og omsorg til de *ÆLDRE*.


Gæst

#26

2015-01-05 19:44

Ja der må gøres noget.
hulemor

#27 angående den ælder dame

2015-01-06 09:36

Syntes det er svineri at man næsten skal komme med hovedet under armen hvad fanden har vi lægger og sygehuse og ryngten til når ingen gider at hjælpe vandre kan se hvad man fejler og andre kan se se da at vågne op de ældre er dem der har arbejdet hårdt i tidernes morgen så skal man fandme også hjælpe dem det er trods alt dem der har gjort at vi ikke sulter her i Danmark og systemet er fuldt kommen råddent det skulle Være som for 20 år siden hvor lægende kom ud og man havde kommunikation med omverden i dag foregår alt på den skide pc og tlf man skal kunne fortælle hvad man fejler men det hjælper Ingen gang det kan man da se i det tilfælde her har selv slås i et år for at blive operet i hånden vågn op eller skift hele loftet ud inde i folketinget og så kun ansæt nogen der har prøvet det virkelige liv regeringen og systemet er lig olien pensionist helle Christensen døjer selv meget og jeg er kun 56 hvis der nogensinde sker mig noget kan man lige så godt komme væk med det samme hvis det er sådan her man skal behandles når man blir ældre havde en mor der levede af sundamad i 7 år det var skrækkelig at se hende lide føj for en verden og det kaldes Danmark hvor herre bevars 


Gæst

#28

2015-01-06 10:31

Det er så grusomt at læse, Ja det skal stoppe nu giv vores gamle den behandling og pleje, der skal til så de kan få et værdigt liv også de sidste år de er her..

Gæst

#29

2015-01-06 12:12

Super idee med denne underskrift indsamling. Håber det vil gøre en forskeld.

Gæst

#30

2015-01-06 14:05

Jamen det er da helt sikkert at jeg vil skrive under.
Jeg har selv en mor på 87 år, hun klarer sig osse selv, men jeg gruer da for, hvis hun skulle falde og ikke kan klare sig selv, hvis det kommer til at gå som i Guldborgsund, Føj de skulle skamme sig i den kommune

Gæst

#31

2015-01-06 14:25

Svage borgere behandles snart som affald.
Selv om det er dem son har skaffet det "velfærdssamfund vi har i dag

Gæst

#32

2015-01-06 16:00

Håber inderligt at det kan hjælpe
der mangler mange hænder
til pleje og ikke mindst omsorg

Gæst

#33

2015-01-06 16:15

Skanda løst havde det været en fremmed så havde alle rukket ud men nu var det bare en Dansker over 80 så skal der åbenbart spares exstra

Gæst

#34

2015-01-06 17:54

Hvor er det godt der bliver grebet ind i sådan nogle sager. Håber der er mange der skriver under.

Gæst

#35

2015-01-06 19:04

Det er under al kritik at være ældre og blive syg i Danmark det er skammeligt at behandle ældre sådan.

Jeg er flv over at være Dant når man læser dette det er jo snart daglig læsning

Gæst

#36

2015-01-06 19:44

Er enig i at der mangler varme hænder til de menneskelige opgaver. Mener dig der er en hel del velfærdsteknologi der med succes kan bruges hos de ældre/ handicappede. Det vil frigive hænder til de vigtige menneskelige opgaver.

Gæst

#37

2015-01-06 22:47

Hvor er det søgeligt , tænk vis der var en selv . det tror jeg folk skulle tag og tænk lidt over,

Gæst

#38

2015-01-07 07:59

Det er på tide at der bliver gjort noget ved den store mangel på omsorg og pleje hos de ældre!

Gæst

#39

2015-01-07 08:32

Selvfølgelig skal der flere hænder til -& tid... Vi skal værne om hinanden!
Den som frygter fremtiden
Gæst

#40

2015-01-07 09:46

Ja, der skal absolut have flere hænder, bedre pleje mm. til de gamle... Syntes situationen idag er ikke som før, det er blevet dårligere nu pga. alt det med besparelser mm. :( Det syntes jeg ikke er ok, da jeg har stadig min gammel mormor som heldigvis er kommet på plejehjem, men inden hun kom dertil, har det været lidt af øv øv... Og jeg gruer når jeg selv bliver gammel, hvad vil der ske fremover ??? :( :( :(

Og dog er det ikke kun for de ældre, MEN også for de handicappede.


Gæst

#41

2015-01-07 11:47

susanne lodberg

Gæst

#42

2015-01-07 11:48

Har selv været indenfor faget for mange år siden og dengang var der også så ringe vilkår for de ældre. Vil det danske samfund hjælpe de svageste borgere? ellers så meld ud i elendige politikere

Gæst

#43

2015-01-07 16:35

pas på at vi gamle ikke rejser os og gør fælles front mod jer der forsøger at umyndiggøre os, en tryg alderdom er vel ikke for meget at forlange???

Gæst

#44

2015-01-07 18:31

Ønsker ikke at blive gammel. Rigtig synd for hende. Ved slet ikke. Hvad jeg skal sige

Gæst

#45

2015-01-08 07:35

Kan kun være enig,der skal fokus på hvad der sker eller ikke sker,stor respekt for dem der yder en kanon indsats.Men rigtig mange brådne kar.

Gæst

#46

2015-01-08 18:05

Kan vi ikke snart få mere personale til alle vores ældre, som har bygget dette samfund op. Har selv en mor der netop er død på et demens plejehjem, og vi børn kunne tydeligt mærke, at der manglede hænder til at yde den omsorg der er så vigtig. Hjælp nu vores "gamle" i Danmark

Gæst

#47

2015-01-09 08:42

Vi skal give vores borgere en værdig afslutning på deres liv.Ikke kaos gråd og fortvivlede og overfald på hinanden giv os flere hænder NU !!!

Gæst

#48

2015-01-10 21:02

smid helle ud af regeringen og få omdirigeret penge til pleje og støtte så at der er tid til at holde i hånd og drikke en tår hurtig kaffe, de gamle er fustreret og mange af hjælpere og ass. er syge med stress

Gæst

#49

2015-01-11 00:47

Har selv været i plejehjem og også i privat som udekørende.
De kære ældre borgere bliver ringere og ringere behandlet, ved at visiteringen bliver kortere og kortere.
Mange af dem er stresset i den korte periode man er ved dem <3
Noget er rivende galt i regeringen. Jeg fatter ikke de som styrer Danmark, især De få der har været ude og følge hverdagen hos de kære, ikke har handlet kraftig på det, de har følt og set med egne øjne?.
Hvor er empatien, omsorgsfølelsen for de kære ældre fra regeringens side?.
Og så er der kongehuset, hvordan kan De tillade, at regeringen behandler de kære ældre så ringe?.
Bliver sgu så gal, men hvad kan vi almindelige borgere gøre, for, at der bliver rettet op på det?

Gæst

#50

2015-01-12 22:07

der skal flere hænder , det kan kun gå for langsomt