Bevar BETA

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Bevar BETA.


Gæst

#51 Beta og skat

2014-06-24 20:18

Kære Politikere

Jeg er lige flyttet til Amager, 200 meter fra Beta, og det er ikke en tilfældighed.

Da vi flyttede fra Frederiksberg, stod Amager ret højt på listen over mulige steder, men det kunne også have været NV eller andre steder udenfor Københavns Kommune.

En af de afgørende grunde til at vi alligvel valgte Amager var Beta, og at det var så tæt på. Jeg har været på Beta et par gange, men havde da planlagt at komme der en hel del mere når nu jeg bor så tæt på. Det kan så nås efter at datteren er puttet, og så hurtigt hjem. Andre gange vil man så tage til Vega, Loppen, Pumpehuset og alle de andre fede steder i København.

Hvor mange typer som mig der flytter fra en anden kommune til Kbh. S, med stor musikinteresse, høj løn = høj skat, skal der egentlig til at få underskuddet indirekte bliver dækket ind? Jeg siger ikke at man fravælger Amager hvis Beta bliver lukket, men det bliver da en del mindre attraktivt for mange!

Jeg håber at I finder ud af en løsning hvor Beta kan køre videre, så der er et amagerkansk alternativ til de andre gode steder i byen.

Mvh og på forhånd tak,
Anders

Gæst

#52

2014-06-25 07:55

Helt naturligt når lokal tosserne skal financiere deres fantasi projekter,såsom at åbne Åboulevarden og andre tosserier.

Gæst

#53

2014-06-25 13:11

Dejligt - og ikke mindst - BEVARINGSVÆRDIGT sted

Gæst

#54

2014-06-25 13:11

Rigtigt godt lille spillested, ærgerligt at lukke det.

Gæst

#55

2014-06-25 17:06

Spænd nu hjelmen og bevar det sunde vækstlag i den danske musikbranche!

Gæst

#56

2014-06-27 07:59

STOP lukningerne af de små spillesteder, forstå nu at det er her musikken opstår!

Gæst

#57

2014-06-29 17:41

En af byens bedste spillesteder