Bevar naturområdet ved Dyrehavegaard i Lyngby - Taarbæk

Store byggegrunde på Dyrehavegaards Jorder sælges

Store byggegrunde med attraktiv beliggenhed i Lyngby sælges.

Lyngby-Taarbæk Kommune udbyder hermed et areal på ca. 139.700 m2. på Dyrehavegaards Jorder til salg.

Arealet er opdelt i tre delområder. Der kan afgives tilbud på køb af hele eller dele af arealet. Dog skal delområde 2 være indeholdt i et tilbud.

Arealet er ikke særskilt vurderet og vil først blive endeligt opmålt og udstykket i forbindelse med et salg.

Området vil kunne bebygges med maksimalt 110.000 etagemeter, idet 35.000 etagemeter heraf kun må anvendes til evt. P-hus. I overensstemmelse med Kommuneplantillæg 11A/2013 vil der være mulighed for en varieret anvendelse af ejendommen, som videnserhverv (herunder kontor), offentlige formål (offentlig service og offentlig administration), boliger, P-hus og tekniske anlæg.

Købesummen skal betales kontant.

Udbudsvilkårene med bilag kan læses og hentes nedenfor. Henvendelser vedrørende udbuddet kan rettes til juridisk@ltk.dk.

Tilbud på køb af ejendommen forudsættes afgivet på særlig tilbudsblanket, der sendes til Lyngby-Taarbæk Kommune på nedenstående adresse. Sammen med tilbuddet skal tilbudsgivere aflevere et skitseprojekt på dispositionsforslagsniveau.

De indkomne tilbud forventes forelagt kommunalbestyrelsen den 25. juni 2015. Tilbud skal derfor være kommunen i hænde senest den 18. maj 2015 kl. 09.30.

Kommunen forbeholder sig valgfrihed mellem indkomne tilbud, herunder ret til at forkaste samtlige tilbud.

SIDEN ER SIDST OPDATERET DEN 07.04.2015