Mit barn er ikke forsøgskanin: COVID-19

Kommentarer

#15802

Jeg er selv pædagog og synes er forkert at åbne institutioner nu.
Jeg kan ikke holde afstand med 2 år barn, når har brug for min samvær og nærvær.

Nahid Fekri (2700 Brønshøj , 2020-04-08)

#15803

Jeg skriver under fordi jeg selv ligger i risikogruppen, da jeg ikke er en af de unge mødre.
Min søns far har også svær astma.

Charlotte Juul (Vojens, 2020-04-08)

#15807

Mine børn er ikke forsøgskaniner!! De er mit liv uden dem er ikke et liv !!!

Manal Sallalleh (4200 slagelse, 2020-04-08)

#15812

Jeg mener at de stærkeste i samfundet skal starte først og det er de unge mennesker, så afsted med dem

Eyðdis Nolsøe (Aalborg øst, 2020-04-08)

#15814

Jag vil ikke sender mine børne i skole fordi jeg er bange

Songul Aktas (Taastrup , 2020-04-08)

#15815

Jeg skriver under fordi jeg synes det er vanvittigt Det de har gang i og endnu mere at de ikke har styre på noget hvem står inde for og tager ansvar hvis det viser sig og have fatale følger for de børn de nu vælger og bruge som forsøgskaniner....

Sandra Glue (Munkebo , 2020-04-08)

#15816

Jeg synes.at det er for tidligt at genåbne dk.

Nona Pm (Esbjerg, 2020-04-08)

#15817

Jeg synes det skal være valgfri at sende sit barn i skole, hvis man som forældre kan passe det herhjemme. Synes ikke tvang og at det bliver til fravær, er den rigtige metode.

Camilla Sørensen (Århus, 2020-04-08)

#15818

Jeg utilfred med min børn starte skole .jeg er meget bekymret at han blivee smitte.

Farid rabii (Taastrup, 2020-04-08)

#15819

Fordi jeg er bekymret for at det er for tidligt st åbne op, de små børn har svært ved at holde afstand og tage smitten med hjem, da vi i forvejen er udsatte ( kraft, gigt, syreasis samt hjerte/kar sygdom )

Pia Krog (4800 Nykøbing F, 2020-04-08)

#15822

Jeg vil ikke sende mine børn i skole efter påske ferie. Mine børn blev meget syge altid uden korone hvordan de kan gå skole?

Anwar Zwad (København , 2020-04-08)

#15826

Fordi jeg har et barn på 5 år og han skal ikke være med til det her forsøg 👎

Ralff Jahn (København , 2020-04-08)

#15828

Jeg bestemt ikke syntes at mine børn skal i skole eller børnehaven og blive smittet og komme hjem og smitte min kronisk syge mor som vi bor sammen med.

Betina Gregersen (Gredstedbro, 2020-04-08)

#15829

Jeg syntes det et for dårligt at det små børn skal starte med at går i skoler. Og det stor børn bliver hjem.

Aous Kifah (Brønshøj, 2020-04-08)

#15838

Jeg ønsker ikke at sende min datter til børnehaven, Der er renovering i vores bygning, vores badværelse er nedrivet, vi deler toilet og bad med mange mennesker ud i gården dvs det er et stort problem hvis vi bliver smittet og skal isoleres og på den anden side kan min datter måske bærer den til børnehaven.

Lina Moubarak (Frederiksberg, 2020-04-08)

#15841

Jeg lider af voldsom astma og allergi. min søn har rigeligt at bokse med i forhold til allergi.

Annika Fredslund (4293, 2020-04-08)

#15842

Jeg underskriver fordi at jeg ikke er enig at det er det rigtigte at gøre lige nu. Samtidig synes jeg ikke at det burde være sådan man starter genåbningen af Danmark.
Mine børn og jeg er i risiko gruppen og de har ikke umiddelbart andet familie der kan tage over i mens jeg ligger syg med Convid19 eller for den sags skyld hvis jeg ikke skulle overleve at blive smittet med Corona virus.
Jeg synes at der burde være mere fokus på at stoppe spredningen af Convid19, teste flere for om de er smittet, flere restriktioner for at stoppe smitten, som burde være målet og ikke bare at blødgøre kurven.

Rikke Nelander (Næstved, 2020-04-08)

#15846

Det er latterligt at folk skal miste livet fordi der skal ske en delvis genåbning. Åben forfanden kun der hvor nødvændigt. Derudover også gymnasie eleverne, lad dem for fanden blive væk. De skal ikke risikere deres liv for en eksamen.

Sebastian Nielsen (Grenaa, 2020-04-08)

#15853

Jeg har en barn med svagt immunforsvar

Peder Rønning-Knudsen (Ørbæk, 2020-04-08)

#15854

Min søn skal ikke være forsøgskanin.

Tina Carina Jakobsen (Vordingborg , 2020-04-08)

#15855

børn vil være passive smittebærere mellem voksne

Glenn Molbech (Albertslund, 2020-04-08)

#15859

Mine børn er ikke forsøgs dyr.

Jesper Elbek (Mørke, 2020-04-08)

#15862

Jeg skriver under fordi det utrygt at lade børnene være forsøgskaniner på om det virker at lukke dk op. Med alt det ekstra arbejde pædagoger skal nå så der intet nærvær til børnene heller.

Marlene Kure (Helsinge , 2020-04-08)

#15864

Jeg vil ikke have mine børn smittede. De er stadig børn og vi ved ikke om de har det forsvar i kroppen til det

Hoda Aoda (København , 2020-04-08)

#15868

Jeg skriver under fordi, det er det allermest sårbare og farlige sted at åbne op. Åben op for store børns skolegang og de små erhvervsdrivende.

Marianne Richardsen (Ringkøbing , 2020-04-08)

#15869

Utryghed avler angst og mere utryghed. Og det psykologiske og sociologiske pres der lægges på småbørn og deres forældre nu er uhørt ufølsomt.
Ingen kender hverdagen mere fordi der ingen er.
Lad ikke børnene gå forrest, det er uetisk og imod alle naturlige forældreinstinkter

Maud Pedersen (Dronningmølle, 2020-04-08)

#15870

I don’t want to send my kids to school or kindergarten my kids has asthma and private situation

Reem Kanoun (Haderslev, 2020-04-08)

#15872

Jeg skriver under fordi vores børn er ikke forsøgskaniner, og skal ikke starte i skole efter påsken. Der er store smitte risiko for vores børn og for os. Så Pas på med det. Vi står imod det.

Bassem Kassem (Århus , 2020-04-08)

#15879

Små børn er store smittekilder, der er ikke personale nok til at holde øje med små grupper samt også at skulle rengøre. De små kommer hjem og kan smitte mor og far som alligevel så ikke kan arbejde.

Susanne Bjerring Jørgensen (Albertslund, 2020-04-08)

#15881

Børne ikke testet og de ser ikke hvad der sker.. De er social humør..

Sugitha Tharmakulasingam (5220, 2020-04-08)

#15884

Jeg er som pædagog medhjælper enormt bange og utryg over at man gambler med folks liv på den her måde. Små børn kan ikke håndtere den her form for hygiejne og det kan vi som personale bestemt heller ikke. Hvis vi ikke løb stærkt før. Så kommer vi da til det nu. Det en umulig opgave det her.

Sanne Ernst (Faxe, 2020-04-08)

#15888

Mit barn skal ikke være forsøgskaninen

Charlotte Holtzendorff (2300, 2020-04-08)

#15894

jeg skriver under fordi det ikke er okay at bruge børnene som forsøgskaniner!
det er ikke okay.

Charlotte-Christina Fjærestad (nakskov, 2020-04-08)

#15899

Jeg føler mig ikke tryg ved den udmelding

Berit Christianden (Frederiksberg, 2020-04-08)

#15904

Pandemien er ikke overstået i øjeblikket og antallet af ny smittet stiger samt dødsfaldet, hvor små Børne som kan ikke vurdere at respekteres hygiejnisk regler skal starte skole? Jeg er fuldstændig uenig med det.

Omari KIKOMBE (Nykøbing Falster , 2020-04-08)

#15906

Fordi jeg synes, det er fuldstændig uanstændigt, at de små børn, skal være forsøgs " kaniner ". Min erfaring i skole verdenen, viser mig gang på gang, hvor mange krammerer ungerne, giver hinanden bare efter en jule ferie.

Mariann Hansen (Esbjerg , 2020-04-08)

#15907

First and foremost, Im a mother and being a mother to me, means that I have to protect my child. I do not think it’s safe for my child or anyone else’s, to be returning to school just yet. The virus is still out there and Unstable, so if we send our kids to socialise, it could result in the virus spreading to us and our loved ones who are vulnerable.

Shamin Nalugwa (Hvidovre , 2020-04-08)

#15910

Det giver ikke mening at den gruppe skal starte med at 'åbne Danmark op' igen, da det er dem der har mindst styr på hygiejnen. Synes det er ulogisk at institutioner og klasser skal åbne, når der hverken er plads eller personale til at udføre de krav der bliver sat. Den aldersgruppe der er blevet valgt her, er dem der har mest brug for en kram og nærhed, og det kan der ikke blive gives optimalt.

Ann-Sofie Sømmerly (Esbjerg, 2020-04-08)

#15912

Få efterskolerne og dem som skal have styr på deres eksamen tilbage . De ved hvordan man skal opføre opføre sig i forhold til smitte. De ved de mindre børn ikke.

Dorte Vogt (Ringkøbing, 2020-04-08)

#15915

Pædagogerne kan da overhovedet ikke leve op til kravene på en forsvarlig måde, så det ikke rammer børnene negativt.

Birgitte H. Kjærgaard (Brabrand, 2020-04-08)

#15916

Jeg skriver under fordi det her er helt langt ude det er vores guld

Bettina Gomez (Rødovre , 2020-04-08)

#15917

Fordi jeg har kronisk sygdom og mit barn kan have stort risiko for både mig og ham.

Abdullah Alqaze (Odense , 2020-04-08)

#15921

Jeg skriver under,fordi jeg har et barn med sukkersyg.

Abadi Tefade (Viby sjælland, 2020-04-08)

#15923

Jeg og vores mindste barn er i risikogruppen

Thomas Breining (Svinninge, 2020-04-08)

#15925

Det er mine børn og er ikke Mettes børn

Naaima Chenoufi (København, 2020-04-08)

#15926

Børn er børn. De har brug for omsorg og relation, hvordan kan de holde afstand fra deres venner, jeg kan ikke se det for mig. Det er tre voksen . Og 15 børn, min børn er ikke forsøgskaniner. Det skam syndt at sende de små fra 0-5 årige børn.

Fadoua Abdeslam (Søborg, 2020-04-08)

#15927

Jeg skriver under fordi mine børn er ikke forsøgskaniner. Vi har allerede været udsat for meget.

Selina Ehsani (Kolding, 2020-04-08)

#15928

Fordi mine børn ikke er prøvekaniner

Michéle Bækgaard (Randers , 2020-04-08)

#15934

Mit barn ikke er forsøgskanin.

Louise Petersen (2620, 2020-04-08)

#15936

Why not wait a bit longer until there is more international consensus (at least at EU level) on strategies for relaxing lockdown measures? Why not wait until the curve really starts to drop? I have the impression that the government is prioritizing economy on top of heath. I believe that there is a degree of cruelty in exposing the small infants first provided the fact that some of them will end up in intensive care or even die. Shouldn’t we protect them instead?

Ben Martinez (Aarhus C, 2020-04-08)

#15941

Min gamle mor er i højrisikogruppen, og mine 2 børn og jeg er eneste omgangskreds hun har. Mine børn har valgt samtlige venner fra, siden skolerne lukkede ned, for at passe på mormor. Hvis de bliver sendt i skole, er der ikke mulighed for at se mormor de næste mange uger. hun syntes i forvejen det er hårdt, ikke at have kunne kramme dem i 3 uger, så det vil knække hende psykisk, hvis hun skal være isoleret og ikke at se dem i mange uger.

Kristina Andersen (København, 2020-04-08)

#15944

Fordi det er det dummeste og mest åndsvage ting, jeg har hørt i min leve tid

Asya Senol (Ishøj , 2020-04-08)

#15947

jeg skriver under, fordi jeg er utilfredshed mod delvis genåbning af DK. Vores børn er ikke forsøgskaniner

Mirna khassouk (Haderslev, 2020-04-08)

#15954

Hvorfor i alverden starter man med børnene?

Emma Sloth Nielsen (Kolding , 2020-04-08)

#15955

Jeg vil ikke have mit børen tage til skole.

Hiba Salman (Odense NØ, 2020-04-08)

#15956

Jeg ønsker ikke mine børn skal, udnyttes som forsøgskaniner for, at se hvordan det hele vil forløbe. Trods de ældre er den mest såbare gruppe, så er vores små børn det også. De kender ikke konsekvenserne og ved på ingen måde hvordan de skal skærme sig selv.

Bettina Hansen (Odense, 2020-04-08)

#15960

Bor hos mine forældre som begge 3 er i risikogruppe

Roberto Pastore (København , 2020-04-08)

#15961

Jeg skriver under, fordi vores børn er ikke forsøgskanin

Daiva Juzeliunaite (Havdrup, 2020-04-08)

#15964

beholde vores børn derhjemme

Mohammed jawid SULAIMAN (København S, 2020-04-08)

#15965

Jeg synes at man er helt galt på den med den udmelding man er kommet med

Michael Poulsen (mlundp71@gmail.com, 2020-04-08)

#15972

Jeg mener bestemt ikke, der kan være noget kontrolleret over at åbne for de helt små børn. Jeg ønsker ikke mine børn skal smittes eller at de tager det med hjem og jeg som dagplejer så bliver smittet og jeg smitter videre til mine dagplejebørn osv.
efter min mening, skulle man åbne så småt op for frisører, der evt kunne tilbyde klipning 1 kunde ad gangen. Caféer der har udendørsservering med god afstand mellem borde og stole.
På den måde, ville vores børn automatisk komme ud i nødpasning, da frisørens børn skal passes osv.
Det kunne meldes ud at hvis du arbejder hjemmefra, så skulle børnene i dagtilbud i hvert fald nogle af dagene. På den måde ville det ikke være så mange børn, som kunne være smittebærere og det ville være nemmere og sikre for både personale, børn og forældre. Det kunne nemmere lade sig gøre at overholde de hygiejniske principper og holde afstand.

Eva Cederlund (4499, 2020-04-08)

#15977

Jeg er bekymret for mit børn!!!!

Evelina Turkiene (Frederikshavn , 2020-04-08)

#15978

Fordi jeg er bekymret for om det er for tidligt at sende vores børn afsted. Børn er de største smittekilder, så knækker kurven når de smitter forældrene og forældrene smitter videre..

Nanna Poulsen (Frederikssund, 2020-04-08)

#15983

Jeg er dybt uenig i Mette Frederiksens måde at genåbne lander på!

Sanne Kristensen (Aarhus , 2020-04-08)

#15984

Jeg har en datter på fem og jeg har høj blødtryk derfor er jeg uenig med at sende hende til børnehave.

Najia Kribii (Kalundborg, 2020-04-08)

#15989

Børn skal ikke sættes i risikozonen for Corona det vil blot udbrede sygdommen

Amal Eljomaa (Haderslev, 2020-04-08)

#15992

Da jeg selv har et barn der er hjerte og lunge syg er jeg da bange for at sende hende afsted.. synes det er uansvarligt ...

Heidi Nielsen (Løgumkloster , 2020-04-08)

#15996

Det er de forkerte der åbnes op for. Mange forældre kan passe børnene hjemme hvis deres job er lukket.

Carsten Hougesen (Odense , 2020-04-08)

#15998

Jeg synes det er alt for tidligt og risikabelt at genåbne skoler og institutioner. Retningslinjerne er slet ikke realistiske og politikerne burde tænke mere på hvad de udsætter både børn og personale for.

Bellazaia Pedersen (København , 2020-04-08)

#15999

Jeg skriver under fordi det er fuldstændig vanvid at smide børnene for løverne. Kæmpe ansvar der bliver lagt på deres skuldre og mange spørgsmål fra dem , som de slet ikke burde tænke på. De er bare børn .

Janni Larsen (Køge , 2020-04-08)



Betalt Annoncering

Vi vil reklamere for denne petition til 3000 mennesker.

Lær mere...