HELT UD AF EU NU!

Quoted post

Danny Christensen
Gæst

#11 kritik man kan få når man deler linket på social site? jeres oplevelse og holdning til den?

2012-07-17 22:51

Nå nu får jeg så kritikken med denne underskrift side, for det første stammer teksten fra en side med DF, den vil folk fanme ikke skrive under på når det er med dem????

også er der få der skriver det er latterligt når man ikke kan se alle underskrifter, fordi "få vælger annonymt"

jamen jeg tænker bare vi slipper uid af new world order og hvis man kan se 80% af dem der skriver under er det vel måske også på et tidspunkt nok til at sige, hør nu her Helle Torning kan du ikke se folk vil have en afstemning???

personligt er jeg ligeglad med om der er 1 parti bag, hvis bare vi kommer ud af EU, så bliver det lettere for mig at se at forme DK som man gerne vil efter?????????
http://heltudafeu.nu/

for mig at se er den underskrift side da bedre end den EL står for med nej til EU.

hvor man ikke kunne se en eneste underskrift offentligt

Svar

Carl

#12 Re: kritik man kan få når man deler linket på social site? jeres oplevelse og holdning til den?

2012-07-18 00:04:04

#11: Danny Christensen - kritik man kan få når man deler linket på social site? jeres oplevelse og holdning til den?

Det er ikke DF men Ruth Evensens parti "Frihedskæmperne" der står bag indsamlingen. Se www.frihedskaemperne.dk

Joshua Dalgaard
Underskriftindsamleren

#15 Re: kritik man kan få når man deler linket på social site? jeres oplevelse og holdning til den?

2012-07-18 09:50:51

#11: Danny Christensen - kritik man kan få når man deler linket på social site? jeres oplevelse og holdning til den?

Hej Danny,

Siden her er lavet af mig personligt og det er min personlige passion at danskerne skal have lov til at komme ud af EU.

Siden heltudafeu.nu er derfor en bred side der ikke tager udgangspunkt i andet en fakta og personlige holdninger.

Alt indhold er lavet eller udvalgt af mig personligt og er med fordi jeg mener det er en vigtig del af debatten.

Mange mennesker har luksusholdninger der ligger i vejen for deres støtte til sådanne underskriftsindsamlinger som denne. Faktum er at det vi her skriver under på er et ønske om en folkeafstemning om deltagelse i EU i fremtiden.

Det er altså en side om folks personlige holdning  til om danskerne skal have lov til at udfolde deres demokratiske ret og ikke om hele ens politiske standpunkt.

 

Med venlig hilsen Joshua