STOP Fleksjobreformen

Quoted post

Lone

#182

2012-03-09 12:06

Jeg er inde i maskineriet i øjeblikket. 2 jobprøvninger og 3 år har det taget. De sidste 1 1/2 år har jeg ingen penge fået overhovedet. Jeg kan ikke få bistandshjælp fordi min mand tjener mere end 18.000 om måneden. En fyrstelig løn ved vi nok. I alle mine papirer står der, at min ryglidelse er KRONISK og vil kun blive værre. Alligevel får jeg beskeden "det er ikke bevist at arbejdsevnen er varigt nedsat". Medicinal industrien tjener dog lidt på mig i form af angstdæmpende medicin.
Og det eneste jeg vil er ud og arbejde... Men jeg er simpelthen bange for, at både min ryg og psyke er helt nedslidte inden de godkender mig. Og jeg er endda blevet tilbudt et flexjob af en arbejdsgiver... For 2 år siden. Jeg var så dum at tro, at en "rød" regering ville have et menneskeligt syn på syge mennesker. Dér tog jeg så grundigt fejl.... Den regering får SÅ mange tæsk til næste valg at det bliver danmarksrekord...

Svar

Else

#184 Re:

2012-03-09 13:23:52

#182: Lo.

 

Desværre er det sådan at vi skal have et jern helbred for at være syg.

Har selv en dårlig ryg efter arbegdsskade

Men de bruger den at lægekonsulenten siger at du godt kan eller du fejler noget helt andet end din læge.

Men lægekonsulenten har ikke noget at skulle sige, de skal ikke stille en dirignose bare oversætte det andre læger skriver.

Så sagsbehandlerne forstår det rigtig.

Så har du det problem så google lægekonsulenter og vis dem hvad rettigheder de har,den brugte jeg med god effekt

Else